tazmania έγραψε:grvit έγραψε:furious έγραψε: Περιστροφή του πίσω άξονα γιατί κάνεις; Οι σταυροί δε φθείρονται τόσο ή και το διαφορικό; Μετά από πόσο ψήλωμα δηλαδή θέλει περιστροφή; Φαντάζομαι μιλάμε για μικρή περιστροφή έτσι;
Εγώ θα ξεκολλήσω ούτως ή άλλως τις βάσεις για να περάσω τις σούστες πάνω απ' τους άξονες του Rocsta. Τώρα μ' έβαλες σε σκέψεις. Μήπως πρέπει να τον περιστρέψω και λίγο; Ο μπροστινός δε χρειάζεται;
Για να βελτιώσω τη γωνία του πηνίου-άξονα,και να βάλω μακρύτερα αμορτισερ για να παρω αλλη μια ιντσα ή και δύο ,ελευθερίας ανάρτησης.Το ελατήριο εχει το περιθώριο.
Επίσης το πρόσφατο update ειναι αυτό :
GRVIT Specifications :
Suzuki Vitara SWB JLX ,1.6L,16v,2001
Suspension
- Calmini 3" super articulation suspension lift
Body lift
- Calmini 3"
Wheels - Tyres
-Yokohama Geolandar M/T 30X9,5X15
Engine
- 1600cc ,16v
- K&N Filtercharger
- Calmini Exhaust Combo
Transmission
- Calmini 5,83:1 Rings & Pinions
- Calmini Anvil front axle
- Steel third member (carrier) from 2.5L,V6 GV
-Centerforce Dual Friction Clutch
-Warn premium "fused" hubs
-Calmini Limited Slip Differential (70%) front axle
-Detroit EZ Locker -rear axle (100%) auto locker
Other Mods
-Calmini Skid Plates (all of them)
-Calmini steering stabiliser
-Calmini idler arm brace
-Safari Snorkel
Μετοχές της calmini έχεις
Τελικά το αυτοκίνητο τί μάρκα είναι; Suzuki ή Calmini????..
Η εξαιρετική του συμπεριφορά στα δύσκολα σε ποιόν οφείλεται???????????
Στα γονίδια μάλλον.........(ή μάλλον στα μοσχεύματα... )