Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Range Rover MK3 ναι ή οχι?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Range Rover MK3 ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό lefteris_K » 14 Απρ 2007, 11:50

Καλως σας βρηκα. Ειμαι ενα βημα απο την εισαγωγη ενος MK3 , μοντελο 09/2004. Θελω την αποψη σας. Ειναι αξιοπιστο? Αξιζει τις 70,000 ευρω που θα κοστισει (εκτελωνισμενο)?
Άβαταρ μέλους
lefteris_K
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Απρ 2007, 11:47
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό lefteris_K » 15 Απρ 2007, 12:28

Βοηθεια παιδια... :roll:
Άβαταρ μέλους
lefteris_K
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Απρ 2007, 11:47
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Απρ 2007, 07:45

Φιλε δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος ιδιοκτητης του συγκεκριμενου μοντελου στην ενοτητα,οτι σου πουν θα ειναι θεωρητικα και οχι αποτελεσματα εμπειριας,αντε στην καλυτερη να εχει κανει κανενας τεστ ντραιβ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Απρ 2007, 12:42

Φίλε lefteris_k ο vagelis το έθεσε απολύτως ορθά.

Αυτά όμως που μπορούμε να σου μεταφέρουμε είναι τα εξής:

Τα αυτοκίνητα αυτά δεν έχουν εμφανίσει σημαντικά πάγια προβλήματα όπως τα Freelander ή τα RaRo P38A.
Υπάρχει μία μικρή ευαισθησία στο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά αυτό έχει να κάνει περισσότερο με τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου και οδηγούς που είχαν την τάση να αφήνουν για ώρα το χειριστήριο στο D ενώ ήταν μποτιλιαρισμένοι ή που "έπαιζαν" με το γκάζι με to χειριστήριο στην θέση N.

Eπίσης είναι σαφώς προτιμότερο να επιλέξεις ένα πιό νέο αυτοκίνητο το οποίο έχει το terrain response και όχι αυτοκίνητο μοντέλου/χρονιάς παραγωγής σαν αυτής που σκέφτεσαι. Εκτός και αν προτιμάς κάτι με σχετικά απλούστερα ηλεκτρονικά για σύστημα τετρακίνησης.

Οπως και να είναι το L322 είναι ένα αυτοκίνητο που δεν θα σε απογοητεύσει καθώς στα χρόνια που παράγεται έχει δώσει δείγματα αξιοπιστίας σύμφωνα με τα σχόλια των συνεργείων αλλά και συναδέλφων Land Roverάδων που το οδηγούν.

Το πρόβλημα θα είναι σχετικό με τις τιμές των ανταλλακτικών και το service του αυτοκινήτου καθώς τα εξαρτήματά του βρίσκονται ΜΟΝΟ από το δίκτυο επισήμων και εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Εχει αρχίσει πλέον και περνάει φυσικά και στο δίκτυο των aftermarket αλλά για ελάχιστα ακόμη πράγματα σχετικά με τα ανταλλακτικά του και το σοβαρό πρόβλημα είναι ότι ακόμη και βίδα να χρειαστεί να αλλάξεις (που λέει ο λόγος) το αυτοκίνητο πρέπει να συνδεθεί σε διαγνωστικό και να ενημερωθούν τα συστήματά του για τις αλλαγές. Και διαγνωστικά τέτοια αυτή τη στιγμή έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό lefteris_K » 16 Απρ 2007, 22:56

Παντελη, ευχαριστω για την απαντηση. Θα ηθελα να μπορουσα να παρω ενα Range με Terrain Response αλλα πρωτον παει πολυ ψηλα οικονομικα και δευτερον για να ειμαι ειλικρινης προτιμω τον κινητηρα της BMW απο αυτον της Ford.
Η απουσια του Terrain Response ειναι τοσο σημαντικο μειονεκτημα? Εννοω, ενα RR χωρις αυτο το συστημα (πχ. μοντελο του 2004) υπολειπεται πολυ σε εκτος δρομου δυνατοτητες σε σχεση με το μοντελο του 2007? Αν δεν κανω λαθος το Terrain Response εχει προεπιλεγμενα προγραμματα κινησης τα οποια προσαρμοζουν τα συστηματα του αυτοκινητου στις συνθηκες που ο οδηγος θα επιλεξει μεσω του διακοπτη. Την ιδια δουλεια δεν μπορεις να την κανεις και με τον "παραδοσιακο" τροπο? Πχ. επιλεγεις κοντο βημα, σηκωνεις την αναρτηση, κλειδωνεις το μεσαιο διαφορικο κτλ... Εχω την αισθηση οτι το T.R. κανει απλα τη ζωη ευκολη στους ανθρωπους που δεν εχουν ιδιαιτερη εμπειρια απο offroad συνθηκες και οι οποιοι δεν ξερουν ποτε και πως πρεπει να χειριστουν ενα σοβαρο 4κινητο οχημα. Εγω εχω αρκετη εμπειρια (υπηρξα κατοχος Defender για 10 χρονια).
Άβαταρ μέλους
lefteris_K
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Απρ 2007, 11:47
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 17 Απρ 2007, 06:32

<<υπηρξα κατοχος Defender για 10 χρονια>> Και το πούλησες???? Πως άντεξε η καρδιά σου??
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Απρ 2007, 13:46

Φίλε lefteris_k γειά,

το terrain response έχει και την βασική διαφορά της αλλαγής του προγραμματισμού του κινητήρα κάτι που κανένας οδηγός δεν μπορεί να κάνει από μόνος του.
Ετσι σε μερικά από τα προγράμματα μειώνει την ευαισθησία του πεντάλ του γκαζιού, αυξάνει την ροπή χαμηλά και κάνει το αυτοκίνητο λιγότερο επιρρεπές σε πιθανό σπινάρισμα των τροχών.

Η άποψη καλού μου φίλου (εκ των ιδρυτικών μελών του Camel Trophy Owners Club) o oποίος είναι και εκπαιδευτής στην σχολή εκμάθησης οδήγησης εκτός δρόμου στις κεντρικές εγκαταστάσεις στο Eastnor μου έχει μεταφέρει ότι ένα αυτοκίνητο με terrain response και λάστιχα μικτής χρήσης μπορεί να είναι καλύτερο σε ορισμένες καταστάσεις ακόμη και από ένα Defender TD5 με χωμάτινα λάστιχα (αυτό άλλωστε έχει αποδειχθεί και σε τεστ που είχε γίνει).
Η προσωπική μου εμπειρία με το TR, αν και περιορισμένη, έχει δείξει ότι όντως το σύστημα δουλεύει εξαιρετικά όταν το έχεις ρυθμίσει σωστά και έγκαιρα.

Ο μεγάλος παράγοντας που καθορίζει την αποτελεσματικότητα του TR είναι η ικανότητα του οδηγού να ρυθμίζει σωστά και έγκαιρα την ανάλογη θέση στον διακόπτη επιλογής. Και εκεί είναι που υπάρχει το πρόβλημα.

Η εγκατάσταση του TR ήταν αποτέλεσμα όχι της επιθυμίας της LR να κάνει την ζωή ευκολότερη στους ανθρώπους που ΔΕΝ γνωρίζουν πώς να οδηγήσουν εκτός δρόμου αλλά αναγκαιότητα έτσι ώστε τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της μετάδοσης, της ανάρτησης, των φρένων και του κινητήρα να τύχουν της απολύτως καλύτερης εκμετάλλευσης με σκοπό την βέλτιστη απόδοση επί και εκτός του δρόμου.

Η δική σου εμπειρία σαν offroader θα σου έχει δώσει καλύτερη υπόβαθρο ώστε να μπορείς να "διαβάζεις" τις συνθήκες που επικρατούν εμπρός σου και να ρυθμίζεις το TR σωστά.

Πάντως αν τα οικονομικά αντέχουν το αυτοκίνητο με TR θα είναι μία καλύτερη αγορά και σίγουρα θα κρατήσει και καλύτερη τιμή μεταπώλησης.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό lefteris_K » 17 Απρ 2007, 19:57

DRAKOS έγραψε:<<υπηρξα κατοχος Defender για 10 χρονια>> Και το πούλησες???? Πως άντεξε η καρδιά σου??


