Καλά, μιλάμε ξύλιασα με τον θόρυβο έεε!!!Ούτε leopard δεν κάνει έτσι
. Ο τύπος πρέπει να του έχει βάλει την flowmaster serie 40 για να κάνει έτσι
.
Όχι φίλε μου, δέν έχω το προηγούμενο τσερόκι. Έχω το καινούργιο το 2.4. Περιφερειακά το μόνο που του έχω βάλει είναι 2.5" ψήλωμα της skyjacker, και 4 ζάντες rock crawler No 51 σιδερένιες με bf all terrain. Στόν κινητήρα, μόνο φίλτρο Κ&Ν και τσιπάκι, άντε και την εξάτμιση. Η μόνη βελτίωση που είδα ήταν ότι κατέβασε τη ροπή περίπου 400 στροφές. Δυστυχώς ζούμε σε μιά χώρα, που τα χόμπι τα πληρώνεις χρυσά. Έχει βγεί στην Αμερική, κομπρέσσορας Avenger για το δικό μου για τον 2.4 κινητήρα,που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 250 άλογα, γύρω στα 3500 $, και εδώ ζητάνε 4000 ευρώ. Εξάτμιση, τα ίδια. Έχω βρεί την flowmaster στα 400 $, και εδώ θα μου ζητήσουν 600 ευρώ.
Δέν μπορώ να πώ ότι "ψήνομαι" για τον κομπρέσσορα, αλλά για την εξατμισούλα, και μιά πατεντούλα που θα κάνω, για πιό κρύο αέρα στο φιλτροκούτι, έτσι ώστε να πάρω λίγη ροπούλα ακόμα, θα την κάνω. Έτσι και αλλιώς 150 άλογα για το χώμα καλά είναι.
Έχω ένα φίλο, τον Ραυτόπουλο( πρέπει να τον ξέρεις απο τους αγώνες trial), ο οποίος έχει βάλει στο pajero, 3λιτρο κινητήρα και κομπρέσσορα απο κάποιο μοντέλο της mitsu( δέν θυμάμαι αλλά θα μάθω) που δέν έρχεται στην ελλάδα. Το αποτέλεσμα είναιάκρως ικανοποιητικό και άκρως καυ@%#$^κό
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)