Τί είναι αυτό που λέει free-wheeling clutch
Ειναι ενας συμπλεκτης ελευθερου τροχασμου.
Παιρνει εισοδο απο τον κινητηριο αξονα και εξοδο δινει στο εξωτερικο μπροστινο ημιαξονιο.Οταν περιστρεφεται γρηγορα ο κινητηριος συμπαρασερνει και το ημιαξονιο,οταν ομως πχ σε κατηφορα προσπαθησει το ημιαξονιο να περιστραφει γρηγοροτερα απο τον κινητηριο του το επιτρεπει να το κανει ελευθερα.
Αυτο βοηθαει στον να πηγαινουμε απο πισωκινητο σε τετρακινητο και τ'αναπαλιν εν κινησει.Μαλλον με υποπιεσεις δουλευουν ολα αυτα.
Για παραδειγμα κατι παρομοιο εχει και το οχι TOD Sorento.
Ο τροπος λειτουργιας του εξηγει το γεγονος που το μανιουαλ του pinin λεει πως δεν πρεπει να παταμε γκαζι οταν χρησιμοποιουμε το λεβιε τετρακινησης.Ετσι δεν λεει?