Dimis4x4 έγραψε:TLG έχω μια απορία εσύ που είχες το προηγούμενο Grand Vitara με τον κινητήρα τον 2.5 τώρα δεν σου κακοφαίνεται που θα πέσεις στον αργό δίλιτρο ???? (Βέβαια θα το συνειδητοποιήσεις καλύτερα, αφού το παραλάβεις μετά από μερικές βδομάδες)
Θέλω τότε να μου πεις την γνώμη σου στην οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο (όσο αφορά τον κινητήρα και οχι την οδηγικη συμπεριφορά, αφού είμαι σιγουρος οτι θα είναι καλύτερο το καινουργιο, αλλά και εκτός δρόμου σε δυσκολα κομμάτια που χρειαζεται παραπανω ροπή...)
Αναμένω με αγωνία στο μέλλον εκτεταμένη αναφορά σου (αφου θα είσαι από τους λίγους κατόχους και των δύο GV για μεγάλο διάστημα και όχι για μερικές βόλτες από αλλους φιλους).
Η αληθεια ειναι οτι αυτο το θεμα - του κινητηρα - με προβληματισε ιδιαιτερα ....και αν υπηρχε ο 2.7 ΔΕΝ θα το σκεφτομουν καθολου για το διλιτρο ...
Απ'οτι ειδα -οπως προανεφερα- στο ασφαλτινο test drive που εκανα με το νεο GV ο διλιτρος κινητηρας ειναι ποιο θορυβωδης με τραχυ ηχο (ενω ο v6 εκανε σαν ραπτομηχανη
) και επρεπε να πατας ποιο αποφασιστηκα το γκαζι ...
Σιγουρα σε καποιο ταξιδι σε εθνικη/επαρχιακη οδο ,αν εξαιρεσεις τον θορυβο θα κινεισαι ποιο ανετα και με μεγαλυτερη μ.ω.τ λογω της ΠΟΛΥ καλυτερης οδικης συμπεριφορας συμπεριφορας ...
Το θεμα ειναι τι θα γινεται οταν π.χ θελεις να κανεις καποιο προσπερασμα (π.χ εθνικη Κορινθου -Πατρων)...
...Εδω σηκωνω τα χερια ψηλα ....
Ας μας πουν την τι κανουν οι 2λιτροι GVκηδες με το προηγουμενο μοντελο .....ή αυτοι που εχουν ηδη το νεο ....
Ενας αλλος λογος που τελικα πηρα την αποφαση για τον 2λιτρο ειναι οτι τωρα τελευταια ολο και ακουγονται κατι φημες για αυξημενα ασφαλιστρα , τελη κ.λ.π στα μεγαλα κυβικα και ΔΕΝ ειναι καιρος για ανοιγματα
Αλλα οπως και να το κανουμε ο V6 ειναι V6 ...αλλος ήχος ....αλλη ροπη σε χαμηλοτερες στροφες ..και φυσικα και 45 αλογα παραπανω !!!
Τελος αν ειχε esp/tcs και με τον diesel μαλλον αυτον θα επερνα ....