Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό bull » 16 Ιούλ 2007, 08:47

SKARTOS έγραψε:Άν δείς το πέλμα του bf good, και το πέλμα τών άλλων, θα καταλάβεις γιατί είναι τα πιό all terrain.


Μάλλον έτσι έχουν τα πράγματα... Δοκιμασμένες λύσεις...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 16 Ιούλ 2007, 10:47

bull έγραψε:
SKARTOS έγραψε:Άν δείς το πέλμα του bf good, και το πέλμα τών άλλων, θα καταλάβεις γιατί είναι τα πιό all terrain.


Μάλλον έτσι έχουν τα πράγματα... Δοκιμασμένες λύσεις...
Βγαίνουν όμως σε 17ρες?? Τα έχω δει σε λάσπη και είναι εκπληκτικό το πως αδειαζε το πέλμα.
Τα dueler ειναι βολικά γιατί λόγω πέλματος κάνουν βασικά για άσφαλτο αλλά και εκτός τα πάνε μια χαρά. Μετά από 30000 αρχίζουν να τρίζουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 16 Ιούλ 2007, 10:59

245/75 R17
121/118R E
2910 lbs.
80 psi
16/32"
53 lbs. 6.5-7.5"
7"
9.8"
NA
31.6"
658
265/70 R17
112/109R C
2470 lbs.
50 psi
16/32"
47 lbs. 7-8.5"
8"
10.7"
NA
31.8"
654
265/70 R17
121/118R E
1395 lbs.
80 psi
16/32"
55 lbs. 7-8.5"
8"
10.7"
NA
31.8"
654
285/70 R17
121/118R D
3195 lbs.
65 psi

58 lbs. 7.5-9"
8.5"
11.5"
NA
32.8"
634
285/70 R17
121/118R D Not Rated For Severe Snow
3195 lbs.
65 psi
16/32"
56 lbs. 7.5-9"
8.5"
11.5"
NA
32.8"
634
305/65 R17
121/118R E
3195 lbs.
65 psi
16/32"
63 lbs. 8.5-11"
9"
12.2"
NA
32.7"
636
315/70 RR17
121/118R D Not Rated For Severe Snow
3195 lbs.
50 psi
17/32"
64 lbs. 8.5-10"
8.5"
12"
NA
34.5"
601
37X12.5 QR17
124R D
3525 lbs.
50 psi

69 lbs. 8.5-11"
10"
12.8"
NA
36"
574

Έ, δέν νομίζω να μήν σου φτάνουν????Μέχρι 37'' λάστιχο βγαίνουν.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 16 Ιούλ 2007, 11:02

Sorry. Έκανα copy and paste, και μάλλον δεν βγήκε καλό.
Για περισσότερα εδώ http://www.tirerack.com/tires/Spec.jsp? ... ageLocQty=
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιούλ 2007, 23:14

Δηλαδη εσυ φιλε SKARTO , ενα αμaξι με αρκετη ροπη ,οπως το NAVARA το οποιο τραβαει αρκετα καλα και εντος και εκτος , θα εμπιστευοσουν TA BFGOODRICH ALL-TERRAIN ?? Δηλαδη θελω να παω με τα εργοστασιακα θα εχει μεγαλη διαφορα το αυτοκινητο ?? Και ηθελα και μια γνωμη για τα GENERAL GRABBER AT2 !
Και μενα τα SCORPION δε μου γεμιζουν το ματι και μοιαζουν περισσοτερο στριταδικα , αλλα γιατι στο tirerack υπερτερουν σε ολους τους τομεις των GOODRICH ?? Απο θορυβο μεχρι γραπωμα σε βαθυ χιονι και λασπι , δεν ειναι αξιοπεριεργο ??
Mηπως και στο tirerack υπαρχει η γνωστη παραγκα που συνανταμε πια παντου ???
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιούλ 2007, 23:20

AAAA !!! Kαι κατι αλλο τα ALL-TERRAIN 70-30 τι ρολο βαρανε ??
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 17 Ιούλ 2007, 01:25

SHADOW200 έγραψε:Δηλαδη εσυ φιλε SKARTO , ενα αμaξι με αρκετη ροπη ,οπως το NAVARA το οποιο τραβαει αρκετα καλα και εντος και εκτος , θα εμπιστευοσουν TA BFGOODRICH ALL-TERRAIN ?? Δηλαδη θελω να παω με τα εργοστασιακα θα εχει μεγαλη διαφορα το αυτοκινητο ?? Και ηθελα και μια γνωμη για τα GENERAL GRABBER AT2 !Και μενα τα SCORPION δε μου γεμιζουν το ματι και μοιαζουν περισσοτερο στριταδικα , αλλα γιατι στο tirerack υπερτερουν σε ολους τους τομεις των GOODRICH ?? Απο θορυβο μεχρι γραπωμα σε βαθυ χιονι και λασπι , δεν ειναι αξιοπεριεργο ??
Mηπως και στο tirerack υπαρχει η γνωστη παραγκα που συνανταμε πια παντου ???


αυτα εχω εγω και ειναι αστερια!!!!!!!!!!!
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 17 Ιούλ 2007, 07:14

SHADOW200 έγραψε:Δηλαδη εσυ φιλε SKARTO , ενα αμaξι με αρκετη ροπη ,οπως το NAVARA το οποιο τραβαει αρκετα καλα και εντος και εκτος , θα εμπιστευοσουν TA BFGOODRICH ALL-TERRAIN ?? Δηλαδη θελω να παω με τα εργοστασιακα θα εχει μεγαλη διαφορα το αυτοκινητο ?? Και ηθελα και μια γνωμη για τα GENERAL GRABBER AT2 !
Και μενα τα SCORPION δε μου γεμιζουν το ματι και μοιαζουν περισσοτερο στριταδικα , αλλα γιατι στο tirerack υπερτερουν σε ολους τους τομεις των GOODRICH ?? Απο θορυβο μεχρι γραπωμα σε βαθυ χιονι και λασπι , δεν ειναι αξιοπεριεργο ??
Mηπως και στο tirerack υπαρχει η γνωστη παραγκα που συνανταμε πια παντου ???


