Για να σοβαρευτουμε τωρα,η διαγνωση στην Καλαματα στου Νικητα ηταν αστοχια της τσιμουχας στεγανοποιησης γυρω απο το στροφαλοφορο.
Τα λαδια μηχανης φευγανε απο εκει, γλυστρουσανε στην καμπανα του σασμαν και βρισκανε διεξοδο διαφυγης απο το κατω ανοιγμα του κιβωτιου ταχυτητων.
Και για να παρηγορησω τους φιλους μου Νικητα και Κυριακο,μην στεναχωριεστε ρε,τετοιες βλαβες βγαινουνε καθε μερα τροπος του λεγειν.
Δεν ειναι δα και τιποτα σοβαρο,μια τσιμουχα ειναι,απλα ειναι μεγαλη η φασαρια να κατεβει το σασμαν, δισκος,πλατο,σφονδυλος.
Να εισαστε ευχαριστημενοι που σκιζετε τα αμαξια σας και δεν εχουνε βγαλει σοβαρες ζημιες μηχανης,κιβωτιου ταχυτητων κλπ.
Μηπως θελετε να σας πω τις βλαβες που βγαζουνε τα Mercedes cdi ταξι των συναδελφων μου?
Απαριθμω:
ο πρωτος αλλαξε ολη την τουρμπινα(δεν ειχε κανει 40000 χλ και ειναι ο πιο συντηρητικος οδηγος που εχω δει)
ο δευτερος αλλαξε ολη τη μοναδα του ABS (πρωην συνεταιρος μου ,τον ξερω ποσο καλος οδηγος ειναι0
ο τριτος στα καλα καθουμενα στην πιατσα κοπηκε ο πειρος του δυναμου και τον πηρε η Express
ο τεταρτος και ο πεμπτος αλλαξανε σασμαν χωρις 70000 στο κοντερ
εχω και αλλους να μη σας κουρασω ομως
Διδαγμα:παλια ναι αγοραζες αυτοκινητο κοιταζοντας τη μαρκα του,τωρα πια πρεπει να τα βαζεις ολα κατω και να παιρνεις αυτο που σου δινει τα περισσοτερα με τα λιγοτερα λεφτα.
Εχουνε γινει ολα τοσο πολυστροφα που ολο και καποια βλαβη θα βγαζουνε αργα ή γρηγορα.
Πολλα ειπα αντε και Καλη Ανασταση