Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιαν 2007, 16:18

Πως φαντάζομαι εγώ το τέλειο Land Rover;

0. Θα μου πεις τώρα L.R. και τέλειο δεν γίνετε.

1. Το Δίσκο μου όπως είναι αλλα με ένα 2.3 ltr. (για να μείνουμε στα ίδια τέλη κυκλοφορίας) πετρέλαιο, αυτόματο κιβώτιο και γιαπωνέζικα ηλεκτρικά και 300 κιλά λιγότερα.

2. Ένα Δηφενδερ στις 100 ίντσες με δυο πόρτες 2.3 ltr. πετρέλαιο, αυτόματο κιβώτιο και γιαπωνέζικα ηλεκτρικά, και 300 κιλά λιγότερα.

Ας είναι ο κινητήρας εκείνο το Τζαγουαρ 2.2 ltr με τους 200 hp. :D


Ζητάω πολλά ο κακομοίρης?

Στης πολιτισμένες χώρες απλά πας και παίρνεις ένα τέτοιο η παρόμοιο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 29 Ιαν 2007, 18:34

Tο disco μου με τον 300Tdi , αυτόματο;..... [-o<
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιαν 2007, 18:48

Στην θέση σου Μήτσο μου θα προτιμούσα το 200.

Όλοι λένε ότι είναι σκυλί το μοτέρ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 29 Ιαν 2007, 18:55

Είπα μήπως ταξίδευα λίγο καλύτερα, αλλά άμα είναι έτσι δεν πειράζει, καλό είναι και το 200... [-o<
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιαν 2007, 19:11

Υπάρχει βεβαια και η άλλη εκδοχή, ένας MPI με 300cc επιπλέον.

Πιο συγκεκριμένα ένας 5 κύλινδρος (θυμάστε εκείνα τα Αουντι κουατρο 5 cil) με ελαφρώς μικρότερη διάμετρο εμβολων.

Φανταστείτε ότι το 5 κύλινδρο συνδυάζει την ροπή του εξακύλινδρου με την ευστροφία του 4 κυλίνδρου.

Σε μια τέτοια περίπτωση έχω της αμφιβολίες μου αν το καύσιμο θα ξεπεράσει το 1.5-2 ltra στα 100 klm , με της υπάρχουσες σχέσεις του ΜΠΙ 93.

Βάλε τώρα ότι θα δουλεύεις και μια ταχύτητα πάνω, σε κάθε σχεδόν περίπτωση.

Ένας τέτοιος συνδυασμός θα φέρει στον στάβλο 150hp Χαλαρά και περισσότερη ροπή στις ίδιες στροφές (αν όχι και χαμηλότερα).

Καταπληκτικό αποτέλεσμα για τον τεμπέλη ΜΠΙ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιαν 2007, 10:35

Δισκο με 2.8 τ.δ

ή μπι Χ 2 = V8 χα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 30 Ιαν 2007, 10:39

Αγαπητέ firefold θα σου πρότεινα να αλλάξεις avatar γιατί με αυτό όλο νομίζω ότι φεύγεις και αγχώνομαι να προλάβω να σου μιλήσω.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Πως φαντάζεστε το τέλειο Land Rover;

Δημοσίευσηαπό disco » 30 Ιαν 2007, 10:42

Ο χασάπης, το έσφαξε το αυτοκίνητο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Landless » 30 Ιαν 2007, 11:02

Έτσι για την ιστορία η Rover τη δεκαετία του '60 (στις δόξες δηλαδή...) είχε πειραματιστεί και με πεντακύλινδρους κινητήρες.

Προσπαθούσαν να "κλωνοποιήσουν" τον δίλιτρο "τετράγωνο" τετρακύλινδρο από τα Ρ6 και διά της μεθόδου του κόψε - ράψε.
Τα κατάφεραν και έφτιαξαν ένα εξακύλινδρο 3000 και ένα πεντακύλινδρο 2500. Ο εξακύλινδρος ήταν αρκετά επιτυχημένος αποδίδωντας χαλαρά πάνω από 200 άλογα, αλλά ήταν πολύ μακρύς και βαρύς. Ο πεντακύλινδος ήταν καλός συμβιβασμός αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να τον "ισορροπήσουν" και να τον κάνουν να δουλεύει αποδεκτά ομαλά.

