Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Trophy Θεσσαλονίκης 2010




Φυτάς – Κεχαγιάς, Μισκής - Χαραλαμπάκης, βασίστηκαν στην εμπειρία και καθάρισαν

Ένα Trophy με άρωμα Wild Terrain στη Βόρειο Ελλάδα


Ένα χαλαρό αγώνα trophy που έφερνε περισσότερο σε wild terrain διοργάνωσε η Θεσσαλονίκη στα μέσα Νοεμβρίου 2010. Χαρακτηριστικά του ήταν η εύκολη κατατακτήρια, οι εξαιρετικά εύκολες απλές με μικρή διάρκεια, η ειδική της Κυριακής που έφερε ουσιαστικά τα πάνω κάτω στην κατάταξη και οι λίγες συμμετοχές.

Κρίση...
12 ομάδες και ένα μονό αυτοκίνητο στην «Ηobby» ήταν ο απολογισμός των συμμετοχών, λίγες ώρες πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες και ακόμα δυσκολότεροι για αγώνες. Άσε που ακόμα και αν πεις, ένα κέφι είναι αυτό, ας πάμε, θα πέσει και παντόφλα στο σπίτι.

Όμως η θέληση για περιπέτεια και η υπόσχεση ενός δύσκολου και ξεχωριστού αγώνα τελικά έφεραν μερικούς ρομαντικούς στην εκκίνηση.

Τέσσερις μέρες αγώνας Trophy δεν είναι και λίγο πράγμα. Αρκετά τα γνωστά πληρώματα που απείχαν για διάφορους λόγους το καθένα. Ήρθαν όμως σαν θεατές. Τουλάχιστον είδαμε τους περισσότερους.




Με ανανεωμένο το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας, οι Καραχατζής – Πατσιόλας – Μπατακόιας – Καλαϊτζήδης, ξεπέρασαν με κέφι τις «παιδικές ασθένειες» και έκαναν την έκπληξη στον αγώνα


Είδαμε και νέα αυτοκίνητα που τα χάρηκε το μάτι μας, βελτιώσεις σε αρκετά παλιά αλλά και άλλα που ακόμα ... δε θέλουν να βελτιωθούν. Ξεχώρισαν μερικά διαμάντια, όπως το καινούργιο απόκτημα του Τσεκμέζογλου, που δε το λυπήθηκε ευτυχώς, το έχωσε στον αγώνα και μας χάρισε θέαμα.

Βρε παιδί μου πέρναγε τα εμπόδια χαλαρά, έβλεπες ένα normal κατά τα άλλα αυτοκίνητο και το χαιρόσουν. Ε... Μη το πειράξεις Ρούλη.

Άλλο; Το πρωτότυπο του General Lee. Πανέμορφο αλλά έχει ακόμα κάτι θεματάκια.... Σκηνικό στην εκκίνηση της δεύτερης μέρας: Νταής, θα φύγουμε πάτωμα έτσι; 3000 στροφές ο Άρης, 5,4,3,2,1, Go. Φεύγει ο Νταής, ακίνητος ο Άρης, Go φωνάζει ο κριτής, ακίνητος ο Άρης. Τα κούρεψε όλα και έλιωσε όλη τη μέρα μετά να το μαζέψει και να συνεχίσει την επόμενη. Όσο δούλεψε πάντως (1η και 3η-4η μέρα) το αυτοκίνητο και γενικά όλη η ομάδα ξυρίζανε.

Ωραίο το νέο μοτέρ του Ραυτόπουλου. Αντιλαλούνε τα βουνά. Ήρθαν τα παιδιά με την ψυχή στο στόμα, πήραν ένα μικρό καπελάκι για την καθυστέρηση αλλά το ευχαριστήθηκαν στο βουνό.





  Δεμένη ομαδά και ταχύτατοι οι Βαστεας – Τρακίδης, Τουτουτζής – Αλατζογιάννης


Παρέα πρώτη και πάντα με το χαμόγελο οι «νέοι» Καφτεράνης/Αθανασιάδης. Έτρεξαν στη «hobby» μόνοι τους και το ευχαριστήθηκαν, ενώ βοήθησαν όπου μπορούσαν.

Επίκεντρο του ενδιαφέροντος στα service τα παιδιά από τα Γρεβενά. Σεμνοί στις δηλώσεις, εξαιρετική παρέα, αντιμετώπισαν τις παιδικές ασθένειες του νέου τους οχήματος με σύνεση και κέφι και στο τέλος έκακαν εκπληκτικό χρόνο και πήραν άξια την δεύτερη θέση.

Οι πρώτοι, Μισκής/Χαραλαμπάκης-Φυτάς/Κεχαγιάς ήταν φαβορί και καθάρισαν.
Οι Τουτουντζής/Αλατζογιάννης – Βαστέας/Τρακίδης είχαν τα πάντα στα χέρια τους, αλλά τελικά προδόθηκαν από τους χαραλούς χρόνους της οργάνωσης. Οι συνοδηγοί θα αδυνατήσουν μας έλεγαν στην ενημέρωση, δε θα το βγάλετε κλπ, τρέχουν αυτοί, να ένα σομπρέρο.

Είχαμε και τα καλά μας πάντως. Όπως τη φάση που σκάμε στο κοντρόλ για νεκρό χρόνο και όλοι φοράγανε τα κράνη τους, ενώ περιμένανε έξω από τα αυτοκίνητα για να έρθει η σειρά τους. Άσε που μερικοί παίζανε κουτουλιές για να περάσει ή ώρα.



Το έβγαλε από την κούτα και το έβαλε στο Trophy ο Τσεκμέτζογλου. Η ομάδα με τους Τσεκμέτζογλου –Παραγιός, Παπαχαραλάμπους – Αρίς δούλεψαν εξαιρετικά και απροβλημάτιστα και πήραν την τέταρτη θέση


Με δεδομένο ότι κάθε μέρα το οδήγημα περιοριζόταν στην 1.30 – 2.30 ώρες η καντίνα έξω από το φιλόξενο χώρο στα λουτρά Απολλωνίας έγινε ανάρπαστη. Μας φιλοξενούσε από νωρίς το μεσημέρι μέχρι αργά το απόγευμα. Ίσως να φταιει και αυτός ο Κρητικός που όλο φτιάχνει κάτι παράξενα αυτοκίνητα που δε σε άφηνε με άδειο ποτήρι. Σου ξεχείλιζε το νεροπότηρο με τσικουδιά.

Στα του αγώνα, η πρώτη μέρα είχε μια εύκολη κατατακτήρια ειδική, η δεύτερη μέρα είχε λίγα χιλιόμετρα συνολικά που έβγαιναν σε ρυθμό rally raid με ενδιάμεσα δύο πιθανά σημεία για εργάτη. Η τρίτη μέρα ολοκληρώθηκε λίγο μετά το μεσημέρι χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες ενώ την τέταρτη η τελευταία ειδική ουσιαστικά έκλεισε την κατάταξη.

Κείμενο - Φωτογραφίες: [Σπύρος Κατσιμαλής]

Σχετικά downloads - links
Αποτελέσματα 1ης μέρας
Αποτελέσματα 2ης μέρας
Αποτελέσματα 3ης μέρας
Αποτελέσματα 4ης μέρας
Περισσότερες φωτογραφίες
Σχετική συζήτηση στο forum



Μόνοι αλλά με ιδιαίτερο κέφι οι Καφτεράνης – Αθανασιάδης έτρεξαν στη hobby και το διασκέδασαν


Πολύ όμορφα στημένο το samy των Τελειογλανίδη – Σταματίου


Παραλειπόμενα - πειράγματα


Τα παιδιά από την Πάτρα, άναβαν τα αίματα με το νέο μοτέρ του Jeepajero




 Νταής (πάνω) έριξε «νταβάνι» στον για μια ακόμα φορά άτυχο GeneralLee (κάτω) στην εντός ομάδας κόντρα



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.022851 seconds. ]