Καταρχην καλως ηρθες! Εγω εχω ακριβως το ιδιο μοντελο (Απρ 2004) αλλα με diesel κινητηρα.
1. Εχει 2 διαφορικα, ενα μπροστα ενα πισω
2. Δεν εχει μπλοκε πουθενα, το πισω διαφορικο ομως ειναι περιορισμενης ολισθησης (LSD). Το LSD με απλα λογια ειναι ενα διαφορικο που δινει και καμποση ροπη στον τροχο που δε φαινεται οτι τη χρειαζεται. Αυτο σε σωζει οταν ο ενας τροχος γυριζει τρελα (σπινιαρει). Σε αυτην την περιπτωση, αν το διαφορικο ηταν ελευθερο θα ακινητοποιουσε το αυτοκινητο γιατι θα επαιρνε ολη τη ροπη ο τροχος που σπινιαρει. Τωρα με το LSD θα παρει ροπη και ο αλλος τροχος που μπορει να παταει γερα και να περασεις το κολλημα.
3. Οταν εμπλεκεις την τετρακινηση, κομπλαρονται οι 2 αξονες (μπρος και πισω) με ενα γραναζι. Αυτο σημαινει οτι δεν μπορει να κανει κατανομη της ροπης αναλογα με τις συνθηκες, δινει σταθερο ποσοστο και στους 2 αξονες. Λεγεται και part-time γιατι δεν μπορεις να την εχεις μονιμα κομπλαρισμενη. Για περισσοτερα διαβασε το φορουμ, πχ ενα προσφατο ->
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3759.html
4. Για σηκωμα... Καλη τυχη! και αν βρεις τπτ πες μας κι εμας. Δυστυχως δεν ειναι ευκολο γιατι εχει (απ οτι λενε οι ειδικοι) ιδιομορφια στην μπροστινη αναρτηση. Μπορεις να παρεις ελατηρια και αμορτισερ Old Man Emu, δεν ξερω το κοστος ομως και αν οντως σηκωνουν το οχημα ή απλα σκληραινουν την αναρτηση.
5. Λαστιχα off θα βρεις αρκετα, μπορεις να βαλεις πχ BFG Mud Terrain απο 225/75R16 (28,5 ιντσες διαμετρο) έως 245/75R16 (32 ιντσες διαμετρο) ανετα. Σε αυτες τις διαστασεις υπαρχουν και φθηνα, αναγομωμενα κλπ. Το On/Off ομως που λες χρειαζεται επεξηγηση, να μας πεις ποια θα ειναι η χρηση που θες να κανεις, διοτι δεν υπαρχει λαστιχο να τα κανει ολα και να συμφερει. Ενα που μου αρεσει εμενα ειναι το General Tyre Grabber AT/2, λαστιχο 50-50 on-off αλλα λιγο πιο αγριο απο τα κοινα All Terrain.