Λοιπόν.... Όπως καταλαβαίνετε έχει πήξη το σύστημα....
Θα τονίσω τα εξής:
Μέχρι τώρα δεν είχα καταφέρει να στραβώσω ζάντα στο ΚΤΜ. Και ξέρετε ότι λατρεύω την πέτρα. ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ!
Επίσης όλη την περσινή χρονιά «έτρεχα» με 16 μπροστά και 15 πίσω... (Φυσικά πάντα σαμπρέλες bridgestone heavy duty μπροστά πίσω + Michelin Baja ή Michelin Enduro Comp III ή Metzeler Enduro III + μία κόντρα μπροστά + δύο κόντρες πίσω.)
ΣΤΟ γράψιμο του Αττικού (που δεν μπορώ να πω ότι το πίεζα) είχα 20 πίεση μπροστά και 18 πίσω.....
Ε..... λοιπόν είχα στραβώσει την πίσω ζάντα (και δε μιλάω για τίποτα ψιλά – ήρθε όμως) έκοψα το λάστιχο σε δύο σημεία (βέβαια έκανα πάνω απο 1400 χιλιόμετρα «μέσα» στη διαδρομή....) και η σαμπρέλες βγήκαν OFF...
ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ:
Μοτοσυκλέτες ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ:
Heavy Duty σαμπρέλες ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ μπρος – πίσω
Μία κόντρα μπροστά + δύο πίσω
Υφασμάτινη ταινία στη ζάντα και από πάνω τη λαστιχένια φακαρόλα
Λάστιχα «σκληρά» ή competition
Προτεινόμενη πίεση 20 μπροστά και 18 πίσω.
ΤΑ ΠΙΟ ΒΑΡΕΙΑ (και εννοώ AFRICA, ADVENTURE 950 και BMW) καλύτερα να παίξουν με 22 μπροστά 20 πίσω.
Να έχετε και μια σαμπρέλα μπροστινή (και αυτοί που έχουν tubeless) για ώρα ανάγκης.... (και φυσικά και τα απαραίτητα εργαλεία για ξεμοντάρισμα - ακόμα και αν δεν ξέρετε πώς - σίγουρα θα βρεθεί κάποιος να βοηθήσει...)
Τα λάστιχα (αν σας πιάσουν) δεν θα στρώνουν με FAST γιατί θα είναι από «κοπάνημα»
Αυτοκίνητα:
Αφήστε τις πιέσεις σας για χρήση δρόμου (άσφαλτο) και μην διακινδυνέψετε να τις χαμηλώσετε
Θα κοπανάει βέβαια, αλλά θα την γλιτώσετε.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΡΕΖΕΡΒΕΣ
ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ!
ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΙΝΑΤΕ ΑΠΟ ΛΑΣΤΙΧΟ.....