Storm έγραψε:Πάντως όσο περνά ο καιρός επιβεβαιώνω ότι έχουμε περισσότερο σκληρή ανάρτηση σε σύγκριση με άλλα SUV π.χ. νέο Vitara.
Στο νέο Vitara δεν έχω μπει, αλλά φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι πιο άνετο γιατί αυτός είναι ο προσανατολισμός του. Το νέο Terios που οδήγησα πρόσφατα μου φάνηκε λίγο πιο άνετο απ' το Pinin (χωρίς να είμαι και απόλυτα σίγουρος). Το Cherokee όμως για παράδειγμα είναι πιο σκληρό απ' το Pinin. Νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα επιλογών του κάθε κατασκευαστή σε σχέση με τον χαρακτήρα που θέλει να δώσει στο αυτοκίνητο.
Α..... btw σε ένα ιταλικό forum που παρακολουθώ που και που γράφουν κάποιοι εντυπώσεις από αλλαγή ανάρτησης απ' την Rteam (
www.rteam.it ). Αλλάζουν αμορτισέρ και ελατήρια, φεύγει το γόνατο μπροστά, το αμάξι παίρνει 4 πόντους μπόι και η συμπεριφορά είναι αγωνιστική!! Η ανάρτηση είναι η ίδια (ελάχιστα πιο μαλακή) από αυτή που βάζουν στ' αγωνιστικά της Rteam (
http://www.rteam.it/html/auto/10-Pajeropinin1.htm ). Το αμάξι λέει γίνεται σκληρό σαν βράχος. Κουράζει λίγο στις λακκούβες αλλά από συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα δεν παίζεται.
Αχ..... τι μας κάνουν αυτοί οι Ιταλοί
Βέβαια στοιχίζει και 1800ευρωπουλάκια