|
|
|
ΦΙΛΕ TLG ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ .....Η ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΗΤΑΝ Η SUZUKI. ΠΧ ΤΟ RAVTLG έγραψε:JIMST έγραψε:TLG ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΛΕΨΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ........ΤΟ ΕΙΧΑ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΜΕΤΑΝΙΩΣΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ.
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και το δικο σου φιλε JIMST...
Ως αναφορα το αυτοματο κιβωτιο ,ειναι οντως φοβερη ευκολια και καλα εκανες και το πηρες με αυτο ...Στο λεω γιατι εχω ενα ταξι peugeot 407 αυτοματο και το οδηγω ολη μερα στην Αθηνα και ειναι φοβερα ξεκουραστο...και σιγουρα ΔΕΝ θα το μετανοιωσεις...
Αλλωστε κ εγω με αυτοματο ηθελα να το παρω....
Στο μονο που ειχα ενσταση ειναι στην διαφορα τιμης ..και για του λογου το αληθες συγκρινε τις τιμες διαφορων μοντελων χειροκινητων κ αυτοματων για να δεις τι εννοω ......
Επισης απ'οτι ειδα το συγκεκριμενο αυτοματο (4χυτο) εχει και μερικα "κολπακια" που πρεπει να μαθεις να δουλευεις ...τα εχεις δει ?
JIMST έγραψε:ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙ. ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ MANUAL ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ MERSENTES.
mirmidonas έγραψε:Χαιρετώ τους συναδέλφους !!
Eπειδή έχω κάμποσες μέρες να γράψω , θέλω να ευχηθώ καταρχήν , καλορίζικα τα νέα GV των παιδιών , που τα παρέλαβαν προσφάτως , καλές βόλτες , και τα μάτια σας δεκατέσσερα !!
Επειδή από ότι αντιλαμβάνομαι, ίσως είμαι ο παλαιότερος κάτοχος του νέου GV (21/9/05) πρώτη μέρα κυκλοφορίας, και μετά από 10.000 χλμ σε κάθε είδους έδαφος , θέλω να σας πω ότι το αυ/το είναι όλα όσα υπόσχεται, τίμια και απλά . ζωντανό και ασφαλές σαν τραίνο στην άσφαλτο, και τσαμπουκάς στο off-road, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Μέρα με την μέρα θα Razz Razz δείτε την επιλογή σας να δικαιώνετε Razz Razz Razz
Τώρα όσον αφορά την επικεφαλίδα του άρθρου.
Όπως είχα αναφέρει και παλαιότερα στο forum , άκουγα κατά διαστήματα κάτι ψιλοτριξίματα (σε συνθήκες απόλυτης ησυχίας με κλειστό radio) , μπροστά και δεξιά στο ταμπλό, αλλά χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω την πηγή τους.
Την τελευταί φορά που πήγα στην αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιών το ανέφερα και μου είπαν ότι πρέπει να τσεκάρουν κάποιο σημείο, κάτω από το καπό στις γωνίες εκεί που τελειώνει το μπροστινό παρπρίζ. Το πρόβλημα ήταν ότι σε δύο μικρές λαμαρίνες 5-10 cm την μία κάτω από την άλλη, δεν είχε μπεί επαρκής ποσότητα αρμόκολλας από το robot. Με αποτέλεσμα σε ανώμαλο έδαφος η λακούβες να παράγονται τριγμοί προφανώς από την τριβή τους. Σαν εργασία δεν διήρκησε πάνω από 5 λεπτά (σαν να βάζεις σιλικόνη με το πιστόλι), απλά έπρεπε να περιμένω να στεγνώσει. Τονίζω ότι το ανωτέρω πρόβλημα υπήρχε μόνο στα πρώτα πρώτα αυ/τα που ήρθαν , και σε ελάχιστο αριθμό. Για το λόγο αυτό και γίνεται επιδιόρθωση, μόνο σε όσους ιδιοκτήτες αντιληφθούν κάτι , αφού δεν πρόκειται για γενικευμένο πρόβλημα (γι΄αυτό εξάλλου δεν έγινε και επίσημη ανάκληση, αφού πρόκειτε για δευτερεύων πρόβλημα, χώρις να τίθεται θέμα ασφαλείας ούτε κατά διάνοια) αλλά αφορά εμάς τους τυχερούς που τα πήραμε πρώτοι (το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά) Wink. Βέβαια από ότι έχω διαπιστώσει , έχουν εκλείψει πλέον οι ψιλοτριγμοί αυτοί. Οπότε no problem και συγχαρητήρια στο after sale της SUZUKI!! για την άμεση αντίδραση. (εννοείται ότι δεν πλήρωσα μία, έτσι).
