Ετοιμάζεται η τελευταία έκδοση του
φημισμένου αγώνα – 9 με 15 Ιουλίου
Σύμφωνα με τους οργανωτές του μεγαλύτερου Trophy επι ευρωπαϊκού
εδάφους, αυτή θα είναι η τελευταία φορά που θα στήσουν τον αγώνα.
Ίσως
θα είναι και η τελευταία φορά που οι λάτρες της περιπέτειας θα έχουν
την ευκαιρία να ζήσουν αυτή την θρυλική περιπέτεια.
Το Transilvania Trophy είναι γνωστό σε όλους τους λάτρεις της
περιπέτειας και των βουνών.
Όχι μόνο στους
σκληροπυρηνικούς ή στους αγωνιζόμενους, αλλά και σε όλους αυτούς
που ψάχνουν τον τελευταίο παράδεισο στην Ευρώπη.
Ακόμα και το καλοκαίρι η λάσπη στα
βουνά της Τρανσυλβανίας έχει τον πρώτο λόγο!(φωτ. απο την Hobby)
Απίστευτη φύση και μια περιπέτεια που φέρνει πιο κοντά αυτούς που
συμμετέχουν, χρόνο με το χρόνο δημιούργησε έναν θρύλο γύρω από τον
αγώνα. Έτσι όλο και περισσότεροι συμμετέχουν κάθε φορά.
Όμως σύμφωνα με τους βασικούς οργανωτές του –Ionut και Virgil –
αποφάσισαν ότι φέτος θα είναι η τελευταία φορά που θα οργανώσουν αυτό
το φημισμένο αγώνα.
Δε θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με τα του αγώνα, αυτή τη φορά. Στο
τέλος του άρθρου θα βρείτε μια ομάδα από links που θα σας οδηγήσουν στα
σχετικά άρθρα σχετικά με τις παλαιότερες εκδόσεις.
Θα σταθούμε εδώ: Αγώνες σαν το
Transilvania Adventure Trophy, δένουν τις ομάδες που συμμετέχουν και
δημιουργούν μεγάλες φιλίες. Έχεις κάθε μέρα να αντιμετωπίσεις αμέτρητες
δυσκολίες, συχνά σε εξαιρετικά κοντινή επαφή με ανθρώπους από την άλλη
άκρη της Ευρώπης. Όλοι φυσικά έχουν ένα κοινό σκοπό: Να φτάσουν στον
camp της ημέρας!
Για την επόμενη; Έχει ο θεός....
Η πλοήγηση είναι το πιο σημαντικό
στοιχείο του αγώνα (φωτ. απο την Extreme)
Μιλώντας με τον Ionut – που τα τελευταία χρόνια επιμελείται τη διαδρομή
της Hobby, μας είπε ότι έκλεισε αυτή η περίοδος.
Ο ίδιος φέτος δε θα ασχοληθεί με τη διαδρομή, θα βοηθήσει από «μακριά»,
αλλά θα είναι εκεί τις ημέρες του αγώνα. Τόσο ο Virgil (σχεδιάζει τη
διαδρομή της Extreme) όσο και ο Ionut θα βοηθήσουν από λίγο διαφορετικά
πόστα τον αγώνα με την υπόσχεση η Last Edition να είναι η καλύτερη και
να κλείσει με τις καλύτερες εντυπώσεις αυτό τον κύκλο του TAT.
Να θυμίσουμε ότι το TAT ξεκίνησε πίσω στη δεκαετία του 90’ με την
οργάνωση να είναι Αυστρογερμανική και να διεξάγεται στην γειτονική
Ουκρανία. Η «μαφία» της Ουκρανίας, κάποια στιγμή θέλησε να βάλει «χέρι»
στον αγώνα και ο κύκλος έκλεισε.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’00, ο αγώνας βρήκε πρόσφορο έδαφος στην
πραγματική Transilvania, στη Ρουμανία και έκτοτε δημιουργήθηκε ο θρύλος.
Suzukάκια στη διαδρομή της Hobby
Last Edition
Όπως είναι φυσικό, με το που έγινε γνωστό ότι οι οργανωτές θα
πραγματοποιήσουν το «Last Edition», έχει ήδη δημιουργήσει «ουρά» στις
συμμετοχές, πριν ακόμα αυτές ανοίξουν. Οι συμμετοχές άνοιξαν και αναμένεται αυτές να
συμπληρώσουν μέσα σε
ελάχιστες μέρες.