Φυσικά και θα εμπιστευόμουν τα bf. Ο μοναδικός μου ενδοιασμός, θα ήταν στον δείκτη ταχύτητας, γιατί ξέρω ότι το αμάξι σου πάει σφεντόνα, αλλά το κυριότερο είναι και ότι και εσύ πάς σφεντόνα. Όπως και να το κάνεις , είναι ένα λάστιχο φτιαγμένο για 50 - 50 χρήση, μέ ότι σημαίνει αυτό. Δέν μπορείς να έχεις μεγάλες απαιτήσεις στο off road, ούτε στην άσφαλτο με μεγάλες ταχύτητες. Άν τα βάλεις για να πηγαίνεις πολύ καλά στο χώμα, και σαν κύριος στην άσφαλτο, τότε δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.
Όσο αφορά το θόρυβο, φυσικό είναι, απο τη στιγμή που έχει πιό άγριο πέλμα. Γιά τη λάσπη, θα μου επιτρέψεις να διατηρώ τίς αμφιβολίες μου (νομίζω πώς δεν έχει σύγκριση το tirerack για λάσπη), όσο αφορά τη σύγκρισή του μέ άλλα all terrain.
Τά general τα είχα φορέσει για ένα φεγγάρι παλιότερα σ'ένα vitara, και είχα μείνει ευχαριστημένος. Δέν ξέρω τι λένε τώρα.
Και κάτι πολύ σημαντικό. Τα bf έχουν κρατήσει τα περισσότερα χλμ (μεγάλη διαφορά) απο τα άλλα all terrain (κοίτα στο τέλος "total miles reported").
Aυτά :)
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 17 Ιούλ 2007, 07:17

SHADOW200 έγραψε:AAAA !!! Kαι κατι αλλο τα ALL-TERRAIN 70-30 τι ρολο βαρανε ??


70 άσφαλτο - 30 χώμα??????????? Έ το λέει και μόνο του.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 17 Ιούλ 2007, 20:11

Μαλλον συμφωνω με αυτα που λες , καποιος μου ειπε οτι TA BFDOODRICH εχουν τον υψηλοτερο δεικτη φορτιου και αυτο συνεπαγεται μεγαλυτερη αντοχη και κρατημα απο τα αλλα , αυτο αληθευει ??
Για τα 70-30 εννοουσα γιατι να λεγονται ALL-TERRAIN αφου ο διαμοιρασμος που εχουν πλησιαζει Ton διαχωρισμο των MUD-TERRAIN ??
Ευχαριστω για τις πληροφοριες ολους σας !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό ALOY » 23 Ιούλ 2007, 20:50

o shadow εχει ενα ΝΑΒΑΡΑ ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΚΟΚΚΑΛΑΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΤΖΙΠΑΚΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΕ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 23 Ιούλ 2007, 20:51

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ....
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 23 Ιούλ 2007, 22:04

Γιατι ρε παιδια αμφεβαλε κανεις ???? axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό xtrail » 26 Ιούλ 2007, 13:41

Σε χθεσινή βόλτα σε άμμο το τεστ πήγε μια χαρά. Η γενική εντύπωση ειναι πως το αυτοκίνητο ειναι αρκετά βαρυ και χώνεται ευκολα στην άμμο. Με κατάλληλες ελαφρες κινήσεις και αργά ξεκολλάει. Σε μια περίπτωση λειτούργησε και το ελαφρά τραβηγμένο χειρόφρενο όταν οι διαγώνιοι περιστρεφόταν σκάβοντας. Με το χειρόφρενο έφυγε μια χαρά. Στους αμμόλοφους οι αναρτήσεις δουλεψαν πολύ καλά και μόνο σε κάποια σημεία που το μήκος του αυτοκινήτου κρίθηκε επικύνδυνο για να κάτσει απλά παρακαμφθηκαν.
Αυτό που πρέπει να συνηθίσω ειναι λίγο τις στροφές του κινητήρα καθώς είχα συχνά σβησίματα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 26 Ιούλ 2007, 14:15

xtrail έγραψε:Σε χθεσινή βόλτα σε άμμο το τεστ πήγε μια χαρά. Η γενική εντύπωση ειναι πως το αυτοκίνητο ειναι αρκετά βαρυ και χώνεται ευκολα στην άμμο. Με κατάλληλες ελαφρες κινήσεις και αργά ξεκολλάει. Σε μια περίπτωση λειτούργησε και το ελαφρά τραβηγμένο χειρόφρενο όταν οι διαγώνιοι περιστρεφόταν σκάβοντας. Με το χειρόφρενο έφυγε μια χαρά. Στους αμμόλοφους οι αναρτήσεις δουλεψαν πολύ καλά και μόνο σε κάποια σημεία που το μήκος του αυτοκινήτου κρίθηκε επικύνδυνο για να κάτσει απλά παρακαμφθηκαν.
Αυτό που πρέπει να συνηθίσω ειναι λίγο τις στροφές του κινητήρα καθώς είχα συχνά σβησίματα


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron