Χαιρετώ το team!!
Σήμερα θα σας "πρίξω"!! Για να μην τα γράφω σε Notebook, τα γράφω εδώ για να είναι διαθέσιμα σε όλους!!!
Η ανάγνωση δεν είναι υποχρεωτική αφού σίγουρα θα σας κουράσει ..
Λοιπόν ... αν τυχόν ακούτε τίποτα περίεργα χτυπήματα από την πλευρά του εσωτερικού της πόρτας ή κάπου προς τα εκεί, τότε έχετε υπόψη ότι μπορεί να οφείλεται στο σημείο όπου είναι το μοτέρ τυλίγματος/ξετυλίγματος της ζώνης ασφαλείας.
Το μοτέρ βρίσκεται σε μία κοιλότητα στο σασί και προστατεύεται από ένα πλαστικό καλούπι για να μην έρθει σε επαφή με το μέταλλο. Είναι πολύ εύκολο το καλούπι αυτό να φύγει από την θέση του, αφου δεν στηρίζεται πουθενά! Υποτίθεται ότι έχει 4 αυτάκια που το κρατάνε στην κοιλότητα, αλλά κατασκευαστικά τα αυτάκια είναι κοντά ... Φυσικά αν φύγει από τη θέση του δεν πέφτει κάτω αφού "συγκρατείται" από το σύστημα του μοτέρ.
Από ότι κατάλαβα το καλούπι έφυγε μάλλον σε τράνταγμα από σαμαράκι πριν από 3 μήνες. Αν φύγει τότε σε ανωμαλίες του δρόμου ακούγεται το χτύπημα του καλουπιού πάνω στο σασί! Ωστόσο όταν έχει ζέστη μάλλον η διαστολή βοηθάει ώστε να κάθεται καλύτερα στη κοιλότητα. Προσοχή! Ο ήχος του χτυπήματος ξεγελάει και είναι πιθανό να νομίζετε ότι είναι από το εσωτερικό της πόρτας!
Δυστυχώς το καλούπι δεν μπορεί να στηριχθεί κάπου ή να βιδωθεί, οπότε στερεώνεται μόνο με μονωτική/υφασμάτινη ταινία η οποία το συγκρατεί πάνω στο σασί.
Η εργασία είναι ιδιαίτερα κουραστική και χρονοβόρα. Θέλει προσοχή αφού πρέπει να βγουν σχεδόν τα πάντα. (πίσω κάθισμα, πλαστικά, ζώνη ασφαλείας, πλαστικά του πορτμπαγκάζ κλπ...κλπ...)
α! σημειώστε ότι προς έκπληξη μου είδα ότι υπάρχει πολύ καλή μόνωση σε όλα τα σημεία. Τα πίσω ηχεία είναι 13άρια κώνου και είναι πολύ καλά βιδωμένα.
Για Ιταλική συναρμολόγηση ομολογώ ότι ενθουσιάστηκα κυρίως για 3 λόγους:
1. Είναι πολύ εύκολη η αποσυναρμολόγηση/συναρμολόγηση. Η σχεδίαση είναι τέτοια που όλα είναι προβλέψιμα.
2. Όλα τα υλικά (από τις βίδες/κλιπς μέχρι τα πλαστικά, δεματικά, καλώδια, μονωτικά, ταινίες κλπ...) είναι ιδιαίτερα ποιοτικά. Λάθος! Είναι άριστα! Εχω "ανοίξει" πολλά αυτοκίνητα, πρώτη φορά είδα τόσο καλά "εσωτερικά" υλικά και οργάνωση.
3. Δεν έχουν γίνει "τσιγγουνιές" στα υλικά! Βρήκα μονωτικό υλικό ακόμη και κάτω από καλώδια. Μονωτικό αφρολέξ έχει και πίσω από το πλαστικό στο ύψος του πίσω παραθύρου.
Αρπαξα την ευκαιρία αφού το "ξεκοίλιασα" να περάσω και με ηχομονωτικό πισσόχαρτο στο σασί κάτω από το πλαστικό δάπεδο στο "πορτμπαγκάζ"... και με ηχομονωτικό/θερμομονωτικό αφρολέξ κάτω από τα πίσω καθίσματα! Τανκς θα το κάνω!!!
Θα το δω στο δρόμο, θα ανοίξω τα αυτιά μου και βλέπουμε!!! Ισως χρειαστεί και άλλη επέμβαση...
Πάμε για άλλα!!!!