από mountainboy » 02 Ιαν 2007, 12:55
Φίλε Λεωνίδα έχω το πρώτο gv (m.y.98) σε v6 2,5 δεν έχει καμία σχέση με το δίλιτρο είναι δύο τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα, εκτός απο το μοτέρ που κάνει την μεγάλη διαφορά (οχι κραδασμοί, αφθονη ροπή, μεταξωτή λειτουργία ,το διλιτρο ειναι ασθενικό και θορυβώδες) έχουν και διαφορα στο μετατρόχιο με του 2,5 να ειναι μεγαλύτερο(wide)
αν το βρεις και σε αυτόματο ώπως το δικο μου τοτε μιλάμε για την μερα με την νύχτα.
επίσης το 2,5 ειναι πολυ πιο αξιοπιστο (δεν βγάζει το κλασσικο προβλημα των διλιτρων με το ψυγείο ουτε πασχει πουθενα,στην παρέα εχουμε δυο v6 2,5 και ουδέποτε παρουσίασαν το παραμικρό προβλημα ,ειναι και τα δύο αυτοματα)και λογω του αυτόματου σασμαν δεν ακουγονται ποτε θορυβοι απο τους αξονες μεταδοσης (ξερεις απο το φεροζα).
Τωρα για τα μοντελα αλλαξαν το 2003 οι διαφορες ειναι στο σαλονι (το μετα το 03 εχει σαλονι που μοιαζει με του καινουργιου gv 06) και λιγο στην μασκα μπροστα, ωπως και λιγα παραπανω ιππακια(φθανει τα 150 εναντι 144 του παλιοτερου) επισης απο το 01-02 το βγαζαν με την καινουργια μασκα μονο αλλα με το παλιο ταμπλο που προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο. Κάποια απο τα τελευταια βγηκαν και με αυτοματο 5άρι σασμαν και πιστευω οτι ειναι τα καλυτερα gv που φτιαχτηκαν ποτε!
Για βελτιωση η λυση ειναι μονοδρομος και ακουει στο ονομα old man emu αμορτισερ και ελατηρια ψηλώματος +3cm τα εχω εδω και 7 μηνες και κυριολεκτικα ειναι καταπληκτικα
το αμαξι ειναι μαλακο οσο πρεπει στο χωμα με μεγαλες διαδρομες (+7cm) και τραπεζι στην ασφαλτο χωρις να κοπαναει η να γερνει υπερβολικα, κοστος 1000 ευρω με περαστικα που τα αξιζει μεχρι φραγκο. body lift υπαρχουν αλλα δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητα εκτος και θες να το κάνεις unimog αλλα θα χασεις σε συμπεριφορα στο δρομο
λογω υψηλου κεντρου βαρους. Τιμες για gv απο 14000 για μοντελο 98-99 μεχρι 20-22000 για τα τελευτεα μοντελα με turbodiesel 109 ιππων.
Να προσεξεις τους δυο προκαταλυτες που συνηθως στα 2,5 ειναι χαλασμενοι αν εχουν πανω απο 70-80000 χλμ ,κοστος επισκευης περιπου 1000 ευρω μαζι με αισθητηρες L
η τους αφηνεις κουφιους και παει και καλυτερα το αμαξι και βγαζει καρτα ετσι κι αλλιως αυτα για τα μοντελα μεχρι 2001 γιατι τα μετα του 2001 δεν παρουσιαζουν αυτο το προβλημα το οποιο ειναι και το μοναδικο που παρουσιαζει αυτο το σκυλι!
Tελος σου ευχομαι καλη χρονια με ενα gv κατα προτιμηση 2,5 v6 auto και οτι αλλη πληροφορια θελεις μην διστασεις να την ζητησεις!!!
ΥΓ καταναλώσεις γυρω στα 11,5 για αυτοματο και 11 για manual πολυ μικρες σε σχεση με τα συγχρονα suv με την μονιμη τετρακινηση, αλλα και απο τα διλιτρα λογω μεγαλυτερης δυναμης.