robnet έγραψε:Παιδιά αυτό που κατάλαβα είναι πως αν δεν εχεις κοντά 50.000 euro το 4Χ4 είναι μεγάλο παραμύθι. Εκτός αν θες Niva. Το όνειρό μου ήταν ένα 4Χ4, αλλά μάλλον έγινε εφιάλτης. Πλήρης σύγχυση στα 30.000 euro. Μήπως τελικά είναι η κατηγορία με τους πιο μετανιωμένους αγοραστές? Φυσικά και δε θέλω:
1) μια μαούνα που σέρνεται
2) τριγμούς και μάπα ποιότητα κατασκευής
3) να γίνω ο ευεργέτης του βενζινάδικου
4) να φοβάμαι να πάω στο χώμα... (ποιος αξιοποιεί τις δυνατότητες του ντελικάτου 4Χ4 αν δεν παλιώσει?)
5) ένα υπερυψωμένο station-wagon
6) να στρίβω αγκαλιά με τη σύνοψη...
Τελικά αναρωτιέμαι είναι τα SUV γύρω στις 30.000 αυτοκίνητα??? Ή είναι ο ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΙΝ???!!
Έχοντας περάσει πρόσφατα από την διαδικασία αναζήτησης 4κίνητου μέχρι 30.000, με τα ίδια κριτήρια που έχεις θέσει συν το άνετο ταξίδι σε εθνική, μπορώ να καταλάβω τη σύγχυση. Για να σε προσανατολίσω θα πω ότι το ιδανικό όχημα για εμένα θα ήταν ένα τρίπορτο pajero metal-top αλλά στις 60.000+ που κάνει καινούριο, θα πρέπει να περιμένω.
Η αναζήτηση φανέρωσε αρκετά αυτοκίνητα με τα ζητούμενα χαρακτηριστικά:
-Όλα τα 4πορτα "αγροτικά", ειδικά μετά την επιστροφή του ΦΠΑ που έρχονται στις 25000
πλήρως εξοπλισμένα. Πιο off δεν γίνεται, με την τελευταία γενιά να είναι περισσότερο πολιτισμένη από αρκετά επιβατικά. Πρέπει βέβαια το επάγγελμα και ο τόπος διαμονής σου να δικαιολογούν ένα επαγγελματικό diesel. Επίσης πολύυυυυ μεγάλο μήκος.
-Cherokee 2,4. Ξεφεύγει ελαφρώς από το όριο των 30Κ αλλά ήμουν διατεθιμένος να το υποστώ αν σήμαινε ότι θα αποκτούσα αυτό που ήθελα. Δεν το απέκτησα επειδή ο πωλητής ουσιαστικά αρνήθηκε να μου παραγγείλει (& μπράβο του) το 2,4 λέγοντας ότι το 3,7 είναι μονόδρομος σ' αυτό το μοντέλο. Επειδή το 3,7 ξεφεύγει κατα πολύ από τα 30Κ, άκυρο.
-Sorento. Δυνατός υποψήφιος, προσωπικά το θεωρώ το πιό όμορφο. Όμως 1900 κιλά min, οπότε θέλει diesel ή 3L, οπότε ξεφεύγει από τα 30Κ.
-Pajero pinin 2L. (28Κ) Eίναι αυτό στο οποίο είχα καταλήξει αλλά τελικά απεριψα λόγω στενότητας. Αν και οι εξωτερικές διαστάσεις είναι ίδιες με το (προηγούμενο) G. Vitara, εσωτερικά μου φάνηκε σαν jimny, πολύ στενό. Αυτό συν το ότι γράφει "φαρίνα" στα πλάγια(ποτέ δεν το χώνεψα). Και ερχόμαστε στο
-Grand Vitara 2L (26Κ), αυτό που απέκτησα. Κοιτώντας πίσω ομολογώ ότι ίσως να έπρεπε να χρεωθώ λίγο παραπάνω για να πάρω το 2,5 για
ασφάλτινους λόγους, αλλά μόνο γι'αυτο το λόγο. Βέβαια με το ντου που έκαναν όλοι στις αντιπροσωπείες με την προσφορά, τυχερός είμαι που βρήκα κάποιο. Όπως και να έχει το δίλιτρο αρκεί για να αφήσει πίσω στην ανηφόρα λαχανιασμένα 1600άρια ενώ εκτός δρόμου η δύναμη του, ή μάλλον η έλειψη αυτής, δεν είναι αυτή που θα ευθύνεται για το κόλλημα. Στην σημερινή κατάσταση με το νέο g.v, δεν είμαι σίγουρος για τον αν θα κατέληγα σε αυτό.
-Jimny/niva/terios απέρριψα λόγω ασφάλτινου ταξιδιού.
-CRV/RAV4/XTRAIL/TUCSON/ΤRIBUTE κλπ κλπ απέρριψα λόγω τιμής αφού για νορμάλ εξοπλισμό τα 30Κ μας άφησαν χρόνους. Αν τα suv αυτά εξοπλισμένα κυμαίνονταν γύρω στα 28Κ θα τα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά, και ας πέφτει -θεωρητικά- η απόδοση εκτός δρόμου.
-FORESTER -Γ@μάτο αλλά "5) ένα υπερυψωμένο station-wagon"
Κάπως έτσι διαδραματίστηκε η διαδικασία επιλογής 4κίνητου που κράτησε 4 μήνες. Πολύ μπέρδεμα, τρέξιμο στις αντιπροσωπείες και πονοκέφαλος. Μέχρι και στον ύπνο μου έβλεπα τζιπ να με κυνηγάνε. Θα το ξαναέκανα οποτεδήποτε. Μοναδικό συναίσθημα