Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
HP2 + Christian Pfeiffer: Άπιαστος σαν τον Άνεμο!

Υπάρχουν εξαιρετικοί οδηγοί μοτοσικλέτας αλλά οι περισσότεροι από αυτούς ειδικεύονται σε ένα μόνο τομέα, όπως οι αγώνες δρόμου, enduro ή motocross.

Ο Chris Pfeiffer, όμως, έχει ανακαλύψει ένα σπάνιο ταλέντο του: ότι μπορεί να αντλεί τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις από οποιαδήποτε μοτοσικλέτα οδηγεί – on road, off-road, trial, enduro, street, στο χιόνι ή ακόμα και στις βουνοπλαγιές!






Χάρη στη χαρισματική του φύση, που συνδυάζεται με ένα πειθαρχημένο επαγγελματικό ήθος, ατέλειωτες ώρες εξάσκηση και σοφή οριοθέτηση των υπερβολών ο 35χρονος από το Halblech της Βαυαρίας έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πολυάριθμες διακρίσεις, μεταξύ των οποίων και αυτή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Κασκαντέρ 2003 - Stunt Riding World Champion.

Για να φτάσεις στο ανώτατο επίπεδο οποιουδήποτε σπορ απαιτούνται πολλά χρόνια αφοσίωσης και προκειμένου να επιτύχει τους στόχους του, ο Chris ξεκίνησε ήδη από την ηλικία των πέντε ετών στον κήπο των γονιών του με μία χαμηλωμένη Sachs 100.

Μέχρι τα 10 απέκτησε το πρώτο του ποδήλατο trial και – μόλις πέντε χρόνια αργότερα – έγινε ο Γερμανός Πρωταθλητής στα Trial, στην κατηγορία Junior. Στη συνέχεια, αγωνίστηκε με επιτυχία στο Γερμανικό και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Μη έχοντας ευκαιρίες να εκπαιδευτεί στα trial στο πανεπιστήμιο του Μονάχου, έστρεψε την προσοχή του στην extreme οδήγηση (την οποία μπορούσε να εξασκεί σε οποιοδήποτε πάρκινγκ αυτοκινήτων) και πριν περάσει πολύς καιρός έκανε την πρώτη του επίδειξη στο Olympiahalle – στη μεγαλύτερη εσωτερική «πίστα» του Μονάχου. Το 1996 έγινε επαγγελματίας και από τότε κερδίζει τα προς το ζην μέσα από την πραγματοποίηση των ονείρων του.

Οι οπαδοί μοτοσικλετών off-road της BMW θα θυμούνται το ντεμπούτο του Chris με την HP2 Enduro πέρσι δίπλα στο Φινλανδό οδηγό Simo Kirssi και στον Αμερικανό Jimmy Lewis. Tο να ελέγχεις μία μοτοσικλέτα ικανή να παράγει πάνω από 100 ίππους off-road σίγουρα δεν είναι δουλειά για έναν αρχάριο ή λιπόψυχο!

Η νέα μοτοσικλέτα απέδειξε τις έξοχες αρετές της κάτω από τις πιο σκληρές συνθήκες στο εξουθενωτικό Erzberg. Σε μία πίστα με πάνω από 1000 συμμετέχοντες, ο Simo Kirssi (ο ‘Ιπτάμενος Φινλανδός’) ολοκλήρωσε τη διαδρομή των 13.3 km σε κακοτράχαλο έδαφος σε χρόνο ρεκόρ 09:05.65, αφήνοντας πολύ πίσω του τον ανταγωνισμό.
Η τρίτη θέση γενικής κατάταξης στο Iron Road Prologue πήγε στον Jimmy Lewis, ενώ ο Chris τερμάτισε πέμπτος και ήταν πολύ εντυπωσιασμένος με την HP2.



«Ανέκαθεν αναζητούσα μία πρόκληση και η προσπάθεια ελέγχου 100 ίππων σε συνθήκες off-road ήταν μία εντυπωσιακή εμπειρία.
Η HP2 είναι εξαιρετικά ελαφριά και έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, επομένως είναι εύκολο να οδηγήσεις γρήγορα. Κάνει πράγματα που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί από την αρχή.

Έχω κερδίσει στο Erzberg τέσσερις φορές με μία μονοκύλινδρη μοτοσικλέτα, αλλά το Erzberg prologue είναι διαφορετικός αγώνας όπου μόνον η ταχύτητα μετράει πραγματικά.
Με μία μονοκύλινδρη μοτοσικλέτα μπορείς να πιάσεις μέχρι 140 km/h περίπου με τέρμα το γκάζι και είναι πολύ βαρετό, αλλά με την HP2, μετρήθηκα μέσω GPS στα 185 km/h!
Ο πίσω τροχός σπινάροντας πήγαινε με περίπου 220 ή 230 km/h!»


Η επόμενη πρόκληση της HP2 στη λίστα του Chris ήταν τα Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα Αναβάσεων - European Hillclimbing Championships στην Ελβετία, όπου – ανατρέποντας όλες τις πιθανότητες και δυσοίωνες προβλέψεις – τερμάτισε στην τρίτη θέση μπροστά στα μάτια 2,000 και πλέον θεατών.