Τελικά βρήκαν τον V8 σε τιμή ευκαιρίας και τα ξέχασαν όλα.
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιαν 2007, 12:00

οχι οχι δεν προτιθεμαι να αλλαξω αβαταρ

κορυφη Κισσαβου και απλωνεται στο Βορρα ο μεγαλοπρεπης Ολυμπος!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 30 Ιαν 2007, 13:52

Το τελειο Land Rover είναι το freelander μου με 20 ίππους παραπάνω και χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας στα διαφορικά.
Αν και ακόμα δεν μου έχει βγάλει τίποτα σοβαρο, επιφυλάσσομαι για το μέλλον.
Συνδιάζει ιδανικά το on-off. Κρατάει καλά στην άσφαλτο, είναι σβέλτο στις μικρές ταχύτητες (με 1η,2α,3η), σχετικά οικονομικό αν δεν πιεστει(10lt/100km με 120χλμ/ω)
και έχει και καλές ικανότητες off.

150.000km with NO HGF!!! BELIEVE IT !!!!
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2007, 16:17

Δύο διαφορετικές μορφές Landy.

Στην μία μεριά ένα Disco με τον 200 Tdi φτιαγμένο στα 150 άλογα με αυτόματο κιβώτιο ή τον 2.8 Powerstroke (όπως ήδη έγραψε ο firelord) πάλι με αυτόματο κιβώτιο και φτιαγμένο στα 175 άλογα, τις ποδιές του και τα καλύματα διαφορικών του, ένα πίσω καλό LSD μαζί με 100% μπλοκέ με ενισχυμένα ημιαξόνια, ένα εμπρός μπλοκέ με ενισχυμένα ημιαξόνια, ενα καλό rollcage μέσα, A/C, σύστημα κατεβασμένων βάσεων αμορτισέρ και δύο τουλάχιστον ασύρματες μεταφερόμενες κάμερες ελέγχου πορείας (για να μην χτυπάμε εκεί που δεν πρέπει).

Από την άλλη πλευρά

Ενα RaRo Sport με τον TDV8 κουρδισμένο στα 360 άλογα, το κιτ κατ' επιλογήν περαιτέρω ανύψωσης ή κατεβάσματος της ανάρτησης και πλήρες σετ ποδιών προστασίας και πίσω διαφορικού (κάνει και το κάτω τμήμα του αμαξώματος και των μηχανικών να έχει λιγότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις λόγω πιό ομαλής ροής του αέρα από κάτω)
Μόνο πρόβλημα στην επιλογή των ελαστικών για χρήση προσανατολισμένη σε πιό εκτός δρόμου χρήση καθώς σε 20άρες ζάντες δεν υπάρχει κάτι τόσο χωμάτινο και μικρότερης διαμέτρου ζάντες δεν μπαίνουν με τις δαγκάνες φρένων που φοράει (αν θυμάμαι καλά το TDV6 φοράει τα φρένα του Supercharged).

Τα 90/110 δεν τα αναφέρω καθώς πολύ απλά τα αισθάνομαι σαν στενά T-shirts και δεν μου αρέσει να στενεύομαι.

Eναλλακτικά ένα IBEX φτιαγμένο όπως το Disco δεν είναι κακή ιδέα και έχει ΣΑΦΩΣ περισσότερο χώρο για τους αγκώνες, τους ώμους και την πλάτη από το Defender.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 30 Ιαν 2007, 16:40

Το τελειο λαντ ροβερ ειναι αυτο που δεν σε νοιαζει αν γρατζουνιστει ,σπασει ,διαλυσει η και αν ακομη χρειαστει να μεινει στο βουνο μεχρι την Ανοιξη που θα λειωσουν τα χιονια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2007, 17:58

Vagelis γειά,

εξαιρετικά σωστό το σχόλιο για την εξωτερική κατάσταση.
Να μην το πιάνει και το "μάτι" κιόλας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 30 Ιαν 2007, 18:09

φιλε vagelis αυτα τα land rover δεν μενουν ποτε στο βουνο!

γυριζουν πισω υπερηφανα και με το κεφαλι ψηλα!!
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες