Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΥΣΙΔΕΣ Freelander?

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Δεκ 2006, 12:34

Έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλές κριτικές για τις autoshock σε συμβατικά όμως αυτοκίνητα.

Και οι trak καλές φαίνονται όμως το κόστος τους, τουλάχιστον για εμένα που θα τις χρειαστώ σε κάποια επίσκεψη σε χιονοδρομικό και στην γύρω περιοχή (και κυρίως βραδινές ώρες γιατί μέρα είναι σχεδόν πάντα ανοιχτός ο δρόμος) είναι υπερβολικό. Βέβαια αν έμενα και σε ορεινή περιοχή θα προτιμούσα χιονολάστιχα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

Πάντως μετά την πτώση στο κόστος των spike spider (αν ισχύει, μου το είπαν δε το έψαξα) και την "πανάκεια" ( ; ) των "καλτσών" όπως τις λέτε, κάπου πρός τα εκεί προσανατολίζομαι (στηριζόμενος και στις πραγματικά τρομερές επιδόσεις του freebie στο χιόνι).
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2006, 12:59

δεν ειναι ακριβες, μου κοστισανε 70 εβραιους για 215/65/16

μεγαλη ευκολια στο φορεμα και παρα πολυ αποδοτικες ΑΛΛΑ

εκει που πασχουν ειναι

α. δεν αντεχουν τα σπινιαρισματα και τις εκρηξεις ροπης (λογικο)
βου. φθειρονται δυσαναλογα στο ταρμακ ή στις πετρες
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Δεκ 2006, 13:07

215/65/16 ; Άρα μάλλον τις χρησιμοποίησες στο Td4...

Για άσφαλτο και χώμα δεν κάνουν, το ξέρω, τώρα για σπινιάρισμα τι εννοείς; Σε χιόνι στην εκκίνηση λογικά θα σπινιάρει (αλλά θα δουλέψουν και τα ηλεκτρονικούλια του). Εκεί έχει πρόβλημα φθοράς (σπινιάρισμα σε πάγο, χιόνι) ;

Όπως επίσης και στην άσφαλτο, λογικά εκεί που θα τις χρειαστείς πιθανόν να έχει και γυμνή άσφαλτο ή να μην έχει καλυφθεί τελείως από χιόνι, εκεί τρυπάει;
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 14 Δεκ 2006, 13:17

Ας πω και γω μια γνώμη μια που κάθε χριστούγενα πάω Φλώρινα.

Στα χιόνια δεν απαιτούνται αλυσίδες για μικρά τμήματα με χιόνι. Το αυτοκίνητο δεν κολλάει αλλά -προφανώς- σταματάει δυσκολότερα.
Γι΄αυτόν ακριβώς το λόγο (αφάλεια) σε μακρύτερες διαδρομές βάζω πάντα αλυσίδες ώστε να μπορώ να ταξιδεύω με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Τις βάζω μπροστά. Δεύτερο ζευγάρι έχω αλλά μια φορά που το έβαλα το αυτοκίνητο τράνταζε τρελά και τις έβγαλα. Τις αγόρασα γιατί σε μια στροφή με αλυσίδες μπροστά το αυτοκίνητο "πέταξε κώλο". Ωστόσο νομίζω οτι το κέρδος της λίγο μεγαλύτερης ταχύτητας δεν αντισταθμίζεται από το κόστος του τραντάγματος (μιλάμε πάντα για πολύωρη οδήγηση στο χιόνι). Θα τις χρησιμοποιήσω ξανά μόνο για πολύωρη διαδρομή σε πάγο (=χέζομαι).
Στον πάγο ΠΑΝΤΑ αλυσίδες, μπρός πίσω και στο λαιμό με σταυρουδάκι.
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Δεκ 2006, 13:28

Ναι, εκεί όμως είναι το θέμα...

