| |
Το
πρωινό τις 22/11/2005, οι οργανωτές του Euromilhoes Dakar, παρουσίασαν τη διαδρομή και τις συμμετοχές, της
28ης έκδοσης του αγώνα, που θα λάβει χώρα από τις 31 Δεκεμβρίου έως τις
15 Ιανουαρίου της νέας χρονιάς.
Το Rally, με τις συμμετοχές συμπληρωμένες από τον Ιούλιο (!!!) σε όλες
τις κατηγορίες, θα ξεκινήσει για πρώτη φορά από την Πορτογαλία, με 508
πληρώματα!
Για την ακρίβεια, 240 μοτοσυκλέτες, 188 αυτοκίνητα και 80 φορτηγά, μαζί
με 240 οχήματα υποστήριξης, θα βρίσκονται στη Λισσαβόνα από τις 28
Δεκεμβρίου για διοικητικό έλεγχο, έλεγχο εξακρίβωσης και την εκκίνηση
του αγώνα.
Αμέσως
μετά τις δύο νέες ειδικές σε Ευρωπαϊκό έδαφος, όπου οι
αγωνιζόμενοι θα χρονομετρηθούν σε περίπου 200 χιλιόμετρα, το καραβάνι
θα φτάσει στην Αφρική και διασχίζοντας το Μαρόκο, την Μαυριτανία (με
ημέρα ανάπαυσης στο Nouakchott), Μάλι, Γουινέα και Σενεγάλη, θα
καταλήξει στο μεγάλο στόχο, στην ακτή της Ροζ λίμνης.
9043 χιλιόμετρα, με
παραπάνω από 5000 από αυτά
ειδικές, με έμφαση στην πλοήγηση, θα χρειαστεί να διασχίσουν οι
αγωνιζόμενοι.
Οι χρήση GPS θα περιοριστεί, αναγκάζοντας τους οδηγούς / αναβάτες και
τους συνοδηγούς να πλοηγούνται βασιζόμενοι στις οδηγίες του Road Book.
Περιορισμός της ταχύτητας των μοτοσυκλετών καθώς και μικρότερες
απαιτήσεις αυτονομίας, υιοθετήθηκαν (σε σχέση με την πρόταση της FIM
για περιορισμό των κυβικών στα 450) για να βελτιώσουν τις συνθήκες
ασφαλείας.
Οι τιτλούχοι, Cyril Despres στις
μοτοσυκλέτες, Stephane Peteransel στα
αυτοκίνητα και Firdaus Kabirov στα
φορτηγά, θα έχουν να αντιμετωπίσουν σκληρό ανταγωνισμό.
Ο Despres (ΚΤΜ), θα έχει να
αντιμετωπίσει τους Ισπανούς Marc Coma,
Isedre Esteve Pujol και
τον νεαρό Jordi Duran, όλοι με
«ίδια» μοτοσυκλέτα σαν τη δική του.
Φυσικά όλοι τους, δεν θα πρέπει να υποτιμήσουν τον David Fretigne με την
«μικρή» του Yamaha.
|
Στα
αυτοκίνητα, ο «Peter» θα έχει εσωτερικό ανταγωνισμό από τον
Luc Alphand.
Ταυτόχρονα η φετινή πρωταθλήτρια Volkswagen
με το γνωστό Race Touareg, θα φροντίσει να κάνει το
παιχνίδι ακόμα πιο ενδιαφέρον, έχοντας ισχυρούς οδηγούς στην ομάδα της:
Jutta Kleinschmidt, Bruno Saby,
Giniel De Villers, Mark Miller και τον νεοφερμένο στα Rally
Raid, Carlos Sainz!
Αλλά και οι παλαιότεροι νικητές, Jean-Louis
Schlesser, Hiroshi Masuoka, Kenjiro Shinozuka και Hubert Auriol (!!!), μπορεί να
παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.
Στα φορτηγά, η ΚΑΜΑΖ που έχει
κυριαρχήσει στο χώρο με τους Tchaquine
και Kabirov, από το 2002, θα
έχει να αντιμετωπίσει επιθέσεις από την DAF, Tatra, Hino και Mercedes.
|
Βασίλης
Ορφανός
Ο καταξιωμένος αναβάτης μας, δεν θα συμμετέχει στο φετινό αγώνα.
Μιλώντας μαζί του μας εξήγησε, ότι αυτό οφείλεται σε δύο λόγους.
Η Honda ήταν ιδιαίτερα
θετική, για να συμμετέχει και πάλι με μοτοσυκλέτα της, αλλά θέτοντας
σαν περιορισμό το XR400, ενώ ο
ίδιος είχε προτείνει τη συμμετοχή με μια πιο εξελιγμένη, όπως CRF X 450 ή XR650 που θα του έδινε τη
δυνατότητα για καλύτερες θέσεις.
Ταυτόχρονα βρίσκεται πλέον στην Aprilia
και ενώ δεν τίθεται θέμα περιορισμού από την ίδια, ο ίδιος
επέλεξε να περιμένει και να προετοιμάσει
τη συμμετοχή του για την επόμενη χρονιά με μοτοσυκλέτα της εταιρίας.
|
[Σπύρος
Κατσιμαλής]
|
Συμμετοχές
μοτοσυκλέτας.
Συμμετοχές αυτοκινήτου.
Συμμετοχές φορτηγών.
Διαβάστε ακόμα:
Το Dakar 2006 πλησιάζει....
Οι συμμετοχές για το Dakar 2006, έκλεισαν για όλα
τα οχήματα...,
Το
DAKAR 2006, έκλεισε τις συμμετοχές για τις μοτοσυκλέτες!
Το
Dakar 2006 θα
ξεκινήσει από τη Λισσαβόνα!
O
Patrick Zaniroli, παραιτείται από την ASO ύστερα από 13 χρόνια...
Το Dakar 2006 θα
ξεκινήσει από την Λισσαβόνα!
Dakar 2005: Επιτέλους
DAKAR!
PARIS - DAKAR: Η ιστορία
του αγώνα 1977-2004
Off-Road.gr
Περιπέτεια: Τυνησία - Dakar 2003: Ο επίλογος!
Dakar.com
More articles
|
|
| |
|