Ωραία λοιπόν πρόβλημα με το συνεκτικό δεν έχουμε αλλα μετα από καποιες μέρες συστηματικής παρατήρησης βλέπω το άντιψυκτικό στο δοχείο υπερχύλισης να μειώνεται (χωρίς ποτέ να φτάνει κάτω από το min.) Ειχε συμβεί και πιο παλιά αλλά είχα συμπληρώσει και δεν υπήρξαν άλλες παρενέργειες ούτε είχε βρεθεί κάτι από το συνεργείο.
Δυο φορές σε διάστημα ενός μήνα άφησα το αυτοκίνητο για δυο τρεις μέρες σε ακινησία και όταν επεστρεψα η στάθμη του αντιψυκτικού είχε μειωθεί σημαντικά, χωρίς να υπάρχει εμφανής διαρροή από κολλάρα κλπ.
Πήγα λοιπόν σήμερα από το συνεργείο και σουξου μούξου από δω κι απο κεί, βγάζουμε ένα μπουζι το κάτω μερος του οποίου είχε απόχρωση πορτοκαλο-κόκκινη. Συνεπώς στο θάλαμο κάυσης έχουμε και...αντιψυκτικο. Ο μάστορας μου είπε να το αφήσω χωρίς να συμπληρώσω (το είχα ήδη κάνει) και να το παρακολουθώ για 1000 χλμ και να του το πάω μετά εκτός αν υπάρξει μεγάλη απώλεια νωρίτερα.
Λοιπόν, κι εγώ ρωτάω τώρα, έστω και το μετακινώ για τόσο διάστημα χωρίς μεγάλη απώλεια, τι συνέπειες έχει στο θάλαμο καύσης, στο λιπαντικό και στα στοιχεία της εξάτμισης... ?? Να περιμένω όσο μου είπε ή αν του πώ να το κοιτάξει άμεσα. Απο την εμπειρία σας με αυτο το θέμα τι λέτε??
Και βασικό ερώτημα? Είναι ή δεν είναι φλάντζα???
Διευκρινιστικά μοντέλο 2004 με 42.000Km και φυσικά με την ανανεωμένη φλάντζα και το κόκκινο (long-life) αντιψυκτικό.