Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LR: Στην κορυφή του... Forum

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό blackchris » 07 Δεκ 2006, 21:49

A αγαπητέ παντελή τα Unimog είναι άλλου παπά ευαγγέλιο αλλιώς μιλούσαμε και για τα τρακτέρ, τα Λέοπαρντ, η τον ...... μετροπόντικα ........ μιλάμε πάντα 4χ4 επιβατικά που μπορούν να πάνε στην εθνική με μια αξιοπρεπή ταχύτητα. 8)
Και για να σου πω και την μαύρη αλήθεια δεν θα ήθελα καθόλου να είμαι μέσα σε ουνιμογκ σε δρόμο με έντονη πλάγια κλιση :shock:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 07 Δεκ 2006, 23:02

εκει που παει το Apache....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό jimnys » 08 Δεκ 2006, 18:34

Δυό χρόνια πρίν, είπα και εγώ να πάω στην Αγγλία.....
Οικογενειακώς πάντα, 2 1/2 χρονώ και κάτι η μικρή μου, το κλασσικό ΅που πας ρε τρελέ΅ με το παιδί ακούστηκε ουκ ολίγες φορές.

Ο τόπος διαμονής... www.canterbury.co.uk/
15 ημέρες που νιώθεις άλλος άνθρωπος.
Πολιτισμένος.
Η συμπεριφορά είναι θέμα φιλοσοφίας άλλωστε.
Τα μέρη και η φιλοσοφία στη ζωή....τα κοίταγα σαν την αγγελάδα το τρένο...
Θυμάμε τα πάντα, και έχωντας ταξιδέψει σε άλλα δύο ευρωπαικά κράτη, Γερμανία και Ιταλία, φιλοσοφία για την ζωή είχαν μόνο οι Αγγλοί.
Discovery....το παιδί του Defender...
Eiχα γράψει σε ένα φίλο στο jimnyclub.com που πήρε wrangler, ότι καλά έκανε αφού μπορούσε να απολαύσει και την φιλοσοφία του αυτοκίνήτου που πήρε...
Οταν άλλωστε μιλάμε για τζίπ, το μυαλό μας πάει στο wragler, οταν μιλάμε για off road στο Defender....
Τα άλλα είναι τετρακίνητα...
Καλά μεν αλλά τετρακίνητα, στερούμενα φιλοσοφίας....
Τελικά ίσως και να φταίνε τα άτιμα τα χρόνια που περνάνε....
Αντε με ένα discovery του 96 τώρα :D
JimnyLand :D
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Δεκ 2006, 20:41

επι τελους! καλοριζικο και παλι και καλολασπωτο

και μακρυα απο ασχετα ή / και κακοβουλα μαστορια

οι ιδιοκτητες ΛΡ ΔΕΝ ειναι πακτωλοι, το αντιθετο μαλιστα (αλλιως θα παιρναμε Toyota ή Cayenne )
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό jimnys » 08 Δεκ 2006, 20:50

Γιώργο μου σε ευχαριστώ, το πρώτο μου ταξίδι θα είναι στον Βόλο....
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Δεκ 2006, 17:20

φίλε blackchris συμφωνώ απολύτως με τον διαχωρισμό που κάνεις.

Ομως τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα με το τί είναι αυτοκίνητο 4Χ4 και τί είναι φορτηγό 4Χ4.

Πιό συγκεκριμένα ο περισσότερος κόσμος θεωρεί το H1 (το αυθεντικό πολιτικής έκδοσης Ηummer) σαν ένα μεγάλο αυτοκίνητο 4Χ4.

Και όμως αυτό το ΠΑΡΤΑΛΙ (γιατί περί τοιούτου πρόκειται) είναι ΠΙΟ ΑΡΓΟ από ένα κανονικό μοντέρνο UNIMOG και πολύ απλά δεν συγκρίνεται με αυτό σε τίποτα πέραν του όγκου όπου το Ηummer δείχνει εντυπωσιακότερο λόγω φάρδους και χαμηλοτέρου ύψους.

Το περίεργο είναι ότι το Unimog αν και δείχνει ψηλότερο, αν θυμάμαι καλά, έχει καλύτερες γωνίες ακόμη και για κίνηση σε πλάγια θέση (αναφέρομαι σε αυτό που είπες για το ότι δεν θα ήθελες να βρίσκεσαι σε Unimog όταν αυτό βρίσκεται σε πλαγιά).

Οσο λοιπόν μπορεί να θεωρηθεί το H1 αυτοκίνητο 4Χ4 (έστω και μεγάλο) άλλο τόσο θα πρέπει να θεωρηθεί και το Unimog καθώς στην ουσία δεν έχει κάτι που να το διαφοροποιεί αισθητά από κάποιο άλλο της κατηγορίας στην οποία αναφερόμαστε. Ενα Unimog στοιχίζει όσο (ίσως και λιγότερο) ένα H1 ή μία Cayenne Turbo, έχει την ίδια τελική με ένα Samurai ή με ένα 90/110άρι με 2.5 βενζινοκινητήρα (ή με τις καμήλες μου) και πολύ απλά όταν μπει στο παιχνίδι το εκτός δρόμου στοιχείου το Unimog έχει πολύ υψηλότερο όρια από όλα τα άλλα.

