SHADOW200 έγραψε:Δηλαδη εσυ φιλε SKARTO , ενα αμaξι με αρκετη ροπη ,οπως το NAVARA το οποιο τραβαει αρκετα καλα και εντος και εκτος , θα εμπιστευοσουν TA BFGOODRICH ALL-TERRAIN ?? Δηλαδη θελω να παω με τα εργοστασιακα θα εχει μεγαλη διαφορα το αυτοκινητο ?? Και ηθελα και μια γνωμη για τα GENERAL GRABBER AT2 !
Και μενα τα SCORPION δε μου γεμιζουν το ματι και μοιαζουν περισσοτερο στριταδικα , αλλα γιατι στο tirerack υπερτερουν σε ολους τους τομεις των GOODRICH ?? Απο θορυβο μεχρι γραπωμα σε βαθυ χιονι και λασπι , δεν ειναι αξιοπεριεργο ??
Mηπως και στο tirerack υπαρχει η γνωστη παραγκα που συνανταμε πια παντου ???
Φυσικά και θα εμπιστευόμουν τα bf. Ο μοναδικός μου ενδοιασμός, θα ήταν στον δείκτη ταχύτητας, γιατί ξέρω ότι το αμάξι σου πάει σφεντόνα, αλλά το κυριότερο είναι και ότι και εσύ πάς σφεντόνα. Όπως και να το κάνεις , είναι ένα λάστιχο φτιαγμένο για 50 - 50 χρήση, μέ ότι σημαίνει αυτό. Δέν μπορείς να έχεις μεγάλες απαιτήσεις στο off road, ούτε στην άσφαλτο με μεγάλες ταχύτητες. Άν τα βάλεις για να πηγαίνεις πολύ καλά στο χώμα, και σαν κύριος στην άσφαλτο, τότε δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.
Όσο αφορά το θόρυβο, φυσικό είναι, απο τη στιγμή που έχει πιό άγριο πέλμα. Γιά τη λάσπη, θα μου επιτρέψεις να διατηρώ τίς αμφιβολίες μου (νομίζω πώς δεν έχει σύγκριση το tirerack για λάσπη), όσο αφορά τη σύγκρισή του μέ άλλα all terrain.
Τά general τα είχα φορέσει για ένα φεγγάρι παλιότερα σ'ένα vitara, και είχα μείνει ευχαριστημένος. Δέν ξέρω τι λένε τώρα.
Και κάτι πολύ σημαντικό. Τα bf έχουν κρατήσει τα περισσότερα χλμ (μεγάλη διαφορά) απο τα άλλα all terrain (κοίτα στο τέλος "total miles reported").
Aυτά
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)