Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
3ο Wild Terrain Λασιθίου 7-8-9/12/12


O Κοκκίνης μπορεί να μην έτρεξε αλλά σχεδίασε την ονειρική του διαδρομή



Τετρακίνητο wild-terrain πάρτι στην Κρήτη

Όμορφα μέρη, πολύ πέτρα, γέλιο, διασκέδαση αλλά και λίγες συμμετοχές χαρακτήρισαν τον αγώνα που οργάνωσε η λέσχη Λασιθίου και ολοκλήρωσε το έπαθλο περιπέτειας για το 2012.

Με δεδομένο ότι οι «Κοκκίνηδες» δε μπορούσαν να συμμετέχουν, αυτοί και τα υπόλοιπα μέλη της λέσχης, σχεδίασαν ονειρικές διαδρομές στο σταθερό πετρώδες γύρω από τον ποταμό των Ανωγείων.


Κλείσιμο χρονιάς

Σε μια δύσκολη εποχή για τα οικονομικά, 12 συμμετοχές κυρίως από τη νότια Ελλάδα σε τριήμερο σκληρό αγώνα, μπορούν να χαρακτηριστούν υπερ-αρκετές.

Η λέσχη από την πλευρά της, προσπάθησε και πέτυχε να έχουν έκπτωση τα οχήματα για τη μεταφορά τους με το πλοίο στην Κρήτη ενώ προσέφερε και γλέντι.
Ο αγώνας για τους περισσότερους ξεκίνησε λίγες μέρες πριν το ραντεβού της Πέμπτης στο πλοίο για Κρήτη.

Όλοι είχαν κάτι να μαζέψουν στα αυτοκίνητα τους και αρκετοί συνέχισαν το μάζεμα και ... μέσα στο πλοίο.



Ο καιρός μας έκανε τα κέφια!


Πηγαδάκι μέχρι αργά το βράδυ και συζήτηση επιπέδου μέχρι να ξεμακρύνουμε από το Σαρωνικό. Οι αναγγελία πρόσδεσης το επόμενο πρωί στο λιμάνι βρήκε αρκετούς ακόμα κουκουλωμένους στα σκεπάσματα.

Ξημέρωμα με απίθανα χρώματα και το μυαλό ξεφεύγει αφήνοντας τα προβλήματα πίσω. Ένα τριήμερο ξεκινά και μάλιστα με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Φίλοι, τετρακίνητα, τσικουδιά και παιχνίδι με τα βράχια!





Δελής - Καμπέρος Κυπελλούχοι 2012, άνοιξαν τον αγώνα



Η πρώτη μέρα – Μια ειδική

Η πρώτη ειδική ξεκινούσε πάνω από τον ποταμό των Ανωγείων. Το κομβόι, θεατές, οργανωτές και αγωνιζόμενοι, όλοι μια ομάδα, ταχτοποιήθηκαν στις θέσεις τους και το παιχνίδι ξεκίνησε λίγο μετά το μεσημέρι της Παρασκευής.

Εδώ ανακοινώθηκε και απο τη λέσχη ότι οι κανόνες θα άλλαζαν λίγο και οι κορδέλες πλέον θεωρούνται «τοίχος» που δεν έχεις δικαίωμα να τον περάσεις. Λογικό καθότι η εκδοχή που επιλέχθηκε πριν από λίγα χρόνια, σε άφηνε να περνάς τις κορδέλες και να κάνεις βόλτα.

Πούσια, βράχια και μια συστάδα δέντρων κράτησε την υπόλοιπη μέρα το ενδιαφέρον ψηλά.
Ουσιαστικό εμπόδιο, τρία πεύκα με τέτοιο τρόπο φυτρωμένα που το αυτοκίνητο εγκλωβίζονταν ενδιάμεσα και έπρεπε να σουρθεί σε δύο από αυτά για να περάσει.

Σκούρα τα βρήκε το αξιόμαχο αυτοκίνητο του Ψιστάκη καθότι λόγω μεγέθους δυσκολεύτηκε περισσότερο από τα υπόλοιπα. Ήταν σα να έβλεπες ένα θεριό δεμένο με αλυσίδες να βρυχάται και να προσπαθεί να σπάσει τις αλυσίδες του!



Οι Πουλάκης - Στουμπίδης πήραν την πρώτη ειδική


Οι Πουλάκης - Στουμπίδης με το Sami, ικανότατοι, εκμεταλλεύτηκαν παράλληλα και το γεγονός ότι ξεκινούσαν προετελευταίοι και καθάρισαν την ειδική με διαφορά από τους επόμενους Ανδρουλάκη – Κασωτάκη που ξεκίνησαν τελευταίοι. Τρίτο πλήρωμα οι Δελής – Καμπέρος που ξεκινώντας πρώτοι έπρεπε να καθαρίσουν τη διαδρομή.

