Καλησπερα και παλι!
Την Πεμπτη εκανα παλι μια μικρη βολτουλα στον Υμμητο!
Απο χιονι αλλο τιποτε!! Οποτε ειπα να καταθεσω τις εμπειριες μου.
Δυστυχως σε οσους χωματοδρομους (αλλα και ασφαλτοδρομους )δοκιμασα να παω το χιονι ηταν πατημενο απο αυτοκινητα, πραγμα που μου εκανε την ζωη πολυ δυσκολη.Ειχαν δημιουργηθει αρκετα λουκια με παγωμενο χιονι, καθως και αρκετα βαθια σκαψιματα.
Αυτο ειχε σαν συνεπεια το εδαφος να μην εχει σταθερη κλιση (εννοωντας την επιφανεια που παταει η ροδα) πραγμα που σημαινε οτι η μπροστινη ροδα ολισθαινε συνεχως αναλογα με την κλιση του εδαφους (το ιδιο εκανε και η πισω , μονο που δεν ακολουθουσε την μπροστα!).Με λιγα λογια πολυ χαμηλη ταχυτητα , ασταθη πορεια, ποδια κατω, τουμπες , τουμπες, τουμπες , τουμπες...!!
Δεν ξερω αν ενα ποιο μαλακο ελαστικο θα βοηθουσε, καθως η αδυναμια προσφυσης οφειλοταν στην σκληροτητα του παγου , την λεια επιφανεια και την αδυναμια του ελαστικου να "γαντζωθει" στην επιφανεια.Ισως μια αναλογη πατεντα σαν αυτην που παραθεσε ποιο πανω ο furious να βοηθουσε.
Ενα αλλο πολυ σημαντικο προβλημα ηταν οτι οταν σε καποια ανηφορικα κομματια χρειαζοταν να πατησω ποδι για να στηριχτω 'η για να μην πεσω, δεν ειχαν προσφυση τα ορειβατικα που φοραγα ωστε να κρατησω το βαρος της μηχανης και το δικο μου. Με αποτελεσμα more toumpes!!!!
Σε καμια περιπτωση δεν με βολεψε να οδηγησω ορθιος (βλεπε δεν μπορεσα!).Δεδομενου οτι η εμπειρια μου στην off road οδηγηση ειναι μικρη ,ποσο μαλλον στο χιονι , δεν ξερω αν με βοηθουσε 'η οχι.Επισης δεν βοηθησε πολυ αυτο που ανεφερε ο φιλος finrond για τις σχεσεις (του κιβωτιου).Ισως εφταιγε και το γεγονος οτι το DR εχει πολυ μακρυ γραναζωμα , πραγμα που δεν σου δινει μεγαλο περιθωρειο να καταλαβεις για το πια σχεση ειναι ποιο χρησιμη.
Στα μονα κομματια που μπορεσα να οδηγησω με σχετικη ανεση (εννοωντας γρηγορα και χωρις τουμπες!) ηταν αυτα που ειχαν παχυ απατητο χιονι (20-40εκ).Τα προβληματα σε αυτην την περιπτωση ηταν α) οτι δεν φενεται το τι υπαρχει κατω απο το χιονι (εγω συναντησα ενα πολυ μεγαλο λουκι, ενα μικρο πευκο, και μια κοτρωνα!!) β) οτι πολλες φορες κατω απο το απατητο χιονι υπαρχει στρωμα παγου. Επισης η συμπιεση που προκαλουν οι ροδες στο χιονι δημιουργει στρωμα παγου.Ετσι αρκετες φορες που χρειαστηκε να σταματησω εστω και για λιγο δεν ηταν ευκολο να ξεκινησω, και οταν τελικα πηρα το δρομο του γυρισμου δεν μπορουσα να ακολουθησω τις ροδιες μου.
Ενα ακομα προβλημα ηταν ο ρουχισμος.Επειδη ειχε πολυ κρυο εγω ειχα ντυθει σαν κρεμμυδι
.Μπουφαν, επενδυσεις, φουτερ,ισοθερμικα, ενισχυσεις, γαντια, κασκολ κλπ κλπ κλπ κλπ. Αυτο με δυσκολεψε πολυ στις κινησεις που εκανα και εκτος αυτου απο την προσπαθεια να κραταω το μηχανακι το δρομο που θελω (επι 3 ωρες) ιδρωσα πολυ και ενιωθα δυσφορια.(Καπου εχω διαβασει οτι μπορει να δημιουργηθει και σοβαρη υποθερμια εξαιτιας αυτου.)
Ενα βασικο συμπερασμα: Θα χρειαστω συντομα πλαστικο τεποζιτο!!!!
Αυτα!!! Περιμενω υποδειξεις, ερωτησεις, σχολια, δουλεμα κλπ!!