| |
Με τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις, πέρασε στα «ψιλά»
η άρση της απαγόρευσης κίνησης των ιδιωτικών πετρελαιοκίνητων
οχημάτων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Η τροπολογία εμφανίστηκε
μαζί με το νομοσχέδιο για τις οικοδομικές άδειες χθες βράδυ
9/10/2011
Συγκεκριμένα:
Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα
ιδιωτικής χρήσης, μεικτού βάρους μέχρι 4.000 χιλιόγραμμων και τα
πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των
περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των νομών Αττικής και
Θεσσαλονίκης που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του
Ν. 1959/1991 εφόσον η τεχνολογία τους πληροί τις προδιαγραφές του
κανονισμού 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007
Η τροπολογία αφορά τα οχήματα Euro
5 και Euro 6.
Όλα αυτά λίγες μόνο βδομάδες μετά την άρνηση της σχετικής επιτροπής
να δώσει το πράσινο φως για την πετρελαιοκίνηση.
Είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια, τα εμπόδια που στην
πραγματικότητα έβαζαν τα διυλιστήρια για λόγους αδυναμίας
παραγωγής, έχουν αρθεί: Τα διυλιστήρια στην Κόρινθο έχουν ήδη
αναβαθμιστεί, ενώ σε αναβάθμιση προχωρούν και τα διυλιστήρια στην
Ελευσίνα.
Να σημειωθεί ότι η χώρα μας τα τελευταία χρόνια, πρωτοτυπεί με την
απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης για λόγους προστασίας του
περιβάλλοντος την ίδια στιγμή που αποδεδειγμένα τα πετρελαιοκίνητα
οχήματα εκπέμπουν λιγότερους επιβλαβείς ρύπους από τα βενζινοκίνητα.
Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
More articles
|
|
| |
|