Επιστροφή πίσω στα ξενοδοχεία για τους περισσότερους αλλά και στα συνεργεία για άλλους. Ο General Lee – κατά κόσμο Άρης Κοσμάς με τον υπογράφων, είχαμε κουρέψει πίσω διαφορικό.

Το μπλοκέ των Μανώλιδων – Νταή και Ξανθού δεν κλείδωνε, καθότι είχε φαγωθεί η πλάκα εμπλοκής. Τα παιδιά με το Land Γενιτσαρίδης – Μαλιώρας είχαν και αυτοί πρόβλημα με την μετάδοση.
Γενικά η πέτρα έδειξε τα δόντια της και τα σασί τα είδαν έγχρωμα.

Το βραδάκι η λέσχη είχε κανονίσει έξοδο, με τσικουδιά και φαγοπότι με το γλέντι να κρατά μέχρι αργά το βράδυ, αφού πείστηκε ο Κοκκίνης να μεταφέρει την ώρα της αυριανής εκκίνησης.




To "τέρας" του Ψιστάκη σφήνωσε προς στιγμή στην πρώτη ειδική




Δεύτερη μέρα – Δύο ειδικές
Ουσιαστικά η πρώτη ειδική της ημέρας εξελισσόταν σε ένα αρχαίο ξεχασμένο από το νερό χείμαρρο. Τα πεύκα έχουν φυτρώσει παντού μέσα στο χώρο που δείχνει να έχει βρέξει ... πέτρες!

Ήδη από την εκκίνηση αρκετά οχήματα χρειάστηκαν να δέσουν για να περάσουν τους πρώτους βράχους. Τα τεχνικά σημεία αρκετά σε αυτή την ειδική: μετά την εκκίνηση, είχες να αντιμετωπίσεις ένα βραχόκηπο με πλάγια κλίση - οι περισσότεροι δέθηκαν εδώ.

Οι Βρέντζος – Καμπάνος, είχαν τη στιγμή τους και πλάγιασαν το Sami πάνω στο πεύκο.
Το αμέσως επόμενο εμπόδιο ήταν ένα σημείο όπου είχε δεξιά σου ένα drop-down της τάξης του 1.5 μέτρου παράλληλε με τη διαδρομή και το αυτοκίνητο δε χωρούσε να περάσει. Τελικά οι περισσότεροι το πέρασαν χωρίς ουσιαστικό πρόβλημα.




Οι Μακρινός - Ζαούρης έκλεψαν την δεύτερη μέρα, οδηγώντας αλάνθαστα και στις δύο ειδικές



Τρελό χρόνο έκαναν εδώ οι Μακρινός –Ζαούρης που καθάρισαν σε 4:32 την ειδική!
Ακολούθησαν οι Ανδρουλάκης – Κασωτάκης σχεδόν ένα λεπτό αργότεροι και την τριάδα έκλεισαν οι Δελής – Καμπέρος.

Τελικά οι λίγες συμμετοχές αποδείχτηκαν σωτήριες εδώ, καθώς η δεύτερη ειδική ξεκίνησε μετά τις δύο το μεσημέρι.

Απολαυστική, τεχνική και οι λογαριασμοί έδειχναν ότι θα καθαρίσουν στον εργάτη, καθώς η ειδική τελείωνε με ένα ανέβασμα με διαφορά υψομετρική περίπου 30 μέτρων και με 70-90 μοίρες κλίση.

Όμως τελικά η παγίδα ήταν λίγο πριν απο αυτή την ανηφόρα όπου η πλάγια κλίση πάνω σε μια αριστερή σε συνδυασμό με τους βράχους, σε έστελνε αδιάβαστο.
Σε αυτή την ειδική είχαν τη στιγμή τους τόσο οι Τσουρλάκης – Λιάσκος, όσο και οι Νταής – Ξανθός.




Τσουρλάκης - Λιάσκος


Ειδικά στο γύρισμα του Νταή η επαναφορά πήρε αρκετή ώρα και ήταν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να αφήνουμε τον οργανωτή, που γνωρίζει το μέρος, να δίνει τις οδηγίες και να μην πλακώνουν όλοι να λένε τη γνώμη τους.

Η υπόθεση θα τραβούσε πολύ μακρυά μέχρι που τελικά ο Κοκκίνης «τα πήρε», και επανέφερε με τις σωστές οδηγίες το όχημα στις ρόδες του.

