από doc » 02 Νοέμ 2005, 22:23
Μερικές πληροφορίες από την οργάνωση
• Ο συμπληρωματικός Τεχνικός Έλεγχος για 4Χ4 και 2Τ θα γίνει στην Υπάτη 19:00 - 20:30.
• Εκπρόθεσμες συμμετοχές θα γίνουν δεκτές την Παρασκευή με προσαύξηση του παραβόλου συμμετοχής 25% και μόνο μετά από προηγούμενη ειδοποίηση προς την οργάνωση.
• Ενημέρωση αναβατών θα γίνει στις 20:30.
• Ενημέρωση θα ανέβει και στο forum ή στο άρθρο του αγώνα Παρασκευή πρωί.
• Μετά τον έλεγχο κάποιων δύσκολων σημείων την Παρασκευή το μεσημέρι, μπορεί να δοθεί φάκελος με βοηθητικά σημεία GPS σε ορισμένες τουλίπες. Όσοι τα χρησιμοποιήσουν θα χρεωθούν ποινές 30'.
• Οι ΜΩΤ θα ανακοινωθούν την Παρασκευή στο χώρο της γραμματείας του αγώνα, όπου θα δοθούν και τα Road Book A' Μέρας / σκέλους.
• Το Road Book A' Μέρας / σκέλους θα δοθεί Παρασκευή από τις 18:00 έως τις 22:00.
• Το Road Book Β' Μέρας / σκέλους θα δοθεί Σάββατο από τις 18:00 έως τις 22:00.
• Η ενημέρωση για το Β’ Σκέλος θα γίνει στις 20:30
• Η εκκίνηση του Β’ Σκέλους / Μέρας θα γίνει στις 7:00 βάση της κατάταξης της Α’ μέρας.
• Οι επισημάνσεις των Τεχνικών Εφόρων για τα οχήματα θα ελεγχθούν 1ον με ευθύνη του πληρώματος να βρει τον Τεχνικό έφορο και να του δείξει τις αλλαγές - συμπληρώσεις - μετατροπές κτλ. και 2ον κατά την εκκίνηση.
ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ή ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗ.
• Ζητάμε συγνώμη αν για χάρη της ασφαλούς συνύπαρξης 4Χ4 και 2Τ αναγκαζόμαστε να ζητάμε πράγματα που δεν ήταν υποχρεωτικά σε άλλους αγώνες (π.χ. προφυλακτήρες) αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.
• Στον τερματισμό σκέλους ή αγώνα, τα πληρώματα / οδηγοί υποχρεούνται να παραδίδουν την κάρτα τους στην οργάνωση. Οποιοδήποτε πλήρωμα / αναβάτης εγκαταλείπει τον αγώνα και φεύγει από την διαδρομή για οποιοδήποτε λόγο, υποχρεούται να ειδοποιήσει την οργάνωση. Για το λόγο αυτό ζητάμε υποχρεωτικά κινητό τηλέφωνο, το οποίο συνίσταται να φέρετε μαζί σας κατά την διαδρομή. Ειδικά για τα πληρώματα των αυτοκινήτων, αυτό να είναι ανοιχτό κατά την διάρκεια του αγώνα. Είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε κάθε οργάνωση να ξέρει ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το κάθε αυτοκίνητο / μοτοσυκλέτα.
Η ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΤΗ.
Όταν θυμηθώ κι άλλα θα επανέλθω δημήτριος…
Δριμύτης Αθανασουλόπουλος