Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Π.Π.Ρ.Α: Rally D' Orient 2005 - 1o μέρος

Ο τέταρτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι Αντοχής 2005, πραγματοποιήθηκε στη γειτονική Τουρκία.

3600 χιλιόμετρα, με 2000 χιλιόμετρα από αυτά να είναι ειδικές, μέσα σε στενούς φιδωτούς ορεινούς δρόμους, με πολύ κίνηση, παραδοσιακά χωρία και πέτρα, ένα περιβάλλον όμοιο με το δικό μας, περίμενε τους συμμετέχοντες για ένα διαφορετικό Rally Raid, μακριά από την έρημο, αλλά πολύ πιο δύσκολο και απαιτητικό για ανθρώπους και μηχανές.

Η αρχική σχεδίαση του αγώνα, ήθελε την εκκίνηση από την Κωνσταντινούπολη και τον τερματισμό στο μυθικό Ισφαχάν στο Ιράν.











Όμως οι έκτακτες εκλογές στην Περσία, την περίοδο του αγώνα, δεν ήταν ότι καλύτερο και έτσι αναγκαστικά η οργάνωση, πισωγύρισε τον αγώνα σε γνωστά από την περσινή οργάνωση, εδάφη της Τουρκίας.

Η αλλαγή αυτή, έφερε πανωλεθρία στις συμμετοχές και τελικά μόλις, 28 μοτοσυκλέτες και quad, 21 αυτοκίνητα και 4 φορτηγά δήλωσαν συμμετοχή.

Η εκκίνηση δόθηκε απο το Attaturk στην Άγκυρα στις 26 Ιουνίου.
Ο περσινός απογοητευτικός τερματισμός στην Αττάλεια, ανάγκασε τους οργανωτές να προγραμματίσουν επιστροφή στην Άγκυρα, αυτή τη φορά για τις 2 Ιουλίου.

Ελάτε να δούμε μαζί πώς εξελίχθηκε ο αγώνας!



Πρώτη ημέρα: Άγκυρα/Άγκυρα
Απλή: 253 χλμ, Ειδική: 141 χλμ, Απλή: 157 χλμ

Διασχίζοντας τα βουνά βορειοδυτικά της Άγκυρας, η πρώτη ειδική για το Rallye D’ Orient 2005, ενθουσίασε τους συμμετέχοντες, οι οποίοι ανταμείφθηκαν από το συνδυασμό της συναρπαστικής διαδρομής, με τα πανέμορφα τοπία και έναν εκπληκτικό καιρό.

Στις μοτοσυκλέτες, χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις, η νίκη πήγε στον Cyril Despres, μπροστά από τον Carlo de Gavardo.
Στα αυτοκίνητα, η VW κυριάρχησε, με τον Giniel de Villiers να τερματίζει μπροστά από τον ομόσταυλό του Bruno Saby.
Η έκπληξη έγινε από τον Serge Jordan, που τερμάτισε μπροστά από τα buggy των Scmakov και Schlesser.


Μοτοσυκλέτες
- Καλή μέρα για τον Cyril Despres. Ανοίγοντας τη διαδρομή, ο αναβάτης της ΚΤΜ Gauloises, δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, με τη νέα του μοτοσικλέτα και έκανε τον καλύτερο χρόνο.

- Πίσω απο τον Γάλλο, ακολούθησε ο Χιλιανός de Gavardo, που τερμάτισε μπροστά απο τον Αυστραλό Palmer, τον Christian Beneke απο το Λουξεμβούργο – που ακόμα μαθαίνει το νέο του μηχανάκι, αφού «ξεφορτώθηκε» το περσινό DRZ του! (....)
Πιο πίσω συνέχισαν οι Πολωνοί Czachor και Dabrowski.

- Δύσκολη μέρα για τους δύο άλλους αναβάτες της KTM Gauloises.
Ο David Casteu, αντιμετώπισε πρόβλημα με ένα σωληνάκι λαδιού και έχασε 15 λεπτά για την επισκευή του, ενώ ο Michel Gau, ο οποίος επέστρεψε στα Rally, ύστερα απο αρκετό καιρό, αντιμετώπισε προβλήματα πλοήγησης – χάθηκε!

- Πολύ καλή επίδοση για τους αναβάτες των Quad Christophe Declerck και Jean-Philippe Caillet, που κυνηγήθηκαν και τερμάτισαν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα

Είπαν:
Cyril Despres: Ήταν φανταστική ειδική, με 120 χιλιόμετρα δρομάκια και τεράστιες πλαγιές. Το road book ήταν πολύ καλό, ενώ η νέα μου μοτοσυκλέτα, είναι πιο ελαφριά και πιο εύκολη στο χειρισμό, σε σχέση με το παλιό 660. Χρειαζόμαστε λίγο ακόμα δουλειά στο μπροστινό.

Carlo De Gavardo: Ήμουν λίγο νευρικός και έκανα τέσσερα – πέντε λάθη. Πέρα απο αυτό η μοτοσυκλέτα ήταν τέλεια.

Christian Beneke: Δεν μπόρεσα να συγκεντρωθώ και έτσι έκανα αρκετά λάθη. Δεν το πιστεύω ότι ήρθα στην 4η θέση!

Marek Dabrowski: Δεν ήθελα να το ... ζορίσω!

Gilles Tixador: Έχω πρόβλημα με τα δάκτυλά μου και έτσι πήγα σιγά. Είναι πολύ ωραία διαδρομή. Αν ήταν να κάνω μόνο ένα αγώνα το χρόνο, εδώ θα ερχόμουν.

David Casteu: Επτά χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της ειδικής, άναψε το λαμπάκι του λαδιού. Αναγκάστηκα να σταματήσω, να λύσω την ποδιά και να φτιάξω το σωληνάκι λαδιού, που είχε λυθεί.


Αυτοκίνητα

- Ανοίγοντας τη διαδρομή για τα αυτοκίνητα, ο Bruno Saby, συνάντησε αρκετά οχήματα και ήταν πιο προσεκτικός από τον συναθλητή του Giniel de Villiers. Οι οδηγοί της VW ήταν οι ταχύτεροι και βρίσκονται μπροστά στη γενική

- Απογοητευμένος από την απόδοση του ο Jean – Louis Schlesser, που βρέθηκε στην 5η θέση.

- Ο παλιός εργοστασιακός οδηγός της Renault, Serge Jordan, έτρεξε για πρώτη φορά φέτος σε Rally Raid, στην Τυνησία και στο Μαρόκο, με ένα Nissan Pathfinder, μια συμμετοχής της Technosport Ιταλίας.
Στην Τουρκία το έδαφος του θύμισε αυτό των ειδικών των κλασσικών rally και απέδειξε ότι δεν έχει χάσει το ταλέντο του.

- Στα παραγωγής, ο Benoit Rousselot, πήγε επίσης καλά. Ο οδηγός της Nissan Γαλλίας, είναι στην κορυφή, μπροστά απο τον Pascal Thomasse (Mercedes ML 430 SDO) με τρία λεπτά διαφορά.

- Οι Chabot (Toyota Land Cruiser) και Serguei Sukhovenko (Nissan Dessoude) ξεκίνησαν τον αγώνα, με πιο αργό ρυθμό, μένοντας πίσω πάνω απο 10 λεπτά, παρότι δεν αντιμετώπισαν προβλήματα. Μια επιλογή τακτικής σύμφωνα με το Ρώσο.

Είπαν:
Giniel de Villiers: Όλα πήγαν καλά, αν και είναι ιδιαίτερα τεχνική διαδρομή εδώ.
Είναι στενή, με πολλές πέτρες (....) στις άκρες του δρόμου. Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος, μια και είναι πολύ εύκολο να κάνεις λάθη.

Bruno Saby: Υπήρχε πολύ κίνηση μέσα στη διαδρομή και αναγκάστηκα να προσπεράσω δυο αυτοκίνητα και ένα... τρακτέρ.
Οδήγησα σε ρυθμό δοκιμών.

Jean-Louis Schlesser: Ήταν μια υπέροχη ειδική, δυστυχώς όμως όχι για εμάς. Ήταν σταμάτα – ξεκίνα συνεχώς και τα φρένα παρέδωσαν το πνεύμα νωρίς.

Serge Jordan: Απίθανο! Οι ειδική ήταν ένα και ένα για μένα!
Περάσαμε δύο αυτοκίνητα και στο τέλος πιάσαμε την Isabelle (Patissier) στα τελευταία 10 χιλιόμετρα. Δεν μπορούσε να μας δει όμως απο τη σκόνη...

Benoit Rousselot: Ήταν η πρώτη μου ειδική με τον νέο μου συνοδηγό Fabian. Είναι εξαιρετικός, σαν παλιός έμπειρος, παρόλο που είναι μόλις το τρίτο του rally.



Δεύτερη μέρα: Άγκυρα / Urgup
Απλή: 147 χλμ, Ειδική: 249 χλμ, Απλή: 103 χλμ

Κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης διαδρομής, μεταξύ Άγκυρας και Urgup, οι αγωνιζόμενοι έκαναν μια ειδική 249 χιλιομέτρων, με τελείως διαφορετική μορφή απο αυτή της χθεσινής μέρας.

Διασχίζοντας τεράστιες εκτάσεις με σιτοβολώνες, όχι πολύ μακριά απο την Tuz Golu (Αλμυρή λίμνη), βρέθηκαν σε ένα λαβύρινθο απο δρομάκια με πολύ δύσκολη πλοήγηση. Οι περισσότεροι χάθηκαν πάνω απο μια φορά!

Η σημερινή μέρα εξελίχτηκε καλά για τον πρωτοπόρο της γενικής βαθμολογίας Cyril Despres, παρά την τρίτη θέση στην ειδική. Ο Carlo de Gavardo όμως ήταν ο νικητής σήμερα!

Η γενική στα αυτοκίνητα όμως, άλλαξε χέρια: Ο Jean – Louis Schlesser, πήρε την ειδική και προηγείται πλέον και στην γενική, μπροστά απο τα VW Touareg των Bruno Saby και Giniel de Villier.


Μοτοσυκλέτες:

- Παρά τα ηλεκτρικά προβλήματα με το road-book, που του απέσπασαν την προσοχή και του κόστισαν μια μικρή πτώση, ο Cyril Despres τερμάτισε την ειδική ήρεμος.
Είχε σταματήσει στο σημείο υποστήριξης για επισκευές και έτσι τερμάτισε μόλις τρίτος, διατηρώντας μια διαφορά τεσσάρων λεπτών στη γενική απο τον δεύτερο De Gavardo.

- Ο καλύτερος αναβάτης για σήμερα ήταν ο Χιλιανός De Gavardo με το ΚΤΜ 450. O Davide Casteu, επίσης απέδωσε εξαιρετικά. Ο Γάλλος, που ξεκίνησε αρκετά πίσω απο τους πρώτους το πρωί, έπιασε τον De Gavardo και ανεβαίνει στην έβδομη θέση γενικής.

- Ο τρίτος αναβάτης της KTM Gauloises, Michel Gau, θα μπορούσε να είχε τερματίσει στην πεντάδα. Για όλο τον αγώνα, έμεινε λίγο πίσω απο τον Casteu, αλλά 10 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, χάθηκε σε ένα χωριό και έχασε και επτά λεπτά!

- Ο Gilles Lapeyre (Husqvarna) ήταν ο πρώτος αναβάτης που αποχώρησε από τον αγώνα, όταν έσπασε ο κινητήρας του στην απλή πριν την ειδική!

Είπαν:
Cyril Despres (1ος γενικής): Το road book δεν λειτουργούσε. Αφήνοντας το χέρι από το τιμόνι, για να το μετακινήσω με το χέρι, έπεσα με λίγα χιλιόμετρα.
Σταμάτησα στο σημείο υποστήριξης και προσπάθησα να το επισκευάσω.
Η πλοήγηση ήταν αρκετά δύσκολη, με δρόμους να πηγαίνουν προς όλες τις κατευθύνσεις.

Carlo De Gavardo (1ος ειδικής, 2ος γενικής): Σήμερα ξεκίνησα με καλύτερη ψυχολογία, μετά το σημείο υποστήριξης, προσπάθησα να ακολουθήσω τον Cyril, αλλά... η μοτοσυκλέτα του είναι πολύ γρήγορη.

David Casteu (2ος ειδικής): Ακολούθησα προσεκτικά τις συμβουλές του Rene Metge, να μηδενίζω τον κοντέρ μου σε κάθε σημαντική διασταύρωση και έτσι δεν χάθηκα πολύ.  Ξεκίνησα αρκετά πίσω και προσπέρασα αρκετές μοτοσυκλέτες και Quad.
Όλοι τους έκαναν άκρη κατευθείαν και με χαιρετούσαν μόλις πέρναγα!

Marek Dabrowski (4ος γενικής): Έκανα δύο ή τρία λάθη στην πλοήγηση. Η ειδική ήταν πιο εύκολη από εχτές, με λιγότερες πέτρες και άλματα.


Αυτοκίνητα:

- Ο Jean-Louis Schlesser, ξεκίνησε πέμπτος το πρωί, οκτώ λεπτά πίσω απο τον De Villiers. Όμως η ειδική ήταν ιδανική για το δικίνητο buggy, με επίπεδο έδαφος και γλιστερό έδαφος και χάρη στην άψογη πλοήγηση του Francois Borsotto, ο οδηγός / κατασκευαστής πήρε την ειδική και την ειδική μαζί!

- Στην τέντα της VW δεν είναι και πολύ ανήσυχοι πάντως. Ο στόχος τους είναι να κάνουν έναν καλό ομαδικό αγώνα και η συλλογή βαθμών.
O Giniel de Villier, χθεσινός νικητής, έκοψε ρυθμό, για να τον φτάσει ο Bruno Saby και έπειτα τον ακολούθησε μέχρι τον τερματισμό.
Ανοίγοντας την ειδική για τα αυτοκίνητα, ο Bruno Saby, ήταν σε μειονεκτική θέση.

- Πίσω απο τους τρεις κορυφαίους, ακολουθεί ένα πακέτο απο Nissan Pathfinder!
Ο Benoit Rousselot, πήρε μια εκπληκτική τέταρτη θέση γενικής, μπροστά απο τον Serge Jordan, που έσπασε ένα ημιαξόνιο, αλλά δεν του στοίχισε πολύ χρόνο.

Είπαν:
Jean Louis Schlesser (1ος γενικής): Το πρώτο πράγμα που πρέπει να πω είναι ότι ο Francois, είναι καταπληκτικός πλοηγός. Το δεύτερο, ότι πίεσα παραπάνω απο ότι συνήθως.
Έπιασα τα VW στο service και οδήγησα στη σκόνη τους μέχρι το τέλος. Τώρα είμαι πρώτος και πρέπει να φροντίσω να μείνω εδώ!

Bruno Saby (2ος γενικής): Σήμερα είχε πολύ δύσκολη πλοήγηση. Δεν ήταν εύκολο να βρεις τη διαδρομή, όντας πρώτος.

Benoit Rousselot (4ος γενικής, 1ος παραγωγής): Ανησυχήσαμε, καθώς οι ζώνες περιορισμένης ταχύτητας στο GPS δεν ταιριάσανε με αυτές του road book. Η ειδική ήταν επίσης πολύ δύσκολη απο πλευράς πλοήγησης. Το αυτοκίνητο πήγε καλά και μπορέσαμε να οδηγήσουμε με ένα καλό ρυθμό.

Serge Jordan (5ος γενικής): Κάθε μέρα είναι διαφορετική. Ένα ημιαξόνιο, έσπασε στο 120 χλμ, σε ένα γρήγορο, ασφάλτινο σημείο. Ευτυχώς, μπλοκάραμε το κεντρικό και τερματίσαμε δικίνητοι.

Ronan Chabot (3ος παραγωγής): Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα δύναμης και κινούμαστε αργά. Παρόλαυτα είμαστε τρίτοι στην κατηγορία μας και δεν είναι και πολύ άσχημο.

Pascal Thomasse: Άσχημη μέρα, με ένα τεράστιο λάθος στην πλοήγηση και μια αναμμένη μηχανή.



Τρίτη μέρα: Urgup/Σίβα
Απλή: 95 χλμ, Ειδική: 299 χλμ, Απλή: 36 χλμ

«Περάσαμε μερικά φανταστικά τοπία, ψηλά στα βουνά και πάνω απο 2400 μέτρα!»
Στον τερματισμό τις μεγαλύτερης ειδικής του αγώνα, όλοι οι συμμετέχοντες ήταν σύμφωνοι σε αυτό!

Στις μοτοσυκλέτες ο Cyril Despres, κέρδισε εύκολα την ειδική και αύξησε τη διαφορά του, απο τον δεύτερο Carlo de Gavardo.
Στα αυτοκίνητα, ο Giniel de Villiers, κέρδισε την ειδική, μπροστά απο τον ομόσταυλό του Bruno Saby.
Ο Jean-Louis Schlesser, συνεχίζει να προηγείται στην γενικής, αλλά τώρα είναι μόλις δυο λεπτά μπροστά απο τα VW!


Μοτοσυκλέτες:

- Μια εύκολη ειδική για τον Cyril Despres, που ξεκάθαρα το ευχαριστήθηκε!
Στη μέση της διαδρομής - μάλιστα- αποφάσισε να ... κάνει στάση για διάλειμμα!
Το αποτέλεσμα: Ο Γάλλος προηγείται πλέον 20 λεπτά απο τον Χιλιανό Carlo De Gavardo, που υπέπεσε σε λάθη πλοήγησης!

- Εξαιρετική εμφάνιση για τον David Casteu. Ο Γάλλος, πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και πλέον είναι τρίτος στη γενική.
Ο Αυστραλός Lee Palmer ήταν στην τρίτη θέση γενικής, έχασε πάνω απο 30 λεπτά σήμερα και βυθίζεται στην έβδομη θέση.

-Κανένα πρόβλημα για τον Πολωνό Marek Dabrowski, που βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Πιέζεται πάντως απο τον τρίτο αναβάτη της KTM Gauloises, Michel Gau, που βρίσκει σιγά – σιγά ρυθμό.


Είπαν:
Cyril Despres (1ος ειδικής και 1ος γενικής):
Ξεκίνησα τρίτος το πρωί, έχοντας μπροστά μου τους Carlo και David. Συνέχισα μαζί τους, μέχρι το σημείο ανεφοδιασμού, περίπου στη μέση της διαδρομής. Αμέσως μετά επιτέθηκα, πέρασα και τους ξέφυγα.
Η ειδική ήταν φανταστική!

Ο Rene μας έστειλε μέσα απο φανταστικά τοπία. Νιώθω σαν παιδί εδώ, ανακαλύπτοντας ένα είδος πλοήγησης, τελείως διαφορετικό απο αυτό της ερήμου. Η οδήγηση εδώ είναι υπέροχη!
Σε ένα σημείο φτάσαμε στα 2400 μέτρα με το τοπίο να σου κόβει την ανάσα!

David Casteu (3ος γενικής): Ο Cyril οδηγά πολύ γρήγορα. Έμεινα όλη μέρα με τον De Gavardo. Σε ένα φράγμα πήγαμε πολύ προς τα δεξιά και χαθήκαμε. Τελικά βρήκαμε το σωστό δρόμο με τη βοήθεια του GPS.
Η ειδική ήταν φανταστική!

Marek Dabrowski (4ος γενικής): Είμαι πολύ χαρούμενος, που τερμάτισα αυτή την ειδική. Δεν ήταν πολύ δύσκολα, αλλά κουράσθηκα, έχασα την προσοχή μου και έκανα μερικά λάθη.

Michel Gau (6ος γενικής): Ήμουν όλη μέρα μόνος μου. Έχω αρχίσει να συνηθίζω τα όργανα πλοήγησης. Πάντως ακόμα κάνω αρκετά λάθη, ευτυχώς όχι πολύ σοβαρά.

Lee Palmer (7ος γενικής): Χάθηκα χοντρά σήμερα!
Βγήκα εκτός διαδρομής, μου «έκατσε» και το road book και έχασα πάνω απο μισή ώρα. Σήμερα έχασα την ευκαιρία να τερματίσω σε κάποια θέση στο βάθρο!


Αυτοκίνητα:
-Απο τη μέση της διαδρομής, οι Schlesser, Saby και De Villiers, έγιναν ένα μπουλούκι, έχοντας μπροστά τον Schlesser, να ανοίγει τη διαδρομή.
Οι οδηγοί των VW, δεν θέλησαν να διακινδυνέψουν να προσπεράσουν στους στενούς δρόμους το buggy, γνωρίζοντας ότι όπως και να έχει, κάποιος από τους δυο τους, θα κέρδιζε την ειδική. Τελικά ο τυχερός ήταν ο Giniel De Villiers.

-Στη γενική, συνεχίζει να προηγείται ο Jean-Louis Schlesser, αν και ο De Villiers είναι πλέον μόλις 42 δευτερόλεπτα πίσω του.

-Αφήνοντας πίσω τα χθεσινά προβλήματα, ο Serge Jordan, επιτέθηκε και στο τέλος κατάφερε να ανεβεί στην τέταρτη θέση γενικής.
Ακόμα μια εκπληκτική μέρα, είχε ο Γερμανός Mathias Kahle. Ο πέντε φορές νικητής του Γερμανικού πρωταθλήματος, έκανε τον 5ο καλύτερο χρόνο σήμερα.

-Ενώ ο Benoit Rousselot, ισχυροποίησε την θέση του στην κορυφή των αυτοκινήτων παραγωγής, πίσω του έγιναν αρκετές αλλαγές.
Ο Ρώσος, Sergeei Sukhovenko, χάθηκε και χάρισε στον Ronan Chabot τη δεύτερη θέση, ενώ ο Pascal Thomasse, προσπαθεί να ανέβει θέσεις.
Στη γενική ο Rousselot είναι 6ος, ενώ οι Chabot, Sukhovenko και Thomasse είναι 10ος, 11ος και 12ος αντίστοιχα.


Είπαν:

Jean-Louis Schlesser (1ος γενικής): Ήταν όμορφη ειδική. Ανοίγαμε τη διαδρομή όλη την ημέρα. Οι οδηγοί της VW, μας έφτασαν στα βουνά, όταν η διαδρομή έγινε πιο στριφτερή.

Bruno Saby (2ος γενικής): Αντιμετωπίσαμε προβλήματα με τα φρένα μας, αλλά δεν άλλαξε και πολλά αυτό, μια και δεν μπορούσαμε να περάσουμε τον Schlesser μέσα στη σκόνη.

Giniel De Villiers (3ος γενικής): Φάγαμε αρκετή σκόνη, μια και οδηγούσαμε, αμέσως πίσω απο τους Jean-Louis και Bruno. Πάντως είναι χαρούμενος που κέρδισα την ειδική.

