δυστυχώς δεν γίνεται (λόγω οικονομικών-γ@μ% τους ελληνικούς μισθούς μου) να έχω δυο μηχανάκια (αν και σκεφτόμουν για μεταχειρισμένο δίχρονο μέχρι 1500€ αλλά πάει πολύ μετά και το XT δεν μου κάνει πια και θέλω να το αλλάξω άρα επιρπόσθετα λεφτά για αγορά ταξιδιάρας μηχανής) άρα = 1 μηχανή για όλα....
τα 600άρια είπαμε βαριά για χώμα από την στιγμή που θέλω να μπω με τα μουτρα στο χώμα (προς Θεού όχι αγώνες κλπ)
ψάχνω για κάτι αξιόπιστο άρα που να μην χρειάζεται π.χ κάθε 1000χλμ αλλαγή λαδιών όπως το XR400 ! έτσι μου είπε ο μηχανικός στην έκθεση και δεν τον πίστευα....οπότε πάει το XR
ΚΤΜ μου φαίνεται απόλυτο για τα πάντα και ακριβό στην όλη συμβίωση μαζί του...δυστυχώς - αργότερα βλέπουμε
YAMAHA, σ'αυτή την κατηγορία δεν παίζει κάτι (το WR ούτε με σφαίρες σχεδόν για τους ίδιους λόγους όπως το ΚΤΜ - αφήστε που είναι και πανύψηλο το άτιμο!)
HUSQ, BERG, KAWA κτλ τα ίδια ...
SUZUKI υπάρχει το DRZ400 λοιπόν....το Ε δεν βγάζει πινακίδες (ούτε με μέσο πλέον!!)
άρα το S....χχχμμμμ ωραία! ... αλλά σήμερα άκουσα άλλη μια ιδέα.... πάρε το SM με τα ίδια λεφτά 6500€ και κάντο εντούρο μιας και έχει καλύτερες αναρτήσεις από του S...(μπροστινό-πίσω ρυθμιζόμενα Showa από το RM250 μάλλον με μικρότερες διαδρομές ?) και έχεις μηχανάκι και για τα δύο με μια αλλαγή τροχών απλά !
....το δίλλημα κόλλησε κάπου εκεί και μεταξύ του CCM404...
θα μαζέψω ακόμα μερικές πληροφορίες (βλ. και άλλο πόστ
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3885.html ) αλλά και το κόστος για να το κάνω εντούρο (κόστος σετ τροχών εντούρο τουλάχιστον - για να μην πω και για πλαστικό τεπόζιτο-470€ του Ε αποκλείεται και 270€ after πάλι ακριβό) ακόμα και να είμαι πιο σίγουρος για την επιλογή...
ελπίζω σύντομα να τελειώνω με αυτή την ιστορία και να τα πούμε σε κανά λοφάκι !