Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Παρουσίαση: Νέα BMW X3

Η νέα έκδοση της BMW X3, τροποποιείται σχεδιαστικά από το Βαυαρικό εργοστάσιο με στόχο να προσφέρει βελτιωμένη ευελιξία και δυναμική συμπεριφορά, με νέα συστήματα οδήγησης.

Ταυτόχρονα οι προσεγμένες αλλαγές τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό υπογραμμίζουν την εντυπωσιακή και δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου.


Στις αλλαγές περιλαμβάνονται η νέα σχεδίαση προβολέων και πίσω φαναριών, καθώς και μεγάλων διαστάσεων προφυλακτήρες οι οποίοι τώρα είναι βαμμένοι στα χρώματα του αυτοκινήτου.
Περιβάλλον υψηλής ποιότητας στο εσωτερικό, αποτέλεσμα επανασχεδιασμού ταμπλό, τιμονιού, κεντρικής κονσόλας, καθισμάτων, ταπετσαρίας θυρών, αποθηκευτικών χώρων και επένδυσης οροφής σε συνδυασμό με μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, υλικών ταπετσαριών και διακοσμητικών στοιχείων ώστε να υπάρχουν πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Έξυπνο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης xDrive της BMW με μεταβλητή και ενεργή κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα: υπό κανονικές συνθήκες 40 : 60 και μεταβλητή από 50 : 50 μέχρι 0 : 100 για βέλτιστη οδηγική ευστάθεια, δυναμική συμπεριφορά και πρόσφυση.

Σε ειδικές περιπτώσεις, μέχρι το 100% της ροπής του κινητήρα μπορεί να μεταφέρεται για λίγο στον εμπρός άξονα.  Ταυτόχρονα προσφέρεται και επιλεκτική πέδηση στον τροχό που σπινάρει.

Νέοι, υψηλής ποιότητας και απόδοσης κινητήρες
Εν σειρά εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας (3.0-λίτρων, 210 kW/286 HP) με μεταβλητή γεωμετρία διπλού τούρμπο, αλουμινένιο στρόφαλο, ψεκασμό common rail με πιεζοηλεκτρικά μπεκ, φίλτρο σωματιδίων και οξειδωτικό καταλύτη.
Βελτιστοποιημένου βάρους, εν σειρά εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας (3.0-λίτρων, 160 kW/218 HP) με υπερσυμπιεστή VTG, αλουμινένιο στρόφαλο, ψεκασμό common rail με πιεζοηλεκτρικά μπεκ, φίλτρο σωματιδίων και οξειδωτικό καταλύτη.

Νέα γενιά, εν σειρά εξακύλινδρων βενζινοκινητήρων (3.0 και 2.5 λίτρων, 200 kW/272 HP και 160 kW/218 HP) με στροφαλοθάλαμο από συνθετικό μαγνήσιο-αλουμίνιο, VALVETRONIC, Bi-VANOS και ελεγχόμενη αντλία ψυκτικού.

Εκδόσεις κινητήρων
BMW X3 3.0sd     
6 κύλινδροι, κυβισμός: 2,993 cm3,
ισχύς: 210 kW/286 HP, μέγ. ροπή: 580 Nm,
επιτάχυνση (0-100 km/h): 6.6 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 240 km/h,
μέση κατανάλωση (κύκλος Ε.Ε.): 8.7 λίτρα/100 χ.λ.μ.

BMW X3 3.0d       
6 κύλινδροι, κυβισμός: 2,993 cm3,
ισχύς: 160 kW/218 HP, μέγ. ροπή: 500 Nm,
επιτάχυνση (0-100 km/h): 7.4 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 220 km/h,
μέση κατανάλωση (κύκλος Ε.Ε.): 7.9 λίτρα /100 χ.λ.μ.

BMW X3 2.0d     
4 κύλινδροι, κυβισμός: 1,995 cm3,
ισχύς: 110 kW/150 HP, μέγ. ροπή: 330 Nm,
επιτάχυνση (0-100 km/h): 10.2 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 198 km/h,
μέση κατανάλωση (κύκλος Ε.Ε.): 7.2 λίτρα/100 χ.λ.μ.

BMW X3 3.0si      
6 κύλινδροι, κυβισμός: 2,996 cm3,
ισχύς: 200 kW/272 HP, μέγ. ροπή: 315 Nm,
επιτάχυνση (0-100 km/h): 7.2 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 232 km/h,
μέση κατανάλωση (κύκλος Ε.Ε.): 10.1 λίτρα/100 χ.λ.μ.

BMW X3 2.5si      
6 κύλινδροι, κυβισμός: 2,497 cm3,
ισχύς: 160 kW/218 HP, μέγ. ροπή: 250 Nm,
επιτάχυνση (0-100 km/h): 8.5 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 220 km/h,
μέση κατανάλωση (κύκλος Ε.Ε.): 9.9 λίτρα/100 χ.λ.μ.

BMW X3 2.0i        
4 κύλινδροι, κυβισμός: 1,995 cm3,
ισχύς: 110 kW/150 HP, μέγ. ροπή: 200 Nm,
επιτάχυνση (000 km/h): 11.5 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 198 km/h,
μέση κατανάλωση (κύκλος Ε.Ε.): 9.3 λίτρα/100 χ.λ.μ.


Νέο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με υποδειγματικές αλλαγές σχέσεων και σημαντικά βελτιωμένη απόδοση.
Έλεγχος Δυναμικής Ευστάθειας DSC (Dynamic Stability Control) με πρόσθετες λειτουργίες περιλαμβάνει τώρα ABS, ASC, DBC, CBC, DTC, αυξημένη ετοιμότητα πέδησης, αντιστάθμιση κόπωσης και λειτουργία στεγνώματος φρένων, Hill Descent Control (HDC), ευστάθεια τρέιλερ.

Νέα παράλληλη δικτύωση του συστήματος μόνιμης, έξυπνης τετρακίνησης XDrive της BMW με το DSC και το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, μέσω ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πλαισίου.

Προβολείς Bi-Xenon με προσαρμοζόμενο φωτισμό  σε ευθεία και στροφές (προαιρετικά). Ζάντες αλουμινίου 17-ιντσών ή 18-ιντσών με X3 3.0sd στάνταρ (18 ιντσών και 19 ιντσών προαιρετικά).


Νέα δυναμική σχεδίαση με έντονα χαρακτηριστικά.
Καλαίσθητη και ταυτόχρονα εντυπωσιακή, εμφανίζεται η νέα BMW X3.
Μπροστά και πίσω, οι προφυλακτήρες διαιρούνται σε δύο επίπεδα, βάφονται στο χρώμα του αμαξώματος και αποτελούν ένα κυρίαρχο στοιχείο.
Παράλληλα τονίζεται η σπορ αλλά κομψή εμφάνιση της νέας BMW. Μόνο τα σκόπιμα εκτεθειμένα προστατευτικά στοιχεία κατασκευάζονται από ανθεκτικό μαύρο πλαστικό.

Ένα εντυπωσιακό στοιχείο όλων των μοντέλων BMW X είναι το λεγόμενο «six-eyed look».
Νέοι, διπλοί κυκλικοί προβολείς με πηγές φωτός και κάτοπτρα πίσω από διαφανή κρύσταλλα, χαρίζουν μία ξεχωριστή φυσιογνωμία στη νέα BMW X3.

Τα φώτα ομίχλης τα οποία είναι διατεταγμένα σε μία γραμμή που εκτείνεται διαγώνια προς τα έξω από τους προβολείς μέχρι τους τροχούς συμβάλουν και αυτά στην αισθητική του συνόλου.
Η μάσκα ξεχωρίζει λόγω του αυξημένου μεγέθους και της πολύ χαρακτηριστικής οπτικής αίσθησης των πτερυγίων της μάσκας που είναι βαμμένοι σε διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση.

Τα πτερύγια της μάσκας σε απόχρωση τιτανίου αποτελούν χαρακτηριστικό της BMW X3 3.0sd: τα πτερύγια των άλλων εξακύλινδρων εκδόσεων είναι σε απόχρωση γραφίτη.
Οι τετρακύλινδρες εκδόσεις έχουν μαύρα πτερύγια μάσκας. Το προαιρετικό σύστημα καθαρισμού προβολέων είναι ομαλά ενσωματωμένο στο εμπρός τμήμα.

Νέα πίσω φωτιστικά σώματα με διαφανή καλύμματα πάνω από οριζόντιες δέσμες φωτός λυχνιών LED προσφέρουν ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα τη νύχτα, παράλληλα όμως αποτελούν και ένα ελκυστικό χαρακτηριστικό της BMW X3 στο φως της ημέρας. Επίσης χαρακτηριστικές είναι οι επιβλητικές οριζόντιες γραμμές που συνεχίζονται από την πίσω πόρτα μέχρι τον προφυλακτήρα, τονίζοντας τη δυναμική εμφάνιση της νέας BMW X3 από αυτή την οπτική γωνία.

Υλικά υψηλής ποιότητας και προηγμένη αισθητική στο εσωτερικό.

Με μία καλαίσθητη διάταξη σχημάτων και συνδυασμών μεταξύ των διαφόρων στοιχείων του εσωτερικού, η αρμονική ροή των γραμμών συνεχίζεται και στην καμπίνα επιβατών της νέας BMW X3.

