Οχι οτι 2:30 τελικά ώρες είναι πολλές, ΟΧΙ .
Κανονικά θα έπρεπε να στο δίνουν για ενα 2ημερο.
Να το πάρεις και να πας μια μικρή εκδρομούλα .
Μόνο ετσι ίσως θα αποφασίσεις αμέσως ,αν σου κάνει η όχι ,θα εχεις δηλαδή τον χρόνο να προσαρμοσθείς ,και να συγκρίνεις .Ισως να μην το θέλουν.
Παρόλα αυτα εστω και αυτός ο χρόνος ,είναι ο 4πλάσιος απο το μισάωρο της Suzuki ,και με τον πωλητή μέσα!!
Η πρώτη εικόνα ,
δείχνει μεγαλύτερο στο μάτι, μάλλον απο το αυξημένο υψός του.
Η θέση οδήγησης θέλει λίγη προσαρμογή ,όπως και η σχετικά φαρδιά αριστερή κολώνα ...Στο παρκάρισμα ,έχεις αίσθηση όγκου μπροστά ,αλλα πίσω ,δεν καταλαβαίνεις τίποτα ,λόγω ρεζέρβας ,και ύψους .
Θεωρώ την αίσθηση απο GV καλύτερη σε αυτό τον τομέα.
Γυρνάς τον διακόπτη και παίρνει ήσυχα μπροστά...ανάβουν και ενα σωρό φωτάκια
Ο μοχλός των ταχυτήτων μου δημιούργησε πρόβλημα αρκετές φορές ,ως προς το ποια ταχύτητα είχα ,μπέρδευα ιδίως σε στάση την 1η με την 3η .Νομίζω οτι ο μοχλός του GV παίρνει πόντους και εδω ,ακόμη και αισθητικά .
Σε αυτό βεβαια που δεν παίρνει είναι στον θόρυβο απο την μετάδοση .To Rav ,δεν μεταφέρει τίποτα στον μοχλό είτε απο την μετάδοση είτε απο τον δρόμο.
Και ας πατήσουμε το γκάζι που είναι και το ζητούμενο.
To Rav είναι Ζωντανό απο τις χαμηλές στροφές ,και σου δίνει την εντύπωση αμεσης αποκρισης στο γκάζι ,σε σχεση με το GV .Επιταχύνει ποιο εντυπωσιακά απο αυτό,ανεξαρτήτως στροφών και ταχύτητας
Ο θόρυβος
Έμεινα ευχαριστημένος απο το Rav ,τουλάχιστον μεχρι τα 120χλμ που είδα με 4η.Σε αυτά τα χλμ οχι πως είναι αθορυβο ,αλλα τίποτα το ενοχλητικό.Ο θόρυβος του είναι πιο πνιχτός ,σε σχέση με τον δυνατότερο και τραχή ηχο του GV. Το Rav εχει πιο μαλακές αναρτήσεις και το ταξίδι μαζί του θα είναι πιο ευχάριστο. Πηγαίνοντας όμως γρήγορα στον Κηφισό με τις κλειστές στροφές ,το Rav όσες φορές έτυχε πηρε τις απαραίτητες κλίσεις , αλλα και σε σαμαράκια δεν ελειψαν τα ξερά περάσματα-γκούπ!!- της πίσω αναρτησης .To GV ήταν πιο σταθερό , εδειχνε να παραμένει ακλόνητο είτε σε βυθίσματα είτε σε κλίσεις ,ενω στο περασμα απο σαμαράκια και αυτο αναπηδά .όμως με εναν πιο πνιχτό ηχο.
Χώροι-Extra
Το Rav και εδω παίρνει πόντους .Δείχνει πιο μελετημένο ,το ντουλαπάκι για γυαλιά ,το ντουλαπι-ψυγειάκι,, μαξιλαράκι για τον δεξι αγκώνα του οδηγού,θήκες εμπρός και πίσω....κτλπ .Αν κατι σου μένει σίγουρα ,είναι ο μεγάλος χώρος αποσκευών ,που μεγαλώνει περισσότερο αν τραβήξεις –πολύ ευκολα- ολη την πίσω σειρα καθισμάτων εμπρός.Αυτό που δεν καταπίνεται εύκολα στο GV ,είναι η μη υποστήριξη Mp3,απο το Cdplayer .Το GV μοιάζει και αυτό μελετημένο με κορυφαία ποιότητα υλικών ,και δέιχνει πιο κλασσικό ,και πιο όμορφο στο εσωτερικό .
Στο χώμα
Δεν εχω καμιά εμπειρία ..
Το GV δεν μπόρεσα να το οδηγήσω εγω ,ήμουν συνοδηγός στην ειδική πίστα που υπήρχε στην προηγούμενη εκθεση στο Ελληνικό και είχα μείνει ενθουσιασμένος ,αν και μου ειχε κάνει εντύπωση οι τριγμοί απο το αμάξωμα,που ισως ομως να οφείλονταν στις εντυπωσιακές κλίσεις της πίστας .
Εμεινα ευχαριστημένος απο το Rav ,οδηγώντας το αριστερα απο το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ,σε χώμα με πέτρες και νεροφαγώματα .Υπέροχη κύλιση ,κανένας τριγμός η θόρυβος ,εντυπωσιακά άνετα περάσματα σε βαθιές λακκούβες.
Και ξαφνικά μπροστά μας ενα ανηφοράκι με εντονη κλίση ....με οποιοδήποτε αλλο ΙΧ ,θα έκανες μεταβολή και θα έφευγες πίσω .Οχι όμως με αυτά τα οχήματα ,που σε τέτοιες στιγμές μεταμορφώνονται – και όχι μόνο αυτά
- ,και δείχνουν τον αλλο τους εαυτό. Εκεινη την στιγμή εμφανίστηκε απο το πουθενα ενα NissanΧΤ,ανεβηκε και κατέβηκε με χαρακτηριστική ευκολία. Πατησα το “Lock” ,εβαλα 1η , ξεκίνησα προσεκτικά και σε λίγο το Rav ήταν και αυτό στην κορυφή του λόφου,το ίδιο και εμείς !!!Δεν το κατέβασα ,φοβήθηκα μηπως βρεί η μπροστινή μάσκα του, πρέπει να αποκτήσεις και κάποια τεχνική για τέτοιο οδήγημα. Κατέβηκα απο το πλαί και ...ψανανέβηκα άλλη μια
Tώρα που υπάρχει μετρο σύγκρισης ,θα ακολουθήσουν αλλα 2 τεστ ,ενα για το καθένα.Και βεβαια τώρα θα ξερω που θα πρέπει να πάω το GV ..
Βιντεάκι_1Mb