ΤΙ αλυσίδες; :) :)

Άλλες έχουν πιθανότητα να βρούν, άλλες είναι για πολύ χιόνι, άλλες για λίγο, άλλες σπάνε, τα κόστη έχουν πολύ μεγάλο εύρος, καλύτερη σχέση τιμής απόδοσης σε συνάρτηση πάντα με τη χρήση που τις θές και πάει λέγοντας...

Τελικά το κάναμε επιστήμη πάλι... :D :D :D :D
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2006, 13:30

ναι φιλε μου, οντως για το ΤΔ4

για το Δισκο εχω βαρεως τυπου αλυσιδες Χ4

σπινιαρισμα = τροχος εντος καλτσονε, καθοσον το τελευταιο φοριεται (και στο λαιμο σαν κοσμημα) και δεν σφιγγει τοσο οσο η αλυσις

στην κινηση με ασφαλτο φθειρεται σαφως, ομως τρυπαει μονον οταν υπαρχουν προεξοχες

βασικα ειναι τοσο μεγαλη η ευκολια χρησεως που απλα τις αφαιρεις οταν η αναλογια παγου προς γυμνου ταρμακ αρχιζει και ειναι δυσαναλογη

πρακτικα τα καλτσονε ΔΕΝ ειναι αμεσος αντικαταστατης των αλυσιδων, αλλα πολυ καλο υποκαταστατο για ηπιες χρησεις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2006, 15:15

Θανάση (galilaios) ας αρχίσουμε από κάτι που δεν προσδιορίσθηκε από την αρχή.

Τι διάσταση ελαστικών φοράει το αυτοκίνητό σου?
Στο βιβλίο (εγχειρίδιο οδηγού) αναφέρεται κάτι σχετικό με απαγόρευση χρήσης αλυσίδων με την διασταση ελαστικών που φοράει το δικό σου?

Αν όχι τότε κάνε μία αρχή με την ερώτηση του τί αλυσίδες προτείνει το εργοστάσιο για το αυτοκίνητό σου και τις συγκεκριμένες διαστάσεις.

Οπως διάβασα στις προηγούμενες καταχωρήσεις (πέρασε και ένας χρόνος βλέπεις) το πρόβλημα μάλλον εντοπίζεται στον διαθέσιμο χώρος εσωτερικά.

Αν είναι κάτι τέτοιο τότε τα πράγματα είναι σκούρα για κανονικές αλυσίδες εκτός και αν βρεις κάποιες που είναι πολύ λεπτές.

----------------

Οσο για την προσωπική επιλογή αυτή είναι δύο ζευγάρια Weisenfelds για τοποθέτηση εμπρός και πίσω για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Τρεις τόννοι πράγμα και με τόση σαβούρα τόσο ψηλά δεν λένε για κάτι άλλο......

Ακόμη καλύτερα μέσα στο σπίτι όταν έχει χιόνι που ίσως να κρύβει και πάγο. Γιατί και εμείς αν έχουμε αλυσίδες ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου έρθει ο μαθητευόμενος Βατάνεν που θα το έχει χάσει και δεν ξέρει/μπορεί να το μαζέψει και φυσικά χωρίς αλυσίδες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό gdod » 14 Δεκ 2006, 17:26

Το δικό μου Freelander από τη μάνα του πάντως φοράει ελαστικά 215/65/16.

Στο εγχειρίδιο χρήσης αναφέρει ρητά ότι για τις συγκεκριμένες διαστάσεις η χρήση κλασσικών αλυσίδων είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ και αυτό γιατί ουτως ή άλλως η απόσταση αναμεσα στο ελαστικό και το γόνατο (αμορτισερ) είναι δεν είναι 2-3 cm, με αποτέλεσμα η κλασσική αλυσίδα να "βρει" με ότι αυτό συνεπάγεται. Περαιτέρω αναφέρει ότι μόνο σε διάσταση 195 με 15" ζαντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν κλασσικές αλυσίδες.