Για δεύτερη φορά οι Μακρινός – Ζαούρης έκαναν τον καλύτερο χρόνο και με διαφορά από τα άλλα πληρώματα με 12:48, όταν όλοι οι υπόλοιποι κάνανε πάνω από 18:00!  Τους ακολούθησαν οι Ψιστάκης – Διαμαντής και οι Δελής – Καμπέρος.

Βράδυ επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και αργότερα η νύκτα είχε ένα ακόμα φαγοπότι με κρητική παρέα!




Κυριακή ή αλλιώς η μητέρα των μαχών!
Ο Κοκκίνης είχε προειδοποιήσει! Η τελευταία ειδική είναι trophάδικη και πολύ δύσκολη. Ε.. βάλτε ακόμα κάτι για να πάρετε μια μικρή μόνο ιδέα.

Μεγάλη σε μήκος, απαιτούσε συνεχή δουλειά από το πλήρωμα και το μεγαλύτερο μέρος της βγήκε με εργάτη. Και αυτό όχι γιατί είχε μεγάλες κλίσεις.
Το αντίθετο μάλιστα. Απλά έπρεπε να σέρνεις το αυτοκίνητο με τον εργάτη πάνω στα βράχια ακόμα και στα κατηφορικά σημεία. Είδαμε κάθε είδους δέσιμο.

Δέσιμο μπροστά, δέσιμο πίσω, δέσιμο από πάνω, πλάγιο και όλα τα καλά.
Ξεκίνημα με μια κατηφορική πλαγία για 300 μέτρα, ευκολάκι και στη συνέχεια η ειδική κύκλωνε μέσα στην κοίτη ενός ξερό χείμαρου. Στεναδούρα, τα αυτοκίνητα έπρεπε σε αρκετά σημεία να συρθούν ακουμπώντας δεξιά – αριστέρα και συνεχώς απο κάτω.



General Lee: Δέσιμο ακόμα και απο την οροφή!


Εντωμεταξύ τα γλιστερά βράχια δυσκόλευαν την κάθε κίνηση όχι μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά και για τους συνοδηγούς που δεν μπορούσαν να κρατήσουν ισορροπία!

Αρκετά αυτοκίνητα δεν μπήκαν καν, ή σταμάτησαν μόλις κάνανε το ευκολάκι της κατηφόρας καθότι η ζημιά για τα απροετοίμαστα ήταν εξασφαλισμένη.

Προσωπικά είμαι χαρούμενος πάντως που την έζησα από μέσα και αυτή.
Χωρίς στόχο να διεκδικήσουμε θέση, αλλά για να το ευχαριστηθούμε χωρίς να υπερβάλουμε ούτε που κατάλαβα πως πέρασε η ώρα!

Μούσκεμα στον ιδρώτα με τον αέρα να λυσσομανάει και τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 0 βαθμούς, ούτε που κατάλαβα ότι πέρασαν 40 λεπτά. Αν μου έλεγαν ότι «κάνατε 15 λεπτά» και πάλι θα μου φαινόταν πολύ.
Δύσκολη και χορταστική λοιπόν!



O Ανδρουλάκης εκμεταλλεύτηκε στο μέγιστο το sami που έχει φτιάξει και σταθερά ανέβηκε στη δεύτερη θέση

Αρχικό το όριο που είχε θέση η οργάνωση ήταν τα 40 λεπτά. Τη διαδρομή θα άνοιγαν οι νικητές της χθεσινής μέρας, Μακρινός – Ζαούρης, που μπήκαν με πολύ όρεξη στην ειδική αλλά έσπασαν το μπράτσο του τιμονιού μόλις βρήκαν στους βράχους στο χείμαρρο. Το επισκεύασαν και κατάφεραν να βγούν στα 65 σχεδόν λεπτά.

Τελικά η οργάνωση άλλαξε το όριο προς τα πάνω και την ειδική καθάρισαν άξια οι Ψιστάκης – Διαμαντής με το αυτοκίνητο να ζωγραφίζει μέσα σε μια ειδική καθαρά δικιά του! Ολοκλήρωσαν σε 23:10 και πήραν και τον αγώνα!

Τους ακολούθησαν με 34:37 οι Ανδρουλάκης – Κασωτάκης με τρίτους τους Στεφανίδη – Παπαδομανωλάκη με 36:34.



Κρύο αλλά και πολύ κέφι στην τελευταία ειδική!

Ουσιαστικά η τελευταία ειδική διαμόρφωσε και τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα.
Και ενώ ο καιρός μας ταλαιπώρησε αυτή την τελευταία μέρα, με την ολοκλήρωση βγήκε ο ήλιος και κόπασε ο αέρας δίνοντας την ευκαιρία στη λέσχη να κάνει την απονομή στη φύση, στον αμφιθεατρικό βραχόλοφο πάνω από την ειδική.

Τσικουδιά, γέλιο, πειράγματα και αγκαλιές δημιούργησαν μια απο τις καλύτερες απονομές που έχουν γίνει σε αγώνα του είδους!

Εύγε στα παιδιά απο τη λέσχη Λασιθίου!






Βουτιά στα δύσκολα για τους πρωτοεμφανιζόμενους στα Wild Αθανασίου - Σιακούλη




Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες
Η πλειονότητα των αυτοκινήτων πλέον έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα και αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που οι συμμετοχές λιγοστεύουν, καθότι ένα καθημερινό τετρακίνητο που έχει απλά δυο μπλοκέ, έναν εργάτη και ένα βασικό cage θα αφήσει τα «κοκαλάκια» του από τις πρώτες ειδικές, έχοντας να ανταγωνιστεί είτε υπερ-εξελιγμένες κατασκευές, είτε τετρακίνητα που χρησιμοποιούνται μόνο για αγώνες και οι ιδιοκτήτες τους δεν στεναχωριούνται για τα χοντρά τσαλακώματα και ανάποδες.

Επιπρόσθετα οι κανονισμοί του Trophy δεν ευνοούν τα wild terrain. Σίγουρα στο μέλλον θα πρέπει να γίνει κάποιος διαχωρισμός καθότι εδώ που φτάσαμε τα Wild Terrain παρομοιάζουν περισσότερο με τα αυτοκίνητα trial.




O Μανώλης Νταής είναι "ο τελευταίος των μοϊκανων" που βάζει το καθημερινό του αυτοκίνητο στα Wild Terrain - Trophy, με μεγάλο κόστος κάθε φορά



Στη νέα χρονιά φαίνεται ότι θα επικρατήσουν τα wild terrain καθότι, τόσο οι οργανωτές όσο και περισσότερο οι συμμετέχοντες δεν τα βγάζουν πέρα οικονομικά για τα trophy.

Την ώρα που αυτό το κείμενο γράφεται, αρχές Φεβρουαρίου, η ΟΜΑΕ δεν έχει ακόμα ανακοινώσει επίσημα το πρόγραμμα του 2013 και ταυτόχρονα τρέχει το θέμα ασφαλιστικής κάλυψης των αγώνων.

Παράλληλα ο Εβρος, ένας από τους τελευταίους οργανωτές trophy δηλώνει ότι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα οικονομικά και θα προσπαθήσει μόνο εάν συμπληρωθούν συμμετοχές μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου.

Οι περισσότερες λέσχες προσανατολίζονται στη λύση της «σκληρής εκδρομής» και ποιος είναι αυτός που μπορεί να τους το καταλογίσει σαν αρνητικό αυτό;
Κανείς φυσικά καθότι τόσο τα οικονομικά αλλά και ακόμα περισσότερο ο ψυχολογικός παράγοντας δεν ευνοούν υπερβολές.

Κείμενο - Φωτογραφίες: [Σπύρος Κατσιμαλής]


Σχετικά Links
Συζήτηση στο forum

Αποτελέσματα
Θέση
Αριθμός
Πλήρωμα
Όχημα
Χρόνος
1
4
Ψιστάκης Μανώλης - Διαμαντής Γιώργος
Ιδιοκατασκευή
1:02:00
2
14
Ανδρουλάκης Γιώργος - Κασωτάκης Κωστής
Sami
1:13:51
3
12
Πουλάκης Γιώργος - Στουμπίδης Χρήστος
Sami
1:19:47
4
1
Δελής Ανδρέας - Καμπέρος Αλέξης
Sami
1:22:09
5
7
Τσουρλάκης Βαγγέλης - Λιάσκος Μάριος
Jimny
1:31:48
6
6
Μακρινός Πάνος - Ζαούρης Γιάννης
Land Rover
1:40:01
7
2
Κοσμάς Άρης - Κατσιμαλής Σπύρος
Sami
2:01:40
8
10
Στεφανίδης Δημήτρης - Παπαδομανωλάκης Μ.
Sami
2:24:02
9
3
Νταής Μανώλης - Ξανθός Μανώλης
Wrangler
3:44:22
10
11
Γενιτσαρίδης Κωστής - Μαλιώρας Γιάννης
Land Rover
3:47:59
11
8
Αθανασίου Κυριάκος - Σιακούλης Λουκάς
Vitara
5:10:00
12
9
Βρέντζος Βασίλης - Καμπάνος Μιχάλης
Sami
6:05:21


Off-Road.gr - 3o Wild Terrain Image Gallery








































































































































































































































































































































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.041423 seconds. ]