panosktm έγραψε:και εγω πριν παρω το cherokee ειχα punto gt.να ξερεις οτι μετα απο αυτο αν οδηγησεις suv θα
απογοητευτεις λογω δυναμης.τωρα για την επιλογη αυτοκινητου ειναι πραγματικα πονοκεφαλος .
ο ανταγωνισμος εχει φτασει στα ιδια επιπεδα. το ενα θα εχει κατι που δεν θα εχει το αλλο.
το καινουριο GV κατα την γνωμη μου ειναι και ωραιο και ικανο εκτος δρομου,αν σου αρεσει παρτο γιατι οσες
συζητησεις και αν κανεις θα ακουσεις και διαφορετικες αποψεις που μερικες φορες θα σε μπερδεψουν
περισοτερο.για μενα το αργο ειναι σημαντικος παραγοντας για την επιλογη τετρακινητου,σαν δευτερη επιλογη
θα προτεινα και το sorento χωρις ομως το tod συστημα(ετσι για να σε μπερδεψω λιγο).
Εγώ είχα και εξακολουθώ να έχω , το uno turbo 92 μοντ.καταλυτικό , ο φίλος ο panos έχει απόλυτο δίκιο. Μετά από τέτοια γκάζια , δεν βρίσκεις εύκολα κάτι που σε συγκινεί . Συγκεκριμένα , όταν τον περασμένο ΟΚΤ-05 πήρα το New GV 5ΘΥΡΟ , μόλις το έβγαλα από την αντιπροσωπεία στον δρόμο απελπίστικα ? ήταν πάρα πολύ σφικτό , και ασθαινόμουν ότι έσερνα καράβι από πίσω μου !!! (όπως λέει και το άσμα το νινί σέρνει καράβι!!!)
Μέρα με την μέρα όμως και μετά από 5 μήνες και 7000 Khm , η αλλαγή είναι θεαματική. Το GV είναι πολύ πιο ζωντανό , με πολύ καλύτερη απόκριση , και πιο οικονομικό από ότι στην αρχή !!
Στην άσφαλτο , είτε εθνική οδό είτε επαρχιακό δίκτυο , είναι άνετο ασφαλές , και μέχρι 140-150 Khm σχετικά αθόρυβο . Σε στροφιλίκια αν εξεικοιωθείς με το βάρος του και κάποιες λογικές κλίσεις , είναι πολύ πιο ασφαλές από το uno και το punto (κυρίως επειδή είναι μακρύ και λογω φυσικά της τετρακίνησης) . Εκτός δρόμου το έχω βάλει (λόγω εξοχικής κατοικίας στα βουνά) και σε ποτάμια και σε λάσπες και σε χιόνια , και παρόλο που τα λάστιχα μου είναι ασφάλτινα , δεν με προβλημάτισε πουθενά . Βέβαια δεν έχω κάνει αγωνιστικό trial φυσικά , αλλά διαδρομές με μέτριο βαθμό δυσκολίας , και το μόνο που με δυσκόλεψε ήταν οι επαφές με κάποια κλαδιά δέντρων σε στενά περάσματα (είναι φαρδύ το άτιμο)