Ηταν στο ονομα εταιρειας που εκλεισε και επρεπε να δωθει. Δεν πειραζει, οπως βλεπεις ψαχνω τον αντικαταστατη του!

Παντελη, ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου! Δυστυχως προς το παρον δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα να αποκτησω RaRo με T.R. :(
Άβαταρ μέλους
lefteris_K
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Απρ 2007, 11:47
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Απρ 2007, 21:10

Φίλε lefteris_k

ας το δούμε και από την θετική του πλευρά.
Τα αυτοκίνητα χωρίς TR έχουν κάτι λιγότερο που ίσως θα χαλάσει. (η γνωστή θεωρία "keep it simple")

Πάντως το RaRo L322 είναι ένα εξαιρετικό και πολύ όμορφο αυτοκίνητο.

Να είσαι ΠΟΛΥ προσεκτικός με την ένδειξη των χιλιομέτρων που το αυτοκίνητο έχει κάνει.
Η ένδειξη στο κοντέρ μπορεί να αλλάξει (και ας είναι ηλεκτρονική).
Υπάρχει όμως τρόπος (μην τα λέμε και όλα) να διαβαστεί η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ένδειξη. Ζήτα να πάει σε ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ συνεργείο και να επιβεβαιώσουν το πραγματικό ιστορικό του αυτοκινήτο.

Εδώ στην Ελλάδα έχουν ήδη υπάρξει αρκετές περιπτώσεις αυτοκινήτων που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι είχαν λίγα χιλιόμετρα όταν έγιναν εισαγωγή από το εξωτερικό.
Ακόμη και αν είναι ακόμη στην εγγύηση το γύρισμα αυτό της ένδειξης στο οδόμετρο είναι βάσιμη αιτία για ακύρωση του υπολοίπου της απο μεριάς της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό lefteris_K » 17 Απρ 2007, 22:36

Με δυο λογια Παντελη, (αν υποθεσουμε οτι το αυτοκινητο ειναι καθαρο, εχει πραγματικα χιλιομετρα και παρω ολες τις απαραιτητες εγγυησεις), μου συστηνεις το L322 της συγκεκριμενης χρονολογιας (2004)? Πιστευεις οτι δεν θα με απασχολησει ιδιαιτερα στον τομεα "βλαβες"?
Άβαταρ μέλους
lefteris_K
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Απρ 2007, 11:47
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Απρ 2007, 06:42

Φίλε λευτέρη καλημέρα,

δεν μπορώ να σου συστήσω κάτι για το οποίο δεν έχω προσωπική εμπειρία.
Αυτό που μπορώ να σου μεταφέρω όμως είναι ότι στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, αλλά και στα ελεύθερα εκτός αντιπροσωπείας (ναι έχουν αρχίσει να πηγαίνουν και εκεί) τα βλέπουν μόνο για την τακτική τους συντήρηση (λάδια, ξύδια, τακάκια, ιμάντες κλπ).
Μόνο πράγμα που έχει δείξει κάποια τάση να χαλάει είναι το αυτόματο κιβώτιο. Αλλά έχει εντοπισθεί το πρόβλημα στα πράγματα που είπαμε πριν και τα οποία έχουν σχέση με απρόσεκτη ή με μη σχετική προς τις οδηγίες χρήσης συμπεριφορά του οδηγού τους.

Αν το φέρεις από το Γερμανιστάν θυμήσου ότι ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ένα καλό ΣΩΣΤΟ (όχι ξεπέταμα) πλύσιμο και μετά ένα καλό κέρωμα ή αντισκωριακή προστασία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Απρ 2007, 10:40

και μαλλον ανοιγμα του καπλαμα της πορτας οδηγου + ελεγχος μηχανισμου τζαμιου

γνωστο συμπτωμα σε τευτονικες εισαγωγες λογω αλατων
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Απρ 2007, 14:54

Γιώργε ευχαριστώ για το tip.

Πάντα υπάρχει κάτι καινούργιο να μαθαίνουμε.

Για το μηχανισμό ανύψωσης των παραθύρων στα L322 δεν το είχα ακούσει.
Εδώ στο Ελλαδιστάν πάντως δεν είναι κάτι συχνό.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Απρ 2007, 21:14

'if the experience hurts, it's probably worth it'
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης