Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Κύπελλο Trail Ride Raid 2005: Πέμπτος γύρος, Λαμία, 4 & 5/11/2005

Rally Raid LamiasΟ μεγαλύτερος αγώνας της χρονιάς, πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία των 0300 – λέσχη Εκάλης 4Χ4 – Off Road Team.
Ένα χορταστικό διήμερο με διαδρομές για όλα τα γούστα με αρκετές εκπλήξεις στη ΜΩΤ που έφερε τα πάνω κάτω.

Οι συμμετοχές στις μοτοσυκλέτες, έφτασαν τις 50, ενώ 38 πληρώματα αυτοκινήτων έδωσαν το παρόν.
Ο αγώνας προσμετρούσε στο Κύπελλο Trail Ride Raid 2005 με συντελεστή 2 και στο έπαθλο αντοχής 4Χ4 με συντελεστή 1.

Το χωριό της Υπάτης, ήταν το επίκεντρο της διοργάνωσης και φιλοξένησε τους συμμετέχοντες.
*** Κατεβάστε το Road Book της δεύτερης μέρας ***






Τα περισσότερα πληρώματα, είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα ώστε να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες απαιτήσεις του διήμερου αγώνα και τα συναισθήματα για τον καιρό ήταν ανάμεικτά – άλλοι ήθελαν βροχή, λάσπη και γλίστρα και άλλοι ξερό καιρό, σκόνη και πέτρα.

Τελικά έβρεξε μεν δυο μέρες πριν τον αγώνα, αλλά όλο το Σαββατοκύριακο είχε λιακάδα και μόνο η πρωινή υγρασία φρόντισε να διατηρήσει τη σκόνη σε χαμηλά επίπεδα – ένας ιδανικός συνδυασμός.




Πρώτο σκέλος: Σάββατο 4/11/2005
Ο πρώτος αναβάτης ξεκίνησε το σκέλος του Σαββάτου στις 07:00 με στόχο τον ιδανικό χρόνο για τα 160 χιλιόμετρα της πρώτης ειδικής.

Όμως και αυτός, όπως και αρκετοί άλλοι, τόσο στις μοτοσυκλέτες όσο και στα αυτοκίνητα, εισέπραξαν ένα γενναίο καπέλο στην πρώτη μέτρηση, που όντας αρκετά νωρίς και μετά από ένα εύκολο σχετικά κομμάτι, έπιασε στον «ύπνο» τους συμμετέχοντες.

Χαρακτηριστικός ο χρόνος του Christian Woelfl (18 – Yamaha WR250f) που… χρεώθηκε με πάνω από 14 λεπτά προπορεία!
Αντίστοιχο καπέλο χρεώθηκε και ο Ιγνάτιος Ορφανός / Παύλος Μπραζιώτης (231 – Jeep Cherokee).

Η διαδρομή σύντομα έφυγε από τα άχαρα ανοικτά κομμάτια και εξελίχθηκε μέσα σε πυκνό δάσος, με συνεχή φιδωτά σκεπαστά κομμάτια.

Η πρώτη ειδική τελείωσε στις παρυφές του Καρπενησίου. Στις μοτοσυκλέτες ο Κώστας –BLEU- Παπαδόπουλος (26-Bleu Tech-Riders Shop, KTM 640) πλησίασε πιο κοντά στον ιδανικό χρόνο, ακολουθούμενος από τον Σπύρο –SUPERSPY- Κατσιμαλή (28- AXO-MAKAN-Ακρίβος Ελαστικά-Off-Road.gr, ΚΤΜ 640 Raid) και τον Ιωσήφ Βάγγερ (19- Enduro.gr, KTM 620).

Έκπληξη στην τέταρτη θέση από τον Κωνσταντίνο –GRIOU- Γρηγορίου (23- Linhai 260 Raid Quad).

Στα αυτοκίνητα, καλύτεροι οι Νίκος Μανώλης-Γιώργος Κυρίτσης (223-ΑΛΑΛ Team – Land Rover 90), ακολουθούμενοι από τους Αντώνη Κυλίτη-Παντελή -PILI- Ηλιακάκη (202-Ιχνηλάτης-Τετρακίνηση, Jeep Cherokee) και Γιώργο –PAJO- Χρηστακέα -  Άκη Καραμηνά (206-Τετρακίνηση-Εγγλεζόπουλος-Cooper-Attart, Mitsubishi Pajero).

Μετά τον ανεφοδιασμό στο Καρπενήσι, η ημέρα ολοκληρώθηκε με την τελευταία ειδική των 70 χιλιόμέτρων που ανάλαβε να φέρει τους αγωνιζόμενους κοντά στην Υπάτη. Πολύ κλειστά κομμάτια, γλιστερές κατηφόρες και αρκετή πλοήγηση σε χωράφια και τον Σπερχειό.

Ευχάριστη έκπληξη το κομμάτι στην πλαγιά με σήμα το σκυλόσπιτο! Έτσι και είχε βρέξει …. θα είχαμε πολλά λερωμένα εσώρουχα πληρωμάτων!

Το τελευταίο πέρασμα του ποταμού, με την ιδανική ποσότητα νερού για φωτογράφηση, ήταν το κερασάκι τις διαδρομής.

Πιο κοντά στον ιδανικό χρόνο σε αυτή την ειδική, ο Γερμανός Christian Woelfl (18-Flat Team #1, Yamaha WR250f), ακολουθούμενος από τον Αλέξανδρο –Raptor- Ψωφάκη (7-Q.R. Team- Off-Road.gr, Yamaha Raptor 660 Quad) και τον Γιώργο Αργυράκη (2- KTM 525 EXC).

Στα αυτοκίνητα οι Δημήτρης –DISTA- Σταθάκος/Αγγέλα -4WD Μαμά- Παπαδημητροπούλου (201-Stratego Adventure Team-Makis Sport-Kokolakis-Tetrakinisi, Suzuki Vitara), πλησίασαν πιο κοντά στη ΜΩΤ, ακολουθούμενοι από τους Μάριο Χαρακίδα / Περικλή Μιχοσταύρο (230, Mitsubishi Pajero) και τους Νίκο Μανώλη / Γιώργο Κυρίτση (223-ΑΛΑΛ Team – Land Rover 90).

Τα συνολικά αποτελέσματα της πρώτης μέρας βρήκαν στην κορυφή της κατάταξης τον Ιωσήφ Βαγγέρ (19, Enduro.gr, ΚΤΜ 620), Christian Woelfl (18, Flat Team, Yamaha WR250f) και Γιώργο Αργυράκη (2, ΚΤΜ 525 EXC).

Στα αυτοκίνητα καλύτεροι οι Νίκος Μανώλης-Γιώργος Κυρίτσης (223-ΑΛΑΛ Team – Land Rover 90), Γεώργιος Γιαννούλης / Δημήτριος Κεφαλάς (227 – Service Ντρίβας Ευθυγραμμίσεις – Ασφάλειες, Daihatsu Rocky) και Δημήτρης –DISTA- Σταθάκος/Αγγέλα -4WD Μαμά- Παπαδημητροπούλου (201-Stratego Adventure Team-Makis Sport-Kokolakis-Tetrakinisi, Suzuki Vitara).

Η οργάνωση δεν είχε προβλέψει για χώρο Bivouac, όμως οι συμμετέχοντες μέσα στο πνεύμα του αγώνα, ξενύχτησαν συμμαζεύοντας τα οχήματα τους, στους δρόμους μπροστά από τα ξενοδοχεία τους.

Όχι μόνο έπρεπε να γίνουν οι όποιες επισκευές, αλλά πλέον, όλοι –ακόμα και οι αναβάτες- κυκλοφορούσαν με το road book και ένα κομπιουτεράκι στο χέρι. Διάολε αλλιώς τα είχαμε υπολογίσει για τα Rally Raid στην Ελλάδα!

Μικρή ελπίδα έδωσε στις μοτο η ανακοίνωση της ΜΩΤ για το επόμενο σκέλος των 49 χιλιομέτρων, που ακουγόταν αρκετά ενθαρρυντική και η μεγαλύτερη που είχε μπει έως τώρα στο Κύπελλο. Το ίδιο και η ΜΩΤ των αυτοκινήτων (43!!!).

Με τις αναμνήσεις της δεύτερης μέρας της περσινής Ροδόπης, όπου η ΜΩΤ ήταν 37 και δεν επιτεύχθηκε από κανένα πλήρωμα, η συνταγή της επόμενης μέρας φαινόταν επιτυχημένη.




Δευτερο σκέλος: Κυριακή 5/11/2005
Η Κυριακή, ξεκίνησε και πάλι με τον πρώτο αναβάτη να αναχωρεί στις 07:00 από την Υπάτη. 36 χιλιόμετρα απλής, μετάφεραν το μπουλούκι των αγωνιζομένων στην εκκίνηση της μοναδικής ειδικής της ημέρας, με μήκος 170 χιλιομέτρων.

Από τα πρώτα –κιόλας- τέσσερα χιλιόμετρα της ειδικής, η ΜΩΤ των 49 για τις μοτο και των 43 για τα αυτοκίνητα είχε επιτευχθεί και αμέσως μετά ξεκίνησε ένα ατελείωτο «σέρνομαι στα γρήγορα, πάω σαν τον μ…α στα αργά και παίζω κλεφτοπόλεμο με τους κριτές» για να πετύχει η ΜΩΤ….

Στις μοτο, αυτό ήταν τελικά ένα παιχνίδι τύχης μια και δεν υπήρχε προηγούμενη εμπειρία. Τα πληρώματα των αυτοκινήτων πιο έμπειρα στον κλεφτοπόλεμο, δεν πτοήθηκαν.


Η ειδική ήταν ουσιαστικά «τέρμα γκάζι» και αν η ΜΩΤ ήταν ελεύθερη, αυτή σίγουρα θα ήταν πάνω από 65 για της μοτο και ίσως ακόμα παραπάνω για τα αυτοκίνητα. Πράγματι η επιλογή της ειδικής θα ήταν ιδανική για Rally Raid, όχι όμως και για ΜΩΤ.

Καλύτερο υπολογισμό έκανε ο Christian Woelfl (18, Flat Team, Yamaha WR250f), ακολουθούμενος από τον Αλέξανδρο –Raptor- Ψωφάκη (7-Q.R. Team- Off-Road.gr, Yamaha Raptor 660 Quad) με τρίτο τον Κώστα –BLEU- Παπαδόπουλο (26-Bleu Tech-Riders Shop, KTM 640).

Στα αυτοκίνητα καλύτεροι οι Γιώργος –PAJO- Χρηστακέας -  Άκης Καραμηνάς (206-Τετρακίνηση-Εγγλεζόπουλος-Cooper-Attart, Mitsubishi Pajero), ακολουθούμενοι από τους Μανώλη –EGGLEZO- Εγγλεζόπουλο / Σούλα Εγγλεζοπούλου ( 213, Egglezopoulos, Land Rover 90) και τους Σταύρο Καραφωτιά / Δημήτρη Παπαδημητρίου (205, Jeep 4Wheel Drive).


Τα αποτελέσματα, όπως συνηθίζεται σε όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Trail Ride Raid, ήταν online και τερματίζοντας οι αγωνιζόμενοι, τα έβρισκαν αναρτημένα.

Τα συνολικά αποτελέσματα του διημέρου, βρήκαν νικητή στον αγώνα των μοτοσυκλετών τον Ιωσήφ Βαγγέρ (19, Enduro.gr, ΚΤΜ 620) με συνολικό χρόνο ποινών 9’59΄΄.
Ακολούθησε ο Christian Woelfl (18, Flat Team, Yamaha WR250f) με 15’40’’ ενώ την τριάδα έκλεισε ο Γιώργος Αργυράκης (2, ΚΤΜ 525 EXC) με 20’29’’.

Στα αυτοκίνητα νικητές οι Νίκος Μανώλης / Γιώργος Κυρίτσης (223-ΑΛΑΛ Team – Land Rover 90) με 2’47’’.
Ακολούθησαν οι Δημήτρης –DISTA- Σταθάκος/Αγγέλα -4WD Μαμά- Παπαδημητροπούλου (201-Stratego Adventure Team-Makis Sport-Kokolakis-Tetrakinisi, Suzuki Vitara) με 5’38’’ και την τριάδα έκλεισαν οι Σπύρος Δουκέρης / Ελένη Ξενάκη (225, Fedima, Suzuki Jimny).




Κύπελλα και βαθμοί μοιράστηκαν ανεξάρτητα και για το κύπελλο Trail Ride Raid 2005 και για το έπαθλο αντοχής 4Χ4.

Όλοι οι συμμετέχοντες  έφυγαν ενθουσιασμένοι από την ομορφιά της διαδρομής, αλλά συναισθήματα για το σύστημα μέτρησης ήταν πιο συγκρατημένα.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν τα ρούχα ένδυσης μοτοσυκλέτας AXO, που μάλιστα προκηρύσσει για φέτος το AXO Challenge με ειδικές παροχές σε είδη ένδυσης για τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα τους νικητές, τα ελαστικά Cooper Tires, το Hell in Store 018, το SPEED WHEEL, η ΜΑΚΑΝ, τα Ελαστικά Χατζηγεωργίου και τα φίλτρα αέρος DNA.

Χορηγοί επικοινωνίας είναι όπως πάντα το περιοδικό μοτοσυκλέτας και δράσης "0-300"  και φυσικά το www.off-road.gr.

Η Ανάβαση (χάρτες ακριβείας, GPS και χαρτογραφικό software) προσέφερε στον τερματισμό με κλήρωση, για τους συμμετέχοντες με αυτοκίνητο, 1 Οθόνη touchscreen 8,4’’ και δύο προγράμματα Topo Navigator καθώς και 1 pathaway + κάρτα 512 + Χάρτες Toponavigator για τους συμμετέχοντες με μοτοσυκλέτα.

Δώρα προσέφεραν επίσης και τα Ελαστικά Χατζηγεωργίου, ένα σετ λάστιχα για μοτοσικλέτα και δυο εκπτωτικά κουπόνια 38% για δύο αυτοκίνητα.

Επίσης τα ελαστικά Fedima, προσέφεραν το ποσό των 300 ευρώ στον νικητή του αγώνα του επάθλου αντοχής.

Σημαντική ήταν η βοήθεια που προσέφερε το 4Wheel Drive για την οργάνωση του συνεργείου video του αγώνα.

Ο επόμενος αγώνας του κυπέλλου Trail Ride Raid 2005, αναμένεται να επιστρέψει στην φυσιολογική του αγωνιστική μορφή, με τον τελευταίο γύρο στις 4 Δεκεμβρίου στην Πάτρα, με ένα αγώνα, μικρό μεν, αλλά ταυτόχρονα πολύ σκληρό και γρήγορο, διοργανωμένο από το 0300 και την λέσχη Πάτρας.

Ο τελευταίος γύρος του επάθλου αντοχής, θα πραγματοποιηθεί από τη λέσχη Περιστερίου στις 27 Νοεμβρίου με ένα 12ωρο νυκτερινό.
    
Χρειάστηκε ένας χρόνος, για να γίνουν διάφορες υλοποιήσεις αλλά τελικά όλοι, συνειδητοποίησαν ότι αν θέλουμε οι αγώνες να πάνε μπροστά, χρειάζεται υψηλού επιπέδου οργάνωση, με δύσκολες ειδικές και ΜΩΤ που χωρίς να είναι υψηλή είναι άφθαστη.

Τα αργά παιχνίδια, παίζονται εδώ και χρόνια σε άλλες διοργανώσεις και όποιος θέλει μπορεί να συμμετέχει εκεί. Τα Trail Ride Raid είναι αγώνες και έτσι πρέπει να παραμείνουν.

Πολύ περισσότερο που του χρόνου ο θεσμός θα αναβαθμιστεί σε Πρωτάθλημα.

Ήδη ετοιμάζεται ο πρώτος πιλοτικός αγώνας, το κλασσικό πλέον ΑΤΤΙΚΟ, που θα πραγματοποιηθεί νωρίς την επόμενη χρονιά, αναβαθμισμένο όμως στα περίπου 280-300 χιλιόμετρα, με πρωινή εκκίνηση και σωστή ΜΩΤ.

Μέσα στο Δεκέμβριο, πέρα από τον τελευταίο γύρο στην Πάτρα, έχουμε και το φιλικό αγώνα της Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί στις 11 Δεκεμβρίου.




Διάφορα παραλειπόμενα

- Το road book, στα συνηθισμένα –υψηλά- στάνταρτ του κυπέλλου Trail Ride Raid, με μορφή Dakar, αλάνθαστο και σε μορφή ρολού για τους αναβάτες, εξαιρετικό εργαλείο πλοήγησης.

- Επιτέλους, όλοι κατέληξαν ότι ο μοναδικός τρόπος για να γίνουν οι αγώνες Trail Ride Raid, είναι …. ο γνωστός από την περσινή χρόνια. Τα αργά παιχνίδια παίζονται αλλού. Μας κόστισε ένα χρόνο, αλλά χαλάλι!

- Η πρώτη μέρα απλά υπέροχη, με διαδρομές αντιπροσωπευτικές του Ελληνικού εδάφους

- Εξαιρετικό «εργαλείο» παρουσίασε ο Geco! Μπιστόλι, βαρελότο κλπ, Η Honda ξανά στους αγώνες! Καλοτάξιδο!

- Επίσης εξαιρετική εμφάνιση έκανε και ο Denis με το δικύλινδρο τέρας ATV!

- Ευγενικοί κριτές, χαιρετούσαν με χαμόγελο πάντα τους συμμετέχοντες.

- Απαράδεκτοι οι συμμετέχοντες που δε σέβονται τα χωριά και ανεγκέφαλοι αυτοί που οδηγούνε με «μούρη μέσα».
Παγκοσμίως τα Rally Raid γίνονται σε ανοικτούς δρόμους, ΑΛΛΑ οι συμμετέχοντες έχουν εγκέφαλο λογικού μεγέθους – οι προαναφερόμενοι ή τον άφησαν στο σπίτι ή οδηγάνε με λάθος κεφάλι!

- Μας έλειψε η βραδινή εκκίνηση - πάντα για απλή φυσικά, ΝΥΚΤΕΡΙΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ στα Trail Ride - Raid και στα Rally Raid ΔΙΕΘΝΩΣ για ευνόητους λόγους ασφαλείας!

-Τα συνεργεία video, ανέβηκαν στα πιο κουφά σημεία για λήψη… ελπίζω να αξίζει το DVD!

- Πώς είναι δυνατόν ενώ η μέτρηση είναι κρυφή, να την γνωρίζουν όλοι;

- Μαζί με τους αγωνιζόμενους, πωρώθηκαν και …. οι κυνηγοί και αποφάσισαν να κάνουν κόντρα και αυτοί – έτσι και αλλιώς το κυνήγι δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει!

- Απαράδεκτο το φαγητό και η εξυπηρέτηση στο –μοναδικό- φαγάδικο απέναντι από την καφετέρια της οργάνωσης.

- Έπεσε πολύ VHF και κινητό για να δοθεί «σύρμα» για τους «κρυφούς» κριτές χρονομέτρησης….
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να έρθει ένα έμπειρο συνεργείο κριτών από αγώνες ιστορικών να αναλάβει τις μετρήσεις σε αργούς αγώνες! Θα πέσει πολύ γέλιο - κλάμα!



Περισσότερες φωτογραφίες στο gallery.

Αποτελέσματα αγώνα Μοτοσυκλετών. (~560ΚΒ, Συμμετοχές, Γενική, Ειδική 1α,1β,2α,2β, Πρώτη μέρα, Ειδική 3α,3β, Δευτερη μέρα)
Αποτελέσματα αγώνα Αυτοκινήτων. (~540ΚΒ, Συμμετοχές, Γενική, Ειδική 1α,1β,2α,2β, Πρώτη μέρα, Ειδική 3α,3β, Δευτερη μέρα)

Αποτελέσματα γενικής αυτοκινήτων Κυπέλλου Trail Ride Raid.
Αποτελέσματα  γενικής αυτοκινήτων Επάθλου αντοχής 4Χ4.

Βαθμολογία Κυπέλλου Trail Ride Raid 2005
Αυτοκίνητα.
Μοτοσυκλέτες.

Road book δεύτερης μέρας.

[Σπύρος Κατσιμαλής]

Φωτογραφίες: Off-Road.gr - Γιώργος -CUSPID- Φυτάς









More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034914 seconds. ]