από nb345123 » 14 Σεπ 2006, 18:51
Φίλε Παντελή,
ως ιδρυτής του συλλόγου LR σίγουρα καταλαβαίνεις ότι έχω κολλήσει το μικρόβιο. Εξάλλου Terrano έχω δύο ίδια πετρέλαια, το ένα χωρίς πινακίδες που το πήρα σε αντικατάσταση του Land Rover και μόνο για βουνό. Όμως δεν ευκαίρεσα να το φτιάξω όπως σχεδίαζα και με έπιασε πάλι η νοσταλγία για τον χάρο μου.
Θυμάμαι ότι την απόφαση να το πουλήσω την πήρα, όταν το είχα προετοιμάσει με 4 αλυσίδες για το χειμώνα και όταν χιόνισε και πήγα να το βάλω μπρος για να ανοίξω το δρόμο από τα ανεμοσούρια ... αυτό δεν έβγαλε κιχ. Επίσης έκαιγε τον αγλέορα, γρήγορο δεν ήταν, άνετο δεν ήταν, καφτό το καλοκαίρι (βλέπε κάψα από σασμάν και μοτέρ), κρύο το χειμώνα, όταν έβερεχε έξω έβρεχε και μέσα και το σημαντικότερο κολλούσε εκεί που το terrano με ένα ψευτομπλοκέ δεν μασούσε τίποτε (μιλάω για χιόνι βαθύ + ανηφόρα).
Από την άλλη όμως χαιρόμουν να το κοιτάω και με ανοικτή τέντα έχω ωραίες αναμνήσεις από βόλτες στα βουνά με την κόρη μου ... οι πρώτη φράση της ήταν "μπαμπά δύσκολος δρόμος, χρειάζεται Land Rover". E αυτές τις στιγμές θέλω να χαρίσω και στον γιο μου, οκ και σε μένα, οπότε με βλέπω να πουλάω το ένα terrano και να ξαναγίνω κολλητός με το συνεργείο.
Όταν λες επαγγελματικό εννοείς πρώτη κυκλοφορία ως φορτηγό (LKW-Zulassung) έτσι δεν είναι;
Το 130 δεν με ενδιαφέρει, αλλά 110 (δίθυρο) παίζει. Ενδιεφέρομαι δηλαδή για 90άρι ή 110, πετρέλαια ή τα αντίστοιχα σε V8 αλλά χωρίς καρμπυρατέρ με μετατροπή σε injektion ή με κινητήρα 3,9 και μπόλικα εξτρά σε λογική τιμή. Αν έχεις τίποτε σχετικό υπ' όψιν σου pm pls.
Φιλικά
Νικ