έχε υποψην σου, οτι ένα αγωνιστικό καθαρόαιμο μοτο, έχει διαφορετικές απαιτήσεις.
Και από τον οδηγό...
πχ φαντασου τον εαυτό σου,πρώτη φορά σε γκρέμι ανηφόρα κ τους φίλους σου από πίσω να σου φωνάζουν..πάτα γκαζι για να ανέβει!!!!!
Τρομάζεις εσύ...καρυδώνεις το γκάζι στο Crf.....τα λέγαμε
Με ένα πιο φιλικό μοτο,(XR400), χρησιμοποιώντας το πιο<ανθρώπινο> γκάζι του..τα πράγματα είναι πιο εύκολα
γενικά νομίζεις οτι σου χρειάζετε μοτο που είναι κατασκευασμένο για επιδόσεις παγκοσμίου πρωταθλήματος????:wink:
και από την τσέπη του
Εκτός από τα αυτονόητα, ώρες λειτουργίας στο μοτέρ κτλ κτλ
υπολόγισε οτι θα έχεις και στα αναλώσιμα μεγαλύτερα έξοδα. Αλυσιδογράναζα, τακάκια,λάστιχα κτλ κτλ λόγο μεγαλύτερης ιπποδύναμης.
Για ταξίδι το ξεχνάς με crf
η προσωπική μου αποψη μεταξύ των δύο???
Αν θες ενα μηχανάκι τίμιο που να σε πάει παντού...πάρε το xr.
Aν θες ένα απόλυτο εργαλείο-όπλο και σε παίρνει οικονομικά η συντήρηση,
πάρε crf.
ΥΓ: μη νομίσεις οτι το xr θα σου φανεί..λίγο και οτι θα καταφέρεις να το πιέσεις...τουλάχιστον για αρκετο καιρό Ασε που με το enduro θα χάσεις κιλά!!!