Σαφώς και ΔΕΙΧΝΕΙ σαν φορτηγό, αλλά τελικά είναι μόνο φορτηγό?
Μαζί με τα Landies (κυρίως τις γιαγιάδες και τα Defenders) το Unimog είναι σίγουρα το αυτοκίνητο που έχει δεχθεί τις περισσότερες μετατροπές/μετασκευές/προσαρμογές για τις πιο περίεργες και αλλοπρόσαλες εφαρμογές (άσχετο με το θέμα των δυνατοτήτων εκτός δρόμου αλλά σημαντικό σαν χρηστικότητα)

Για την γραμματέα του αρθρου 8 της Νομαρχίας του firelord αφιερώνω εξαιρετικά δύο φωτογραφιούλες του H1 που είχα στο Λίβανο όπου και πείσθηκα για το ότι ειναι ΟΝΤΩΣ ΠΑΡΤΑΛΙ



Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 11 Δεκ 2006, 08:04

Τι να σε πω Παντελή θα σε γελάσω :lol: (σε γέλασα) εμένα πάντως το Unimog δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη για πλάγιες κλίσης μπορεί να είναι καθαρά ψυχολογικό αλλά εκεί μέσα δεν μπαίνω :twisted: τώρα αν είναι όντος το καλύτερο θα σε ξαναγελάσω :lol: μιας και δεν έχω πείρα από το εν λόγω όχημα, ξέρω όμως οτι στην Ελλάδα έχουμε μια τάση να θεοποιούμε ότι δεν έχουμε όπως ας πούμε το G wagen που όλοι μιλάνε με ενθουσιασμό επειδή έχει εργοστασιακά μπλοκέ :roll: αν και θα θεωρηθώ αιρετικός θα πω ότι δεν μου γεμίζει το μάτι.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Δεκ 2006, 09:30

Aγαπητέ συνάδελφε landroverά blackchris (χιχιχιχιχι ωραία ακούγεται αυτό το συνάδελφε ε????)

Συμφωνώ απολύτως για το θέμα της αισθησης ανασφάλειας που μπορεί να σου δίνει το Unimog καθώς ακριβώς το ίδιο αισθανόμουν και εγώ όταν πήγα εκείνη την ΑΞΕΧΑΣΤΗ βόλτα.
Ομως το άτιμο δεν τουμπάρει και αυτό οφείλεται στο πραγματικά χαμηλό κέντρο βάρους του και ας δείχνει ψηλό (το ίδιο άλλωστε συμβαίνει και με τα Landies ΜΑΣ αν το καλοσκεφθείς)
Φυσικά παίζει επίσης σημαντικό ρόλο και το θέμα του πλάτους και της στενής καμπίνας.

Οσο για το G-wagen και πάλι θα συμφωνήσω μαζί σου καθώς ναι με είναι εξαιρετικά ικανό αλλά έχει και εκείνο τα προβλήματά του.
Δεν είναι και τόσο αξιόπιστο όσο θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο της MB της γενιάς του (γιατί τα νεώτερα είναι παρτάλια και χαλάνε συνέχεια, πολύ πρόσφατα μόνο άρχισαν να γίνονται πάλι ποιοτικότερα κατασκευασμένα αυτοκίνητα), έχει προβλήματα με το σύστημα μετάδοσης (ιδίως στις στρατιωτικές εκδόσεις του) αλλά το βασικότερο όλων είναι τα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά του. (εκτός και αν μπορείς να βρεις ένα μεταχειρισμένο/κομμένο από το εξωτερικό αλλά και πάλι οι τιμές ακόμη και εκεί είναι "τσιμπημένες"

Με τα λεφτά που θα δώσεις για να αγοράσεις ένα G-wagen αγοράζεις ένα Discovery (όχι Defender) και το κάνεις τελικά πολύ καλύτερο και σου περισσεύουν και ρέστα (για να πάρεις και ένα Samurai για tender !!!!!)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 11 Δεκ 2006, 11:55

Ω ναι θα συμφωνήσω σε όλα συνάδελφε Λαντροβερα .......... τελικά τίποτα δεν είναι σαν τα Λαντι ΜΑΣ :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 11 Δεκ 2006, 13:45

blackchris έγραψε:Ω ναι θα συμφωνήσω σε όλα συνάδελφε Λαντροβερα .......... τελικά τίποτα δεν είναι σαν τα Λαντι ΜΑΣ :twisted: :twisted:

AGLOLAGNEEEEEEEEEEEE...........
:fag: :assshaking: :fag: :assshaking: :fag: :assshaking: :fag:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 11 Δεκ 2006, 14:30

Λαντ ροβερ ουμπερ αλες..........
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Δεκ 2006, 15:07

Aκόμη και όταν δεν δουλεύει η αντλία καυσίμου τους (χιχιχιχιχι)

Blackchris ΤD5 είναι το Disco σου?

περίεργο μου φαίνεται να είναι η αντλία έτσι στα καλά καθούμενα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 11 Δεκ 2006, 15:10

pantg έγραψε:Aκόμη και όταν δεν δουλεύει η αντλία καυσίμου τους (χιχιχιχιχι)

Blackchris ΤD5 είναι το Disco σου?

περίεργο μου φαίνεται να είναι η αντλία έτσι στα καλά καθούμενα.

Χαιρετώ


Oχι mpi, θα κοιτάξω πρώτα το φίλτρο γιατι κάτι μου λέει οτι έχει να αλλαχτεί απο την άλωση της Πόλης.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό jimnys » 11 Δεκ 2006, 20:50

Αδύνατο...πήρε Land Rover(και εγώ θα μου πείς...) :D :D :D :D
Βεβαια και ο metalaxe....Jimny πήρε, ο Format G , άντε να δούμε και τον Βίδα με niva τούμπανο και τι στον κόσμο :D :D :D :D :D :D
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 11 Φεβ 2007, 19:48

Παλλουκάρια? Μήπως είμαστε πρώτοι στο φόρουμ, γιατί οι άλλοι τρέχουν στα βουνά , και εμείς φιλολογούμε? Λέω, μήπως!!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες

cron