firelord έγραψε:Σπύρο, έχεις κάποια πρόταση για εργάτη σύν φωτό από τη συναφή εγκατάσταση?
βλέπω στο μπλε ντίσκο πως μπήκε εργάτης μια χαρά, με τον υπάρχοντα προφυλακτήρα (σκεφτόμουν για΄ολοκληρωμένη λύση προφυλακτήρα πχ ARB + εργάτης)
Μη δίνετε τα χρήματά σας για παλιοσίδερα....
Η καλύτερη εγκατάσταση είναι αυτή που κάνανε στα Camel Trophy, (κομμένο κέντρο προφυλακτήρα και εσωτερικά στη μάσκα) έτσι ζορίζει λιγότερο το σασί....
Όμως αρχικά δεν ήθελα να κόψω τον προφυλακτήρα και έτσι τον "κρέμασα" από κάτω...
Χρησιμεύει και σαν δείκτης ορίου.... - αν βρίσκει ο εργάτης μπροστά τότε το πίσω μέρος θα συρθεί για να περάσει...
Η βάση μας πήρε δύο απογεύματα και κάτω από 10 χιλιάδες (τότε) να φτιαχτεί, σχεδιάσθηκε ώστε να μοιράζει τις δυνάμεις ομοιόμορφα στο σασί για να μην το ταλαιπωρεί..... χωρίς να κάνουμε ούτε μια έξτρα τρύπα και μπαίνει βιδωτός.
Έχω σκοπό να ανεβάσω μερικά αναλυτικά άρθρα για βελτιώσεις στο disco:
Ποδιά ρεζερβουάρ (το έχω γράψει ήδη.... πρέπει να βρω χρόνο να ψηφιοποιήσω το σχέδιο)
Ελατήρια - αναρτήσεις (με ακριβείς υπολογισμούς ύψους ΠΡΙΝ από την επέμβαση ανάλογα με το μήκος και τη σκληρότητα των ελατηρίων - για να ξέρετε πού ακριβώς θα καταλήξετε....
)
Διαφορικά torsen
Προστατευτικά διαφορικών
Βάση αμορτισέρ μπροστά για αλλαγή θέσης και χρήση αυτού του 90
Βάση εργάτη
κλπ
Υ.Γ. Γιατί να μην έχει η μέρα 36 ώρες;