από pantg » 21 Φεβ 2006, 01:47
Γιάννη (jdelis) γειά,
για το μοτέρ V12 τα είπαμε και απο τηλεφώνου. Καλό είναι να το αποφύγεις γενικότερα καθώς ναι μεν είναι V12 αλλά υπάρχουν σαφώς καλύτερα μοτέρ από αυτό. (προβληματικό κυρίως στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά του, υψηλότατες καταναλώσεις και ιπποδύναμη/ροπή που δεν ανταποκρίνεται στον αριθμό των κυλίνδρων)
Γιώργο (firelord) γειά,
η μετατροπή σε 6κύλινδρο της BMW είναι πιθανόν πιό εύκολη από μετατροπή σε V8. Επιπροσθέτως οι 6κύλινδροι της BMW είναι σαφώς αποδοτικότεροι, οικονομικότεροι, δυνατότεροι, ανθεκτικότεροι και πιό αξιόπιστοι από τους V8 (ακόμη και από τον 4.6 για να σε προλάβω)
Αλλωστε το καλύτερο 90άρι που έχει φτιαχθεί παγκοσμίως θεωρείται το D90 2.8 που έφτιαχνε για περίπου ένα χρόνο η Land Rover της Νοτίου Αφρικής. Αυτοκίνητο που είχε εξελιχθεί τον καιρό που η BMW είχε στην κατοχή της την Land Rover. Το αμέσως καλύτερο 90αρι θεωρείται το 50th Anniversary αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Αν μας ακούσουν ότι οι επιδόσεις του 3.9 είναι κτηνώδεις θα γελάνε σε βάρος μας οπότε άσε να μην το συζητάμε καλύτερα δημοσίως και μας πάρουν με τα λεμόνια. Οτι ο V8 μπορεί να βελτιώθει ώστε να βγάζει μερικά αξιοπρεπή άλογα για την χωρητικότητα που αποκτά αυτό είναι σχετικά αληθές. Αλλά το κόστος για κάτι τέτοιο και η μείωση της διάρκειας ζωής του κινητήρα τόσο μεγάλη που προσωπικά θεωρώ ότι δεν αξίζει τον κόπο.
Το V8 είναι ένα μοτέρ 40+ χρόνων και αυτό του φαίνεται όπως και αν το ψάξεις.
Φίλε blackchris,
το κακό είναι ότι δεν αστειευόμουν για τον V12. Eχει τοποθετηθεί από το εργοστάσιο (την LR) δηλαδή σε πειραματικό Range Rover γύρω στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Αντίστοιχα είχε τοποθετηθεί και ο V12 της BMW σε Range Rover P38A (δηλαδή της γενιάς 2.5DSE, 4.0 και 4.6) και μάλιστα είχε κυκλοφορήσει κανονικά (το είχε κάνει δώρο η Land Rover στον Πιχτεστριντερ της BMW)
Oσο για το πυραυλοκίνητο Freelander ακόμη προσπαθούμε να το φρενάρουμε !!!!!!
Χαιρετώ