TLG έγραψε:Αυτος ο τριγμος που αναφερεις , μαζι με μια βαση της μηχανης που εκανε καποιους κραδασμους (οχι σε ολα ) ειναι και ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ προβληματα "νεοτητος" του GV ..μου τα ειχε αναφερει ενας φιλος υπευθυνος του συνεργειου της Suzuki στο Περιστερι οταν πηγα να "κλεισω" το δικο μου GV ....
Αλλωστε το οτι ειναι απροβληματιστο το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορεις να το διαπιστωσει καποιος και με μια βολτα στο ιντερνετ ... Very Happy
φιλε mirmidonas για τον κινητηρα τι γνωμη εχεις ??
Εμενα κατω απο τις 3.500 στροφες μου φαινεται οτι ειναι αρκετα αναιμικος ...
mirmidonas έγραψε:TLG έγραψε:Αυτος ο τριγμος που αναφερεις , μαζι με μια βαση της μηχανης που εκανε καποιους κραδασμους (οχι σε ολα ) ειναι και ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ προβληματα "νεοτητος" του GV ..μου τα ειχε αναφερει ενας φιλος υπευθυνος του συνεργειου της Suzuki στο Περιστερι οταν πηγα να "κλεισω" το δικο μου GV ....
Αλλωστε το οτι ειναι απροβληματιστο το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορεις να το διαπιστωσει καποιος και με μια βολτα στο ιντερνετ ... Very Happy
φιλε mirmidonas για τον κινητηρα τι γνωμη εχεις ??
Εμενα κατω απο τις 3.500 στροφες μου φαινεται οτι ειναι αρκετα αναιμικος ...
Όντως κάτω από τις 3.000 στροφές το μοτέρ δείχνει να κρεμάει , αλλά ταυτόχρονα όμως δεν ρίχνει τις στροφές παρακάτω. Τις κρατάει σταθερές στις 2000-2500 , με επίπτωση στα νεύρα σου και κυρίως στην κατανάλωση !!
Το θέμα όμως είναι , ότι δεν έχεις λόγω να το δουλεύεις τόσο χαμηλά ( ΔΕΝ είναι τρακτέρ ρε παιδιά) . Από την έως τώρα εμπειρία μου το ιδανικό εύρος στροφών είναι από 3000 μέχρι 4500 σρτοφές , εκεί πάει και καλά και οικονομικά . Ειδικά στις 4000 σρτοφές και κάτι μπαίνει σε δεύτερο επίπεδο ροπής και δεν σου κρεμάει με τίποτα είτε ε'ισαι σε ανηφόρα είτε είσαι φορτωμένος . Πάντως έχουμε λίγα (σφιχτό μοτέρ) χλμ , ακόμη και δεν έχουμε δει τίποτε . Τα καλύτερα έρχονται !!
μήπως η ασφάλειά σου περιλαμβάνει θραύση κρυστάλων ????TLG έγραψε:Ευχαριστώ φιλε Dimitrisescudo ...το σκεφτομαι και αυτο ....θα ρωτησω αυριο σε καποιον που αλλαζει τζαμια στο Περιστερι ....
Πληροφοριακα ομως , ρωτησα σημερα το κοστος για αλλαγη παρμπριζ στην αντιπροσωπεια και οι τιμες εχουν ως εξης .... το τζαμι 280€ και η εργασια περιπου 100€ ....Πως σας φαινονται ??
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες