Doc σ'ευχαριστώ γιά την ευκαιρία που μου δίνεις να εκτεθώ (ξανά) !
Το δικό μου μηχανάκι έχει παρουσιαστεί στο
http://www.off-road.gr/article693.html
Από τότε έχω προσθέσει το ρεζερβουάρ 16,3 lit της Clarke που έφερα από Αμερική και τα διπλά φανάρια από XLR 250 BAJA (Ευχαριστώ Μελέτη)!
Μπήκε και μιά ζελατίνα σαν μπροστινό number plate και αγρίεψε η εμφάνισή του !
Κανονικά θα χρειαζόταν και νέα περιέλιξη-αναβάθμιση στα πηνία φωτισμού αλλά επειδή είναι μπελάς το άφησα γιά αργότερα.
Έχουν μπεί και τα σωστά ελατήρια στο πηρούνι (λίγο σκληρότερα) και το μηχανάκι έχει γίνει ένα "ποίημα", ειδικά γιά μεγάλες αποστάσεις !
Τώρα στην πράξη και μετά από 10 αγώνες RR και TR έχει φανεί η ανάγκη μιάς μίζας αλλά προσπαθώ να την καλύψω με τακτική επίσκεψη στο ... γυμναστήριο !
Έχει φανεί ακόμα και η ... απίστευτα υψηλή ποιότητα της Honda αφού κάθε 5 αγώνες αλλάζω λάδια και ελέγχω βαλβίδες και τα διάκενα δεν χρειάζονται ρύθμιση !!!
Το μόνο μου παράπονο είναι πως το μηχανάκι είναι τόσο φιλικό και ροπάτο που τρώει πολύ ... λάστιχο, αφού με μικρό άνοιγμα του γκαζιού σκάβει σαν μπουλντόζα !!!