Να ρίξω μια ιδέα για όποιον ψάχνεται για πολύ σήκωμα..... και όταν λέω πολύ εννοώ πάνω από 5cm.
Ως γνωστόν στο Pinin (αλλά και σε όσα έχουν ψαλίδια μπροστά) δεν μπορείς να δώσεις πολύ ύψος μπροστά γιατί αλλάζουν οι γωνίες που δουλεύουν τα ψαλίδια και τα ημιαξόνια. Στο Pinin το όριο που μπορείς να φθάσεις είναι 4.5 - 5cm σήκωμα. Πίσω βέβαια δεν υπάρχει αντίστοιχο πρόβλημα λόγω του άκαμπτου.
Μπορείς όμως να το ψηλώσεις και άλλο μπροστά χωρίς ν' αλλάξεις τις γωνίες. Πώς.......?
Θέλει λίγο ψάξιμο και μερακλή μάστορα γιατί δεν είναι κάτι που γίνεται κάθε μέρα, αλλά γίνεται.
Νομίζω ότι αρκεί να βάλεις αποστάτες μεταξύ του αμαξώματος και της εγκάρσιας δοκού που στηρίζει τα ψαλίδια και το μπροστά διαφορικό. Έτσι σηκώνεις το αμάξι αλλά το διαφορικό και τα ψαλίδια μένουν στην ίδια θέση. Αν καταλαβαίνω καλά από τις photos αυτό κάνουν οι Ιάπωνες και τα κάνουν τέρατα!!
PS. Πάντως εγώ για να πω την καθαρή μου αλήθεια αν ψαχνόμουνα για τέτοια ψηλώματα δεν θα τα έκανα στο Pinin. Θα έπαιρνα κάτι σαφώς φθηνότερο και με άξονα μπροστά (πχ. Samurai). Πάντως το Pinin φτιάχνεται και παραφτιάχνεται, αρκεί να το ψάξεις και ν' ασχοληθείς