Γειά σε όλους,
Θα αναφερθώ σε ένα σύστημα το οποίο κάποιοι απο εσάς να μην έχουν κάν δεί/ακούσει, και κάποιοι άλλοι πιθανόν να γνωρίζουν ήδη.
Πρόκειται για το Η2 by Hydrogen.
Τι είναι αυτό:
Είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα επεξεργασίας και εξοικονόμησης καυσίμου!
Δεν χρησιμοποιεί μαγνητικά πεδία!
Το Η2 προκαλεί σχεδόν τέλεια κάυση και τα αποτελέσματα απο την χρήση γίνονται άμεσα αντιληπτά!
Εκτός απο την μείωση της κατανάλωση σε ποσοστό απο 15% - 35%, μειώνει τους ρύπους καυσαερίων, καθώς επίσης αυξάνει το ρεπρίζ, την ιπποδύναμη απο 5% - 7% και την τελική ταχύτητα απο 10 εως 25 χιλιόμετρα!
Γενικά με την χρήση του, ο κινητήρας "καθαρίζει" απο διάφορες επικαθήσεις και δουλέυει πιο ανάλαφρα!
Πλέον έχει μηδενιστεί σχεδόν η προανάφλεξη και η κρουστική κάυση (πυράκια) που παρατηρείτε πολλές φορές απο όλους μας.
Τα αποτελέσματα του Η2 παρότι γίνονται αντιληπτά σχεδόν απο το 1ο κιόλας γέμισμα τεποζίτου, πρέπει να γινει χρήση 6 (εξι) τεποζίτων βενζίνας ή πετρελαίου ούτως ώστε να σταθεροποιηθεί η κατάσταση σε όλα τα παραπάνω (καταναλωση, Hp, ρυποι κλπ).
Επίσης πρέπει να αλλαχθεί το φίλτρο βενζίνης την χρονική περίοδο που θα χρησιμοποιείτε το 2ο με 3ο τεπόζιτο καυσίμου διότι διαλύονται οι επικαθήσεις και φράζουν το φίλτρο, συν του οτι θα έχουμε και ένα καθαρό φίλτρο αέρος!
Η χρήση του Η2 by Hydrogen δεν απευθύνετε ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητα και ειδικά 4χ4, αλλά έχει πολλές εφαρμογές όπως σε καυστήρες πετρελαίου στα σπίτια, σε σκάφη θαλάσσης, μοτοσυκλέτες, φορτηγά αυτοκίνητα κλπ!
Επίσης υπάρχει 3μηνη εγγύηση επιστροφής χρηματων για κάποιον που δεν θα μείνει ικανοποιημένος απο την χρήση της συσκευής, καθώς και 5ετή εγγύηση καλής λειτουργίας αυτης!
Επειδή όλα αυτά ούτε και εγώ τα ήξερα και φυσικά δεν τα πολύ πίστευα εξ' αρχής, είπα να το δοκιμάσω!
Τοποθετήθηκε στο Grand Vitara μου 1600cc, το οποίο πλέον με τα μεγαλύτερα ελαστικά είχε ένα ψιλοπροβληματάκι γενικά.
Θέλετε κατανάλωση, ρεπρίζ, τράβηγμα απο χαμηλά........ έπασχε γενικά σε αυτά!
Πρίν την χρήση του Η2 το τεπόζιτο των 56 λίτρων που έχει το Grand έβγαζε γύρω στα 405-415 χιλιόμετρα!
Πολύ λίγα όταν σε εργοστασιακή μορφή το αυτοκίνητο βγάζει γύρω στα 500-550!
Με την χρήση του Η2 και μετρώντας χιλιόμετρα και κατανάλωση ανά γέμισμα έφτασα αισίως να έχω πλέον 460-470 (ίσως και μερικά ακόμη) σταθερά σε κάθε γέμισμα και μεικτή χρήση!
Πάρα πολύ καλά, αν αναλογιστεί κανείς ότι τα ελαστικά που φοράω (205 R 16) φέρνουν μια μεταβολή της τάξης του 7 - 7,5% σύν το βάρος τους (αναγόμωση), σύν τον εργάτη που έχω πάνω, σύν διάφορα άλλα πράγματα μέσα στο αμάξι!
Το τράβηγμα είναι πολύ καλό και το νοιώθεις παντού, αλλά ειδικά όταν περάσει πάνω απο τις 3.000 στρφ/λ το νοιώθεις καταπληκτικά!
Απο τοποθέτηση είναι ότι πιο έυκολο έχω κάνει μέχρι τώρα καθότι δεν χρειάζεται να πειραχθεί τίποτε απολύτως στον κινητήρα!
Απλά δημιουργείται ένα σπείρωμα απο το ειδικό καλώδιο που έχει η συσκευή στην μια άκρη της, πάνω στο σωληνάκι παροχής βενζίνας ή πετρελαίου προς τον κινητήρα και μια σύνδεση απο την άλλη άκρη της συσκευής με κάποια ασφάλεια για να πάρουμε ρέυμα!
Τώρα όσο αφορά την στιγμή που άλλαξα το φίλτρο βενζίνης, καλύτερα να ρωτήσετε αυτούς που μου το άλλαξαν....... οι οποίοι όταν είδαν τι πράγμα έβγαλε απο εκεί μέσα, τρελάθηκαν και δεν το πίστευαν.... αφήστε που δεν είχαν ξαναδεί ποτέ τους τόσο βρώμικο φίλτρο βενζίνης σε αυτοκίνητο με 2,5 χρόνια ζωής!
Θα δείτε πιο καλά το διαδικαστικο μερος/τοποθέτηση του Η2 σε παρακάτω φωτογραφίες.
Μια δέυτερη συσκευή αγοράσθηκε και τοποθετήθηκε σε ένα Land Rover Defender 3500cc με καρπυρατέρ και ο οποίος οδηγός παρατήρησε οτι το αυτοκίνητο πλέον δεν έβγαζε αυτή την μυρωδιά της άκαυστης βενζίνης που πολλά απο αυτά βγάζουν συνήθως, καθώς επίσης και το οτι "περπατάει" πολύ καλύτερα στον δρόμο, συν του οτι "ακούει" πιο άμεσα και δυνατά!
Δυστυχώς δεν έχω κάποια ακριβή μέτρησή του για την κατανάλωση ακόμη.
Να τονίσω στο σημείο αυτό οτι καταλυτικό ρόλο στην αγορά αυτής της συσκευής είχε για μένα ο κ.Παντελής Γιαμαρέλλος (pantg) όπου με την παρουσίαση αποτελεσμάτων που είχε απο την χρήση αυτής της συσκευής σε δικά του αυτοκίνητα διάφορων κυβικών, με έπεισε οτι το Η2 θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και στο δικό μου με τα ανάλογα αποτελέσματα, τα οποία και βρήκα τελικά!
Το κόστος για την αγορά αυτής της συσκευής είναι στα 350 ευρώ για τα μέλη του Ελληνικού Συλλόγου LAND ROVER, αλλά και για τους τετρακίνητους φίλους που θα θελήσουν να την αποκτήσουν!
Υπ' όψιν οτι στο εμπόριο πωλείται απο 500-550 ευρώ!
Τα τηλέφωνα του κ.Παντελή Γιαμαρέλλου είναι : 22950-37637 και το 6944-579911 για όποιον θελήσει περισσότερες πληροφορίες επ' αυτού!
Μερικές φωτογραφίες απο την τοποθετηση του Η2 by Hydrogen στο Grand Vitara μου:
Σε αυτή τη φωτό διακρίνονται τα σωληνάκια παροχής και επιστροφής βενζινής.
Το αριστερό (πιο μέσα) είναι αυτό που μας ενδιαφέρει.
Σε αυτή φαίνεται το σημείο τοποθέτησης της συσκευής καθώς και λίγο πιο πίσω της η ασφάλεια που έχει (σε μάυρο μικρό πλαστικό κουτάκι) καθως και η ασφαλειοθήκη (αριστερά απο την συσκευή) απο όπου και πήρα ρέυμα.
Η συσκευή δεν διακρίνεται καλά καθότι την κάλυψα με το μάυρο μονωτικό που φαίνεται στη φωτό.
Σε αυτήν φαίνεται η γείωση της συσκευής
Και τέλος σε αυτήν, το καλώδιο της συσκευής τυλιγμένο πάνω στο σωληνάκι της βενζίνης.
Φιλικά vasilis.