Αν όλα αυτά τα χρόνια το σκεφτόσασταν αλλά λέγατε –του χρόνου- αυτή
είναι η στιγμή σας.
Οι ομάδες
Σε όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθούμε τον αγώνα από κοντά και
στηρίζουμε τις ελληνικές συμμετοχές, έχουμε έρθει σε επαφή με πολλούς
επίδοξους συμμετέχοντες.
Εντυπωσιακό είναι ότι ελάχιστοι σκέφτονται τη συμμετοχή στην κατηγορία
Hobby. Λες και αυτός ο τίτλος της κατηγορίας να «αποτρέπει». Όμως δεν
είναι έτσι τα πράγματα. Χρόνο με το χρόνο το επίπεδο δυσκολίας έχει
ανέβει και φυσικά υπάρχουν πολλοί και έμπειροι αγωνιζόμενοι που
έρχονται να κατακτήσουν τον τίτλο της κατηγορίας.
O Ούγγρος Boros έχει κερδίσει τους
τελευταίους αγώνες στην Extreme
Χρησιμοποιούν την εμπειρία τους στην οδήγηση και κυρίως στην πλοήγηση,
συμπληρώνοντας με ταχύτητα και οχήματα που θα μπορούσαν να συμμετέχουν
άνετα στην κατηγορία extreme.
Εντωμεταξύ το ότι ο αγώνας είναι μεγάλος σε συνολική διάρκεια, αλλά και
με πολλά χιλιόμετρα ανά ημέρα (μια μέρα ΤΑΤ είναι μεγαλύτερη – συνήθως-
από το σύνολο των χιλιομέτρων που κάνουμε σε έναν αγώνα στην Ελλάδα)
προϋποθέτει σύνεση και στρατηγική, απλά και μόνο για να τερματίσεις.
Αντίστοιχα στην κατηγορία Extreme τα πράγματα είναι ... extreme και
ουδεμία σχέση έχουν με τα δικά μας δεδομένα. Εδώ πλέον κατεβαίνουν
ομάδες με πλήρη υποστήριξη service – νταλίκες και ομάδες πολυάριθμες
ομάδες υποστήριξης.
Οι δύο κατηγορίες απευθύνονται στα
παρακάτω πρότυπα: Hobby, σχετικά έμπειρους
off-roaders με προετοιμασμένο όχημα (extreme ελαστικά, εργάτης) που
θέλουν να ζήσουν την εμπειρία των Τρανσυλβανικών βουνών ή έμπειρους
off-roaders, με άρτια προετοιμασμένο όχημα, επιπέδου Extreme που
παίζουν για την τριάδα των νικητών. Extreme, έμπειρους off-roaders,
με αγωνιστικά προετοιμασμένα οχήματα (roll cage, εργάτες κλπ) που
έρχονται για την χαρά της δυσκολίας, ή τα παραπάνω συν άρτια ομάδα
service που παίζουν για την νίκη.
Μιλάμε για τρελή κούραση!
9-15 Ιουλίου
Όπως πάντα το Off-Road.gr,
λάτρης
της
περιπέτειας,
προετοιμάζει
το
έδαφος
για
τις
Ελληνικές
συμμετοχές και φυσικά θα σας μεταφέρει τον παλμό του μοναδικού αυτού
αγώνα.
Το κόστος μέχρι τις 10 Απριλίου είναι 600 ευρώ ανα άτομο και μετά
(εφόσον υπάρχουν ακόμα θέσεις) ανέρχεται στα 750 ευρώ το άτομο.
Συνοδοί / θεατές / Service 450 ευρώ το άτομο.
Το κόστος περιλαμβάνει:
Κόστος συμμετοχής: (Road book, κλπ)
Αγωνιστική άδεια / ασφάλεια
Διαμονή 2 νύκτων σε ξενοδοχείο 3* στην Deva (πριν την εκκίνηση
και το βράδυ της απονομής)
Πάρκινγκ για τα φορτηγά/trailer/service
Μπλουζάκια / Αυτοκόλλητα κλπ
Διαμονή στο camping, φαγητό κλπ
Ιατρική βοήθεια στο camp
Δεν περιλαμβάνει:
Ποτά
Καύσιμα
Ότι άλλο δεν αναφέρεται
Το σύστημα παρακολούθησης, μπορεί να αγοραστεί επιτόπου ή να
ενοικιαστεί από την οργάνωση