Η αξιοπιστία και η λειτουργικότητα συνδυάζονται με την υψηλή αισθητική. Στην κάθε λεπτομέρεια, η ποιότητα που χαρακτηρίζει την επιλογή των υλικών και την ποιότητα κατασκευής είναι ένα στοιχείο που όχι μόνο το βλέπεις αλλά και το αισθάνεσαι. Το ταμπλό φέρει μία νέα διακοσμητική λωρίδα που εναρμονίζεται ως προς το χρώμα και το υλικό με τις διακοσμητικές επιφάνειες της κεντρικής κονσόλας.

Γαλβανισμένα μέταλλα στις λαβές των θυρών και στους ρυθμιστές του συστήματος ελέγχου θερμοκρασίας αέρα, αποκλειστικά δερμάτινα και υφασμάτινα στοιχεία, ένας ποιοτικός συνδυασμός χρωμάτων και σχεδίων για την επένδυση οροφής καθώς και πλαστικές επιφάνειες με ποιοτική σύσταση συνθέτουν την εικόνα ενός στιβαρού αλλά κομψού εσωτερικού.

Επίσης, τα νέα τιμόνια τριών ακτίνων και οι ευρύχωροι αποθηκευτικοί χώροι που ενσωματώνονται στις επενδύσεις θυρών επιτείνουν το στοιχείο της υψηλής ποιότητας, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε αίσθηση.

Πεντάλ με στοιχεία από ανοξείδωτο ατσάλι περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Σε όλες τις εξακύλινδρες εκδόσεις, η ένδειξη του ταχύμετρου φτάνει μέχρι τα 260 km/h, ενώ η κλίμακα στο cockpit της BMW X3 3.0sd ανεβαίνει επιπλέον 10 km/h. Από το εξωτερικό, η BMW X3 3.0sd ξεχωρίζει με τις ελκυστικές της ζάντες 18-ιντσών, ένα έντονα σπορ πίσω σπόιλερ, και τις μεγαλύτερες απολήξεις εξαγωγής, μεταξύ των άλλων.

Ένας πετρελαιοκινητήρας το κορυφαίο σύνολο της σειράς.
Τρεις βενζινοκινητήρες και τρεις πετρελαιοκινητήρες είναι τα μηχανικά σύνολα που κινούν την νέα BMW X3.
Αυξημένες επιδόσεις, πλουσιότερη ροπή, μειωμένο βάρος και βελτιωμένη απόδοση χαρακτηρίζουν τις νέες εξακύλινδρες μονάδες. Η απόδοση των νέων κινητήρων συμβάλλει ουσιαστικά στην σπορ αίσθηση του νέου μοντέλου.
Ενώ πρωτοποριακό είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά, σε μοντέλο BMW, ένας πετρελαιοκινητήρας είναι η έκδοση με τις υψηλότερες επιδόσεις.

Ο νέος 3.0 εν σειρά εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας με τεχνολογία Variable Twin Turbo (VTT) κάνει την πρεμιέρα του στη BMW X3 3.0sd. Υψηλή τεχνολογία, κορυφαία στο είδος της, προσφέρει επίσης και ο δεύτερος εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας της BMW X3 3.0d.
Επιπλέον, η νέα γενιά των εν σειρά εξακύλινδρων βενζινοκινητήρων με συνθετικό στρόφαλο από μαγνήσιο-αλουμίνιο και VALVETRONIC διατίθεται τώρα με την BMW X3. Νέος στη σειρά είναι και ένας τετρακύλινδρος κινητήρας.

Η νέα BMW X3 3.0sd κινείται από τον πιο σπορ εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα που έχει προσφερθεί ποτέ σε στάνταρ έκδοση.
Ο νέος, ισχυρός κινητήρας 286 HP υιοθετεί τεχνολογία Variable Twin Turbo (VTT) την οποία, πρώτη σε όλο τον κόσμο, η BMW έχει εισάγει στην BMW 535d.

Με αυτήν την τεχνολογία αρχικά ένας μικρός υπερσυμπιεστής προσφέρει τις υπηρεσίες του στις χαμηλότερες στροφές του κινητήρα. Στη συνέχεια ένας πρόσθετος μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής επιστρατεύεται καθώς οι απαιτήσεις ισχύος αυξάνονται.

Γι’ αυτό, οι επιδόσεις είναι αυξημένες ακόμα και λίγο πιο πάνω από τις στροφές του ρελαντί. Η μέγιστη ροπή των 580 Nm παράγεται μεταξύ 1,750 και 2,250/min.
Η μέγιστη ισχύς επιτυγχάνεται στις ασυνήθιστα υψηλές στροφές των 4,400/min για τους  πετρελαιοκινητήρες, ενώ το όριο στροφών του κινητήρα φτάνει τις 5,070/min.

Το μεγάλο εύρος στροφών οδηγεί και στις επιδόσεις της BMW X3 3.0sd στο δρόμο. 6.6 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να επιταχύνει το όχημα από μηδέν στα 100 km/h με τελική ταχύτητα 240 km/h.

Ταυτόχρονα, οι εντυπωσιακές επιδόσεις συνδυάζονται με μέγιστη οικονομία. Η μέση κατανάλωση καυσίμου στον κύκλο δοκιμών εκτός πόλης (Ε.Ε.) είναι 8.7 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα.

Αποτελεσματικό καθαρισμό καυσαερίων προσφέρει ένα φίλτρο σωματιδίων νέας γενιάς, που είναι ενσωματωμένο στον οξειδωτικό καταλύτη σε ένα κοινό κέλυφος κοντά στον κινητήρα. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα, η BMW X3 3.0sd πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU-4.

Μεταξύ άλλων, η απόδοση του κορυφαίου πετρελαιοκινητήρα οφείλεται και στην μείωση του βάρους κατά 25 kg και στην σύγχρονη γενιά άμεσου ψεκασμού common rail με πιεζοηλεκτρικά μπεκ.

Αυτοί οι δύο παράγοντες ισχύουν επίσης για τον δεύτερο εν σειρά εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3.0-λίτρων που διατίθεται με τη νέα BMW X3.

Αντί των συμβατικών στοιχείων από χυτοσίδηρο που υιοθετούν οι κινητήρες του ανταγωνισμού, ο κινητήρας της BMW X3 3.0d εφοδιάζεται επίσης με αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο καθώς και με πιεζοηλεκτρικά μπεκ στο σύστημα ψεκασμού.

Η πίεση ψεκασμού του καυσίμου αυξήθηκε στα 1,600 bar με αποτέλεσμα να παράγεται εξαιρετικά ταχεία πλήρωση του θαλάμου καύσης.

Το πιεζοηλεκτρικό στοιχείο των μπεκ αντιδρά χωρίς καθυστέρηση στον ηλεκτρικό παλμό προκειμένου να ενεργοποιήσει τη διαδικασία ψεκασμού. Ταυτόχρονα, η γωνία ανοίγματος της βελόνας του μπεκ ελέγχεται με ακρίβεια και η μέγιστη πλήρωση επιτυγχάνεται στο μικρότερο χρονικό διάστημα.
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με έναν υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου - Variable Turbine Geometry (VTG), αποφέρουν τα 218 HP.

Το σύνολο έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 7.4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 210 km/h. Η τελική ταχύτητα μπορεί να αυξηθεί στα 220 km/h με τα προαιρετικά ελαστικά δείκτη ταχύτητας V που παραδίδονται από το εργοστάσιο.
Με μέση κατανάλωση 7.9 λίτρα πετρελαίου ανά 100 km (κύκλος Ε.Ε.), η νέα BMW X3 3.0d θεωρείται υποδειγματική και στον τομέα της απόδοσης.

Η νέα BMW X3 2.0d αποδεικνύεται ακόμα πιο οικονομική. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της με ψεκασμό common rail αποδίδει ισχύ 150 HP και έχει την μέγιστη ροπή της,330 Nm, μεταξύ των 2,000 και 2,500/min.

Αυτό εξασφαλίζει ικανοποιητική επιτάχυνση, επιτρέποντας να φτάσει στα 100 km/h σε 10.2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα της BMW X3 2.0d είναι 198 km/h με μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 7.2 λίτρα ανά 100 km.


Βενζινοκινητήρες: Αυξημένες επιδόσεις, μικρότερο βάρος
Ο εξαιρετικά ελαφρύς, αξιόπιστος και αποδοτικός εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας της νέας BMW X3 προσφέρεται με δύο επίπεδα κυβισμού και επιδόσεων ταυτόχρονα.
Η νέα BMW X3 3.0si υιοθετεί την ισχυρότερη έκδοση του 3.0 εξακύλινδρου κινητήρα μέχρι τώρα, ο οποίος φημίζεται για την εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και αξιοπιστία του και τώρα αποδίδει 272 HP και παράγει μέγιστη ροπή 315 Nm ροπής.

Ο εξακύλινδρος κινητήρας 2.5-λίτρων της νέας BMW X3 2.5si παράγει ισχύ 218 HP και μέγιστη ροπή 250 Nm. Και οι δύο κινητήρες εφοδιάζονται με ένα συνθετικό στροφαλοθάλαμο από μαγνήσιο-αλουμίνιο, μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων VALVETRONIC και αντλία ψυκτικού με έλεγχο ανάλογα με τις απαιτήσεις (demand-based control). Με βάρος μόλις 165 kg, συμβάλλουν επίσης στην καλύτερα ισορροπημένη κατανομή βάρους και, συνεπώς, στην υποδειγματική ευελιξία και δυναμική συμπεριφορά της BMW X3.

Ο 3.0- λίτρων κινητήρας θεωρείται πάνω από όλα κλασικό παράδειγμα δυναμικών επιδόσεων στο χώρο των βενζινοκινητήρων. Η BMW X3 3.0si επιταχύνει από 0 - 100 km/h σε 7.2 δευτερόλεπτα μόνο και έχει τελική ταχύτητα 210 km/h ή 232 km/h αντίστοιχα με τα προαιρετικά ελαστικά δείκτη ταχύτητας V. Με μέση κατανάλωση καυσίμου στον κύκλο E.E. της τάξεως των 10.1 λίτρων ανά 100 χ.λ.μ. , προσφέρει υποδειγματική οικονομία γι’ αυτή την κατηγορία επιδόσεων.
 
Οι αντίστοιχες τιμές για τη νέα BMW X3 2.5si είναι εξίσου εντυπωσιακές. Φτάνει στην ένδειξη των 100 km σε 8.5 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 210 km/h. Ελαστικά δείκτη ταχύτητας V που επιτρέπουν αύξηση της τελικής ταχύτητας στα 221 km/h διατίθενται επίσης προαιρετικά για την BMW X3 2.5si. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 9.9 λίτρα ανά 100 χ.λ.μ. (κύκλος Ε.Ε.).

Μία τετρακύλινδρη μονάδα διατίθεται επίσης για τη νέα BMW X3 σαν βασική έκδοση στη γκάμα των βενζινοκινητήρων. Ο κινητήρας 2.0-λίτρων της νέας  BMW X3 2.0i είναι ο μοναδικός τετρακύλινδρος σε όλο τον κόσμο με μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων VALVETRONIC.

Υιοθετεί μεταβλητή μονάδα ελέγχου εκκεντροφόρων Bi-VANOS καθώς και σύστημα μεταβλητής εισαγωγής DISA. Αυτό σημαίνει ότι κινείται σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο για τετρακύλινδρη μονάδα όσον αφορά την παραγωγή ισχύος, την ομαλή λειτουργία και την απόδοση.
Εξάλλου, η νέα BMW X3 2.0i πείθει απόλυτα με την ευελιξία και οικονομία της. Επιταχύνει στα 100 km/h σε 11.5 δευτερόλεπτα και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 198 km/h. Η μέση κατανάλωση καυσίμου (κύκλος Ε.Ε.) είναι μόλις 9.3 λίτρα ανά 100 km.


Νέο αυτόματο κιβώτιο προσφέρει άμεσες αλλαγές, απόδοση και άνεση.
Με εξαίρεση την BMW X3 3.0sd, όλες οι εκδόσεις του νέου μοντέλου SAV διαθέτουν εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στάνταρ.
Η κλιμάκωση των σχέσεων συνδυάζεται απόλυτα με τα χαρακτηριστικά επιδόσεων του αντίστοιχου κινητήρα. Το προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο με λειτουργία Steptronic προσφέρει επίσης έξι σχέσεις.

Το αυτόματο διατίθεται στάνταρ με το νέο κορυφαίο μοντέλο BMW X3 3.0sd. Το νέο, εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο εκτελεί αυτή τη λειτουργία με απαράμιλλη ταχύτητα, ακρίβεια και απόδοση. Γι’ αυτό υποστηρίζει πρωτίστως τις δυναμικές επιδόσεις της BMW X3 3.0sd, αλλά και την άνεση.

Νέα τεχνολογία μετατροπέα ροπής και ένα εξαιρετικά αποδοτικό λογισμικό επιτρέπουν χρόνο αντίδρασης και αλλαγής που είναι μειωμένος κατά 50% συγκριτικά με τα συμβατικά αυτόματα κιβώτια.

Χάρη στην άμεση ανεύρεση της επιθυμητής σχέσης, ακόμα και η μεταπήδηση μιας ή περισσοτέρων σχέσεων στο κατέβασμα δεν παίρνει πρόσθετο χρόνο.
Με μία πραγματικά δυναμική διαδικασία αλλαγής και με υποδειγματική, άμεση συνεργασία με τον κινητήρα, το νέο, εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, υποστηρίζει τη σπορ, ενεργή συμπεριφορά της νέας BMW X3 3.0sd με εντυπωσιακό τρόπο.
Με τον ίδιο τρόπο, καθιστά επίσης ευκολότερη όχι μόνο την άνετη, ξεκούραστη οδήγηση αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση ακόμα και στις χαμηλές στροφές του κινητήρα.

Έξυπνη, μόνιμη τετρακίνηση: BMW xDrive

Ευέλικτο και δυναμικό στο δρόμο, απολύτως μεταβλητό και με άριστη πρόσφυση σε ανώμαλα εδάφη το νέο σύστημα ελεγχόμενης τετρακίνησης. Το νέο σύστημα προσφέρει απόλυτα μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα με γρήγορες και ακριβείς αντιδράσεις.
Κατευθύνει πάντα την ισχύ του κινητήρα εκεί που μπορεί να αξιοποιηθεί αποτελεσματικότερα μέσω ενός κιβωτίου μετάδοσης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Έτσι, επιτυγχάνεται η μέγιστη πρόσφυση σε δύσκολα εδάφη, ενώ περιορίζει κάθε  τάση υπερστροφής ή υποστροφής κατά το στρίψιμο. Η λειτουργία «ηλεκτρονικού μπλοκέ» επιτυγχάνεται μέσω έπεμβασης στην πέδησης του τροχού που σπινάρει.