«Υποθέτω ότι θα πρέπει να ήταν η πρώτη BMW όλων των εποχών που συμμετείχε σε αγώνα ανάβασης, αφού οι ελαφριές, μονοκύλινδρες μηχανές 500cc αποτελούν συνήθως την καλύτερη επιλογή. Ωστόσο, τα, αρχικά, δύσπιστα βλέμματα θεατών και οδηγών όταν είδαν την HP2 εξέπεμπαν ενδιαφέρον και σεβασμό, όταν κατάφερα να φτάσω στα 203.4 μέτρα στα προκριματικά κα στα 208.6 μέτρα στα ημιτελικά στην πλαγιά κλίσης 141%. Τόσο ψηλά δεν είχε φτάσει κανείς τα προηγούμενα χρόνια».

Ο Chris στοχεύει να επιστρέψει στον αγώνα του 2006 και να διεκδικήσει την κορυφή (στα 235 μέτρα) με την HP2. Ευτυχώς δεν έχει «υψοφοβία», όπως απέδειξε πριν από μερικά χρόνια όταν έγινε ο πρώτος οδηγός που ανέβηκε στη Via Tina, μία ανάβαση με βαθμό δυσκολίας 3 στην Arco της Ιταλίας. Η διαφορά είναι ότι ο Chris την ανέβηκε με μοτοσικλέτα trial και είναι ο μοναδικός που το έχει καταφέρει.




«Ανέβαινα εκεί με φίλους, οι οποίοι ασχολούνται με αναρρίχηση, ποδήλατο βουνού και trial. Είχα την ιδέα να επιχειρήσω την ίδια ανάβαση με μοτοσικλέτα trial. Ήμασταν σίγουροι ότι – θεωρητικά τουλάχιστον – ήταν εφικτό, αλλά κανείς δεν είχε το θάρρος να το τολμήσει, γι’ αυτό σκέφθηκα να κάνω μία προσπάθεια. Οδηγώντας έξυπνα, στην πραγματικότητα δεν ήταν τόσο δύσκολο. Υπάρχει ένα σημείο χωρίς επιστροφή στα 20  μέτρα περίπου και από εκεί και μετά πρέπει απλά να συνεχίσεις να ανεβαίνεις και να μην σταματάς!»




Οι έξοχες, off-road οδηγικές ικανότητες αποτελούν μία από τις πολλές δεξιότητες του πολυτάλαντου Chris, καθώς είναι εξίσου δημοφιλής στον κόσμο των «κασκαντέρ» των δύο τροχών (freeriding) για τα συναρπαστικά του κόλπα με τη μοτοσικλέτα και τα ρεκόρ που έχει σημειώσει, όπως σούζες 115 μοιρών (πέρα από τον κατακόρυφο άξονα), σούζες με γρήγορες ταυτόχρονες στροφές και άλμα με τη μοτοσικλέτα πάνω από 33 άτομα – χωρίς ράμπα!

Με την BMW F 800 S, ο νέος εργοστασιακός οδηγός της BMW Motorrad απέδειξε τι μπορεί να κάνει με αυτή, σημειώνοντας τη μέγιστη βαθμολογία και κερδίζοντας στο διάσημο διαγωνισμό Stuntwars για κασκαντέρ ελεύθερου στυλ (freestyle stunt) στη Florida των ΗΠΑ. Όντας ο μοναδικός αγωνιζόμενος με δικύλινδρη μηχανή, υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον για τις επιδόσεις της προσεχούς F 800 S.


«Πολλοί από τους θεατές εκεί υπέθεταν ότι θα οδηγούσα μία K 1200 R, αλλά όταν έφτασα με την F 800 αναρωτήθηκαν πώς θα τα κατάφερνα. Και ασφαλώς, μετά τα προκριματικά, με βομβάρδισαν με ερωτήσεις για την ιπποδύναμη, τον αριθμό των κυλίνδρων, κ.λ.π. Εκτός από έναν αναβάτη με τρικύλινδρη όλοι οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι είχαν τετρακύλινδρες μηχανές, γι’ αυτό και η νίκη ήταν ιδιαίτερα απολαυστική».

Ο Chris αγαπά τις extreme προκλήσεις. Ο 35-χρονος αγωνίστηκε επίσης με μία HP2 ανεβαίνοντας μία πλαγιά σκι στη Γερμανία, στις αρχές αυτού του μήνα και ανυπομονεί να επιστρέψει στο παγκοσμίου φήμης Erzberg Rodeo στην Αυστρία, όπου η HP2 Enduro κέρδισε στο ντεμπούτο της πέρσι. Επίσης προγραμματίζεται μία μεγάλη ποικιλία αγώνων off-road, μεταξύ των οποίων το Γερμανικό, Ιταλικό και Αυστριακό Πρωτάθλημα Cross Country και οι αγώνες Baja 500 και 1000-mile στην Καλιφόρνια.

Ευτυχώς για τον Chris, όταν αποφασίσει να περιορίσει τους έντονους ρυθμούς και να χαλαρώσει, έχει δύο πολλά υποσχόμενους νεαρούς αναβάτες να εκπαιδεύσει, που ήδη μοιράζονται πολλά από τα ενδιαφέροντά του, ενώ τυχαίνει να αποτελούν και μέλη της οικογένειάς του:

«Τα δύο μου παιδιά, ηλικίας πέντε και τριών ετών έχουν ένα τετράτροχο 50cc (quad), με το οποίο απασχολούνται πολλές ώρες. Όταν συμμετείχα στον αγώνα Stuntwars στη Florida, έλαβα ένα MMS από τη γυναίκα μου, που έδειχνε τον τρίχρονο να οδηγεί το quad, με τον πεντάχρονο να κάνει σκι από πίσω. Σίγουρα, ακολουθούν την οικογενειακή παράδοση»!


[Σπύρος Κατσιμαλής]









More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.023434 seconds. ]