Pajerinho έγραψε:Αν και δεν είμαι καλός γνώστης της λειτουργίας των διαφορικών φοβάμαι ότι κάνετε λάθος και αδικείτε το Pinin
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ απ' τα παρακάτω σχήματα (τα οποία είναι απ' το service manual) είναι ότι υπάρχει κεντρικό διαφορικό με γρανάζια (αυτό που λέει πλανητικού τύπου), το οποίο επιτρέπει τον μπροστά και τον πίσω άξονα να κινούνται με διαφορετική ταχύτητα. Στο 4Η λοιπόν αναλαμβάνει η αλυσίδα να μεταφέρει κίνηση στον μπροστά άξονα (με ρυθμό περιστροφής ίδιον με του πίσω, δλδ μετάδοση 50-50), μεσολαβεί όμως το διαφορικό (central differential) και το VCU (viscous coupling unit) μεταξύ της περιστροφικής κίνησης του μπροστά (front) και του πίσω άξονα (rear output shaft). Το μεν διαφορικό επιτρέπει να κινούνται με διαφορετική ταχύτητα οι 2 άξονες (κάτι απαραίτητο για να μπορείς να στρίβεις), το δε VCU αποτρέπει αυτή η διαφορά να γίνει πολύ μεγάλη καθώς τότε πήζει και στιγμιαία "μπλοκάρει" τους 2 άξονες (δεν επιτρέπει δλδ να σπινάρει άσκοπα ο ένας άξονας και να μην παίρνει καθόλου ή λίγη ροπή ο άλλος).
Και στην πράξη όμως η αίσθηση που αποκομίζεις είναι, σε κάθε περίπτωση, ότι στο 4Η σε "πάνε" και οι 4 τροχοί.
Ωρε φωτιες θα βαλω παλι
Καθομουνα και κοιταζα σημερα το μανιουαλ του πινιν 2.0.
Και βλεπω οτι στη σελιδα που εχει επισυναψει ο pajerinho προηγειται μια αλλη που λεει αυτα:
"Due to the addition of the vehicles with the 4G93-MPI engine, the V5M21 type transmission has been
adopted. This transmission is basically the same as that of the vehicles with 4G94 engine except for
the following items.
A full-time 4WD model has been added.
Due to the adoption of a full-time 4WD, the transfer control lever and the 4WD indicator control unit have been discontinued"
Δηλαδη το διλιτρο ειναι πισωκινητο και οχι μονιμα τετρακινητο με κεντρικο διαφορικο πλανητικου τυπου.
Υπαρχει βεβαια το VCU αλλα δεν εχει μονιμη τετρακινηση συνεχως.
Ισχυριζομαι τα ανωτερω και ως εκ τουτου το στοιχημα με τον pajerinho επανερχεται δριμυτερο...2 κιλα γιαουρτι στην επομενη εξορμηση.