Δυστυχώς ή ευτυχώς φίλε virus, το πήραμε!
Δυστυχώς διότι είναι μεγάλο για την Κρήτη.
Ευτυχώς όμως, γιατί είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σου κάνει σχεδόν τα πάντα και πάνω απ' όλα.... να σε ταξιδέψει μακρυά, με ασφάλεια και άνεση μέγιστη.
Είναι το 4λιτρο, μάυρο με μπέζ εσωτερικό, τρίποτρο, executive και με το πίσω 100% μπλοκέ (όλα τα λεφτά), σασμάν 4άρι (αν έχω καταλάβει καλά, αλλά έτσι θα είναι)
!
Είμαι πλήρως ικανοποιημένος απο το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής.
Επιπλέον έχει σύστημα πλοήγησης της NAVtech, με χάρτες Αθήνας-θεσσαλονίκης και δεν θυμάμαι και ποιούς άλλους (άν έχει), το οποίο αφαιρέθηκε και πωλείται καθότι στην Κρήτη είναι άχρηστο.
Αν το θέλει κανείς το συζητάμε.
Φίλε J-LAND,
μπορείς να τα κάνεις πιό "λιανά" για να καταλάβω καλύτερα?
Εννοείς οτι "πέσανε" τα μούτρα κάτω στο έδαφος απο ύψος 0,80-1 μέτρο και ούτε γάτα ούτε ζημιά??
Πολύ πιθανό καθώς και ευχάριστο, αλλά εγω ρωτάω για την περίπτωση , ας πούμε, που προσπαθώντας να περάσεις ανάχωμα ή κάτι τέτοιο με φόρα, σηκωθεί μπροστά και σκάσει κάτω με τα μούτρα ενώ γυρνάνε οι τροχοί ακόμα δυνατά..... π.χ λέω, ε?
ή να είναι ο ένας μπροστινός στον αέρα (σε περίπου 60-80cm απόσταση απο το έδαφος) σε πέρασμα που πρέπει δεν μπορείς να πάς τόσο σιγά που να το ελέγχεις, και αναγκαστικά θα του τα "χώσεις" για να περάσεις και ο θεός βοηθός...... κάτι τέτοιο εννόω ελπίζοντας να έγινα κατανοητός
Λέτε να μήν σπάει το άτιμο και γώ να νομίζω ότι θέλω??:wink:
Απλά ο προβληματισμός μου βασιζεται στην μπροστινή ανεξάρτητη.... γι' αυτό και ρώτησα.
Για τον επόμενο χειμώνα πάντως....... του το έχω βγάλει το "πρόγραμμα"!!