Serge Jordan (4ος γενικής): Ήταν μια καλή μέρα. Αρχίζω να μπαίνω στο πνεύμα των Rally Raid.
Δεν κάναμε κανένα λάθος πλοήγησης και έπιασα καλό ρυθμό.

Benoit Rousselot (5ος γενικής, 1ος Παραγωγής): Είμαστε πολύ χαλαροί στο αυτοκίνητο. Ο Fabian αρχίζει και μπαίνει στο πνεύμα.
Αφήσαμε τον Jordan να μας περάσει στα βουνά, είναι διαφορετικός αγώνας για μάς.



Τέταρτη μέρα: Σίβα / Erzurum
Απλή: 25 χλμ, Ειδική: 183 χλμ, Απλή: 133 χλμ, Ειδική: 148 χλμ, Απλή: 68 χλμ

Η μεγαλύτερη διαδρομή του αγώνα, μετέφερε τους αγωνιζόμενους στο Erzurum, τη μεγαλύτερη πόλη της ανατολικής Τουρκίας.
Στο πρόγραμμα – δύο ειδικές, 183 και 148 χιλιόμετρα, αντίστοιχα – και οι δύο διεξήχθησαν στα βουνά.
Αύριο οι συμμετέχοντες θα κατευθυνθούν ξανά δυτικά, αντίθετα με τη σημερινή ειδική.

Παρότι έπεσε, ο Cyril Despres, είναι πρώτος στη γενική, μπροστά απο τον Carlo De Gavardo και τον David Casteu.

Στα αυτοκίνητα, η κατάσταση άλλαξε: Ο Jean-Louis Schlesser, έχασε πολύτιμο χρόνο σήμερα και έτσι μπροστά πέρασε ο Bruno Saby, με δεύτερο τον Giniel De Villiers.


Μοτοσυκλέτες:
-Έπεσε ο Cyril Despres, όταν προσπάθησε να καθαρίσει τα γυαλιά του απο έντομα, αλλά δεν έχασε την πρώτη θέση στη γενική.

-Νικητής της σημερινής μέρας ο David Casteu, που απέδωσε καταπληκτικά και άφησε πίσω Cyril και De Gavardo

-O Michel Gau, γίνεται κάθε μέρα και πιο γρήγορος και σήμερα πήρε την τέταρτη θέση γενικής απο τα χέρια του Dabrowski.

Είπαν:
Cyril Despres (1ος γενικής): Δέκα χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της πρώτης ειδικής έπεσα σε ένα σύννεφο απο μέλισσες.
Αναγκάστηκα να σταματήσω δύο φορές να καθαρίσω τα γυαλιά μου, αλλά αυτό δεν έφτασε.

Πήγα να τα καθαρίσω και πάλι, εν όσο οδηγούσα και με περίπου 20 χιλιόμετρα. Βάρεσα έναν βράχο και έπεσα χτυπώντας το δεξί μου χέρι, τον γοφό και ωμοπλάτη μου. Επίσης άνοιξα μια τρύπα στο ντεπόζιτό μου, που μου επέτρεπε να συνεχίσω μόνο με 10 λίτρα καύσιμο.

Φτάνοντας στο σημείο υποστήριξης, ο μηχανικός μου Roland, έκανε θαύματα, φτιάχνοντας την μοτοσικλέτα μου και επιτρέποντας μου να ξεκινήσω την δεύτερη ειδική στην ώρα μου. Αλλά δεν ήμουν σε κατάσταση να επιτεθώ.
Ένιωθα το σώμα μου ταλαιπωρημένο και οδήγησα κατά το μεγαλύτερο μέρος καθιστός πάνω στη σέλα. Ελπίζω να μην πονάω και αύριο.

David Casteu (1ος ειδικής και 3ος γενικής): Δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να οδηγήσουμε τόσο γρήγορα σε αυτούς τους δρόμους. Υπήρχε πολύ κίνηση και κόσμος και έπρεπε να έχεις τα μάτια σου δεκατέσσερα.

Michel Gau (4ος γενικής): Η διαδρομή ήταν πολύ γρήγορη σήμερα.
Πρόσεχα ιδιαίτερα μια και υπήρχε πολύ κίνηση. Δεν ήταν δύσκολη απο πλευράς πλοήγησης. Ακόμα μαθαίνω, δεν θέλω να τρομάξω!

Marek Dabrowski (5ος γενικής): Έκαψα τα λάστιχα μου και τερμάτισα πολύ κουρασμένος. Πάντως ακόμα το απολαμβάνω!

Lee Palmer (6ος γενικής): Είμαι τυχερός που είμαι εδώ και σου μιλάω!
Τυφλωμένος απο τη σκόνη του Tixador, δεν είδα ένα αυτοκίνητο που ερχόταν αντίθετα. Έπρεπε να διαλέξω το αυτοκίνητο ή να φύγω εκτός δρόμου στο ποτάμι;
Φυσικά διάλεξα το ποτάμι και τη γλίτωσα με μια σπασμένη μύτη, αλλά κατέστρεψα τα όργανα πλοήγησης. Συνέχισα σαν ινδιάνος, ψάχνοντας τα ίχνη των άλλων στο έδαφος μπροστά μου!


Αυτοκίνητα:

-H μέρα δεν ήταν καλή για τον Jean-Louis Schlesser. Έχασε τέσσερα λεπτά, στην πρώτη ειδική, απο τα VW και περίπου 8 στη δεύτερη. Είναι πλέον στην τρίτη θέση γενικής.

-Έχοντας να αντιμετωπίσει μερικά μικρά τεχνικά προβλήματα, ο Bruno Saby, δεν βρήκε την ευκαιρία, να απολαύσει την πρώτη θέση στη γενική.
Αυτός και ο Michel Perin, απασχολήθηκαν κυρίως με το να μην κάνουν λάθη. Ο τίτλος είναι πιο σημαντικός απο τη νίκη.

-Στα παραγωγής, ο Benoit Rousselot (Nissan Pathfinder) είναι στην κορυφή, μπροστά απο τον Ronan Chabot (Toyota Land Cruiser).
Ο Thomasse, εγκατέλειψε χωρίς να τερματίσει ούτε την πρώτη ειδική.

Είπαν:
Bruno Saby (1ος γενικής): Στην πρώτη ειδική, φτάσαμε τον De Villiers, που είχε την δύσκολη δουλειά να ανοίγει τη διαδρομή.
Στη δεύτερη, είχα κάποια προβλήματα απο λάσπη στο παρμπρίζ μια και δεν δούλευαν οι καθαριστήρες καλά. Αντιμετώπισα επίσης πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού.

Giniel De Villiers (2ος γενικής): Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η τοπική κίνηση. Δεν μπορείς να πάς 100% με τόση κίνηση. Πέρα απο αυτό, δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με το αυτοκίνητο.

Jean-Louis Schlesser (3ος γενικής): Η διαδρομή, πήγαινε απο τη μια στροφή στην άλλη. Τα βουνά δεν είναι για εμάς. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι με τα VW.

Benoit Rousselot (5ος γενικής, 1ος παραγωγής): Ήταν τέλεια. Μερικές στιγμές νόμιζα ότι οδηγούσα στο ράλι Φινλανδίας!
Ευχαριστηθήκαμε τη διαδρομή και ταυτόχρονα, προσέχαμε να μην σπάσουμε τίποτα στο αυτοκίνητο.
Πρέπει να οδηγήσουμε προσεκτικά και να πάρουμε την νίκη!

Isabelle Patissier (7η γενικής): Προσπαθούμε να μην κάνουμε λάθη σε αυτούς τους στενούς και γλιστερούς δρόμους.



Φωτογραφίες:
ReneMetge-Concept.com
VolksWagen Motorsport
nissandessoudepresse.com
Αρχείο Off-Road.gr






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.041520 seconds. ]