Κατανομή ροπής 40:60 σε κανονικές οδηγικές συνθήκες.

Η μόνιμη και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατανομή ροπής του BMW xDrive και στους τέσσερις τροχούς γίνεται μέσω ενός άκαμπτου βασικού άξονα προς το πίσω διαφορικό και ενός πολύδισκου συμπλέκτη που κατευθύνει τη ροπή στο εμπρός διαφορικό μέσω ενός ενδιάμεσου άξονα.
Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, η κινητήρια ροπή κατανέμεται σε αναλογία 40 : 60 μεταξύ των εμπρόσθιων και οπίσθιων τροχών. Το xDrive αντιδρά σε κάθε αλλαγή της επιφάνειας που κινείται το αυτοκίνητο ή της οδικής συμπεριφοράς με την κατάλληλη προσαρμογή της κατανομής στο μικρότερο χρονικό διάστημα.
Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι, αν υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στην πρόσφυση μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, σχεδόν όλη η κινητήρια ροπή μεταφέρεται για λίγο σε έναν άξονα.
Για παράδειγμα, μία τάση για υπερστροφή όταν το αυτοκίνητο στρίβει με υψηλή ταχύτητα, μπορεί να εξουδετερωθεί πολύ γρήγορα. Ο πολύδισκος συμπλέκτης εμπλέκεται περισσότερο για να κατευθύνει πρόσθετη ισχύ στους εμπρός τροχούς και για να βελτιστοποιεί την οδηγική ευστάθεια. Με τον τρόπο αυτό, μέχρι το 75% της ροπής μπορεί να μεταφέρεται δυναμικά στον εμπρός άξονα σε περίπτωση μιας οριακής υπερστροφής.

Περαιτέρω εξέλιξη: Ολοκληρωμένη Διαχείριση Πλαισίου.
Για να εξασφαλίζονται τέτοιες ακριβείς αντιδράσεις στις υψηλές ταχύτητες, το σύστημα xDrive AWD, το Σύστημα Ελέγχου Δυναμικής Ευστάθειας - Dynamic Stability Control (DSC) και το σύστημα ελέγχου κινητήρα συνδέονται μεταξύ τους μέσω της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Πλαισίου - Integrated ChassisManagement.

Οι αισθητήρες του ελέγχου ανάρτησης παρέχουν επίσης στη μονάδα ελέγχου του xDrive τα δεδομένα που απαιτούνται για τον προσδιορισμό της κατάστασης.
Με αυτό τον τρόπο, το xDrive μπορεί να διασφαλίσει ενεργά σταθεροποίηση στις συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινήτου μέχρις ενός ορίου.

Η ολίσθηση ανιχνεύεται και αποτρέπεται, πριν καν οι τροχοί αρχίσουν να σπινάρουν και γίνουν αντιληπτοί στον οδηγό. Μόνον εάν μία αλλαγή στην κατανομή ισχύος που πραγματοποιεί το xDrive δεν είναι πλέον αρκετή για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής ευστάθειας προκαλεί την παρέμβαση του DSC φρενάροντας κάθε τροχό ατομικά και επηρεάζοντας το σύστημα ελέγχου του κινητήρα.
Η νέα δομή ελέγχου της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Πλαισίου διασφαλίζει ακόμα ταχύτερο και ασφαλέστερο συντονισμό μεταξύ του xDrive και του DSC.

Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας DSC με πρόσθετες λειτουργίες.
Ένα σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς αναβαθμισμένο με πολυάριθμες πρόσθετες λειτουργίες χρησιμοποιείται στη νέα BMW X3.
Το νέο DSC όχι μόνο προσφέρει οδηγική ευστάθεια και πρόσφυση, αλλά παράλληλα βελτιστοποιεί και την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης. Αντισταθμίζει την οποιαδήποτε πτώση στην απόδοση φρεναρίσματος σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες με επιλεκτική αύξηση της πίεσης πέδησης.

Η περιοδική ελαφριά πέδηση «στεγνώματος» βελτιστοποιεί την απόδοση και σε βρεγμένες συνθήκες, ενώ η λειτουργία Δυναμικού Ελέγχου Πέδησης - Dynamic Braking Control (DBC) μεγιστοποιεί αυτόματα την πίεση πέδησης όταν απαιτείται απόλυτο φρενάρισμα.

Επιπλέον η  λειτουργία συγκράτησης σε ανηφόρα διευκολύνει το ξεκίνημα σε μεγάλες κλίσεις.
Ο έλεγχος δυναμικής συμπεριφοράς εξακολουθεί να περιλαμβάνει ABS, έλεγχο ολίσθησης τροχών (ASC), ευστάθεια τρέιλερ, Έλεγχο Κίνησης σε Κατηφόρα - Hill Descent Control (HDC), και Έλεγχο Φρένου στις Στροφές - Cornering Brake Control (CBC), που αποτρέπει την ανεπιθύμητη τάση του αυτοκινήτου να ολισθήσει κατά τη διάρκεια ελαφρού φρεναρίσματος σε μια στροφή.


Λειτουργία DTC σε μοντέλο BMW X για πρώτη φορά.
Η νέα BMW X3 υποστηρίζεται από το Δυναμικό Έλεγχο Πρόσφυσης - Dynamic Traction Control (DTC) που αποτελεί επίσης τμήμα του DSC. Η λειτουργία DTC ενεργοποιείται με τη βοήθεια ενός μπουτόν στην κεντρική κονσόλα.
Αυτή αυξάνει τα όρια απόκρισης για την παρέμβαση μέσω κινητήρα και φρένων, έτσι ώστε η BMW X3 να μπορεί να ξεκινήσει σε αραιό χιόνι με τους κινητήριους τροχούς να σπινάρουν ελαφρώς, για παράδειγμα.

Επιπλέον, το DTC προσφέρεται για πιο σπορ οδηγικό στυλ, επιτρέποντας υψηλότερη πλευρική επιτάχυνση μέχρι μία ελαφρά και ελεγχόμενη υπερστροφή ισχύος (drift). Σε υψηλότερες ταχύτητες, ο έλεγχος παρέμβασης του DTC πλησιάζει περισσότερο τη βασική λειτουργία του DSC, ώστε να διατηρείται η ευστάθεια σε κρίσιμες συνθήκες.
Πατώντας το μπουτόν DTC παρατεταμένα, το DSC μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως αν χρειαστεί. Τότε μόνον η λειτουργία «ηλεκτρονικού μπλοκέ» διατηρείται, με την ενεργοποίηση των φρένων στον τροχό που σπινάρει.

Η νέα BMW X3 εφοδιάζεται με ζάντες αλουμινίου 17-ιντσών, ενώ η BMW X3 3.0sd έχει ζάντες 18-ιντσών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται επίσης ζάντες αλουμινίου, διαστάσεων 18-και 19-ιντσών.
Το σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών (RPA), που διατίθεται επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό, προσφέρει μία έγκαιρη ένδειξη της οποιασδήποτε απώλειας πίεσης, που παρακολουθείται συνεχώς για το σκοπό αυτό, μετρώντας την ταχύτητα περιστροφής των τροχών. Αν η απόκλιση από την καθορισμένη τιμή ξεπερνά το 30%, ανάβει ένα προειδοποιητικό σήμα στο cockpit.

Για την αποφυγή συγκρούσεων σε περίπτωση φρεναρίσματος, η νέα BMW X3 εφοδιάζεται επίσης με φώτα στοπ μεταβλητής φωτεινότητας ανάλογα με την πίεση στα φρένα. Το σύστημα αυτό, που λανσάρει η BMW σε στάνταρ μοντέλα για πρώτη φορά, συμβάλλει στην έγκαιρη προειδοποίηση των άλλων οδηγών που πλησιάζουν από πίσω. Σε περίπτωση πολύ δυνατού φρεναρίσματος ή ενεργοποίησης του ABS, η ένταση των στοπ στο πίσω τμήμα της BMW X3 αυξάνεται.


Ευρύχωρο και ασφαλές: Το αμάξωμα της νέας BMW X3
Προσπάθεια έγινε στην αύξηση της παθητικής ασφάλειας,  της νέας BMW X3.
Χάρη στη συμπαγή δομή του αμαξώματός της και τον ολοκληρωμένο εξοπλισμό με συστήματα προστασίας το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Εξαιρετικά ανθεκτικά διαμήκη και εγκάρσια στοιχεία καθώς και βιδωτά στοιχεία παραμόρφωσης, επιτρέπουν την απορρόφηση της ενέργειας κρούσης σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης. Οι συνέπειες της πλευρικής σύγκρουσης ελαχιστοποιούνται, χάρις στις εξαιρετικά ανθεκτικές ατσάλινες δοκούς στις πόρτες. Έτσι, ακόμα και σε σοβαρές συγκρούσεις, ο κλωβός επιβατών παραμένει σε μεγάλο βαθμό ανέπαφος.

Εκτός από τους εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους, το εσωτερικό περιλαμβάνει επίσης πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας στον στάνταρ εξοπλισμό. Αυτοί ενεργοποιούνται από την ταπετσαρία στις κολόνες και από την επένδυση της οροφής για να προστατεύσουν τους εμπρός και πίσω επιβάτες από τραυματισμό. Η BMW X3 είναι εξοπλισμένη με αυτόματες ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και στα πέντε καθίσματα. Τα συστήματα συγκράτησης περιλαμβάνουν περιοριστές φορτίου, ενώ τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν και προεντατήρες.

Η νέα BMW X3 έχει μήκος 4,569 mm, πλάτος 1,853 mm και ύψος 1,674 mm. Με αυτές τις τιμές, το πεντάθυρο όχημα επιτυγχάνει τις ιδανικές διαστάσεις από πολλές απόψεις. Ως το πιο συμπαγές μέλος της οικογένειας μοντέλων SAV της BMW, γίνεται συναρπαστικό χάρη στη μεγαλύτερη ευελιξία και την ευκολία χειρισμών. Παρόλα αυτά, το ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό του προσφέρει άριστα διαπιστευτήρια για ποικίλες χρήσεις. Το πορτμπαγκάζ διαθέτει χώρο 480 λίτρων.
Η μεγάλη πίσω πόρτα που ανοίγει σε μεγάλο ύψος και το χαμηλό σκαλοπάτι φόρτωσης, διευκολύνει επίσης την τοποθέτηση και μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, το πίσω τμήμα αποκτά χωρητικότητα 1,560 λίτρων.

Εξοπλισμός: εκτενής αλλά και αποκλειστικός
Το εσωτερικό της νέας BMW X3 αποπνέει μία αίσθηση ανώτερης ποιότητας.
Εξάλλου οι ευκαιρίες για να έχετε την δική σας Χ3 δεν περιορίζονται μόνον στην μεγάλη επιλογή χρωμάτων στις ταπετσαρίες και τις επενδύσεις. Υψηλών προδιαγραφών συστήματα πλοήγησης και ήχου έρχονται να συμπληρώσουν τον πλούσιο διάκοσμο της νέας BMW X3.

Τα φώτα Bi-Xenon, που διατίθενται προαιρετικά, διασφαλίζουν πολύ καλή ορατότητα κατά τη νυχτερινή οδήγηση. Μπορούν να συνδυαστούν με προσαρμοζόμενο φωτισμό στροφής όπου οι περιστρεφόμενοι προβολείς ακολουθούν την καμπύλη του δρόμου ανάλογα με το τιμόνι, διασφαλίζοντας εξαιρετικό φωτισμό σε δύσκολες οδηγικές συνθήκες. Επιπλέον, το περιστρεφόμενο φως που δημιουργείται με τη βοήθεια του προβολέα ομίχλης, διευκολύνει την αλλαγή κατεύθυνσης στο σκοτάδι με χαμηλές ταχύτητες όπως σε έναν ελιγμό.

Η απόσταση του αυτοκινήτου από ένα εμπόδιο μετριέται με τη βοήθεια του Park Distance Control (PDC). Όταν παρκάρει, ο οδηγός μπορεί, με τη βοήθεια ενός ηχητικού σήματος, να υπολογίσει την απόσταση μεταξύ του αυτοκινήτου του και του αντικειμένου. Επίσης, ανεμιστήρες καθαρού αέρα στη νέα BMW X3 αυξάνουν την αίσθηση ευεξίας. Με μία κρυστάλλινη επιφάνεια 0.65 m, η πανοραμική οροφή δύο τμημάτων προσφέρει άπλετη ορατότητα προς τον ουρανό.

Οι απεριόριστες δυνατότητες χρήσης, τα δυναμικά και σπορ χαρακτηριστικά συμπεριφοράς, η κομψή αισθητική του αμαξώματος και η υψηλή ποιότητα κατασκευής καθιστούν τη νέα BMW X3 εξαιρετική λύση μεταξύ όλων των AWD οχημάτων της κατηγορίας της. Η νέα BMW X3 ανταποκρίνεται άριστα σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης με υψηλό επίπεδο άνεσης. Ακόμα και όταν χρησιμοποιείται σε χειμερινές ή Off-Road συνθήκες ή σαν όχημα ρυμούλκησης, η BMW X3 κάνει την ζωή του οδηγού ευκολότερη χάρις στα χαρακτηριστικά του αμαξώματος και των αναρτήσεων, αλλά και χάρις στο εξαιρετικό σύστημα ελεγχόμενης κίνησης και πρόσφυσης.

Η BMW X3 έχει αποδειχτεί ένα γνήσιο SAV υψηλών ταχυτήτων στις διεθνείς αγορές αυτοκινήτου, ενώ θεωρείται ένα από τα πιο δημοφιλή τετρακίνητα μοντέλα σε πολλές χώρες.
Πάνω από 260,000 μονάδες έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο μέσα στα τελευταία δυόμισι χρόνια.

Η νέα BMW X3 υπόσχεται μία κορυφαία οδηγική εμπειρία.






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035351 seconds. ]