Περυσι λοιπόν είχα τολμήσει να ρωτήσω στην αντιπροσωπεία τι αλυσίδες προτείνει η εταιρία και για τις συγκεκριμένες διαστάσεις ήταν τύπου spikes, για τις οποίες ρώτησα τιμή και μου είπαν ότι.............κοστολογούνται στα....................
1200 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσοχή...οι δυο όχι οι τέσσερις, και φυσικά τους απάντησα να πάνε να...κουρευτούνε καλλίτερα.

Μέχρι τώρα πάντως δε χρειάστηκε να φορέσω αλυσίδες οπότε δεν μπορώ να σας προτείνω κάτι.
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2006, 17:44

Γιώργο νομίζω ότι παραήσουν κόσμιος μαζί τους.
1200 ΕΥΡΩ !!!!!!! δεν είμαστε καλά.


Η απόσταση των 2 με 3 πόντων δεν είναι και ιδιαίτερα λίγη πάντως.
Υπάρχουν στο εμπόριο αλυσίδες χαμηλού προφίλ που ΙΣΩΣ να σου κάνουν.

Αν είναι να πηγαίνεις σε μέρη με πάγο πάντως μην πηγαίνεις μόνο με τα λάστιχα σου.

Τα αυτοκίνητα μπορεί να ξεκινούν και να στρίβουν σε συνθήκες με πολύ χαμηλό συντελεστή τριβής αλλά δεν φρενάρουν, ιδίως σε κάτι ξαφνικό ή όταν υπάρχει κλίση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Δεκ 2006, 18:20

Ακριβώς την ίδια διάσταση έχω κι εγώ και έχω διαβάσει τι λέει το manual και το διαπίστωσα και μόνος μου ότι είναι ελάχιστος ο χώρος εσωτερικά. Γι αυτό κι επανέφερα το θέμα. Ευτυχώς κι εμένα δε μου χρειάστηκαν ακόμη αλυσίδες και σε χιόνι και λογική ποσότητα πάγου, το αμάξι πάει πολύ καλά (και ενίοτε διασκεδαστικά-όχι επικίνδυνα).

Απλά είμαι της φιλοσοφίας ότι κάποια πράγματα μπορεί να χρειαστούν μιά φορά, όμως αυτή τη φορά μπορεί και να σώσουν τη ζωή σου (λέμε τώρα). Απ' όσο το έψαξα, σε καταστάσεις πάγου και φυσικά όχι off road, οι "κάλτσες" είναι τρομερές. Η καλύτερη "μέση" λύση είναι οι TRAK αλλά με δυσανάλογο κόστος και όπως λές κι εσύ Παντελή, άντε εγώ προσέχω, ο άλλος; Πρόσφατα μου έλεγε φίλος για παιδί 18 ετών στην Κατερίνη με EVO 400 κοντά αλόγων. Κι αν θεωρήσει ότι ο δρόμος για το Ελατοχώρι είναι ειδική του Ράλι Φινλανδίας;;;

Βέβαια εμείς καλά τα λέμε αλλά χιόνι δε βλέπω :( :( :( :( :(
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Δεκ 2006, 19:32

Υπάρχει και η εύκολη λύση !!!!!


http://www.rusaki.de/media/images/sila.jpg
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 14 Δεκ 2006, 19:50

Πόσο πάει ένα σετ από αυτές?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Δεκ 2006, 19:59

Από τσάμπα.......................... μέχρι χρεοκοπίας. :mrgreen:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Δεκ 2006, 21:27

:lol: :lol: :lol: Ναι, όντως καλή σκέψη και για...διάφορες χρήσεις. Άσε που θα εύχεσαι να αποκλειστείς ή να μείνεις κάπου!

Το ΚΑΜΑΖ πάντως...γ***ει!!! Χωρίς πλάκα, έχω κάτι φωτογραφίες από το Dakar, απίστευτα οχήματα!
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2006, 21:56

1200! ΕΛΕΟΣ!!!

καλες ειναι και οι weissock!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες