Οσα δεν φτάνει η αλεπού ......πηδάει κα τα φτάνει.
Το Jimny ειναι μοναδικό στα λεφτά του. Μια βαθμίδα πιο κάτω απο το Samurai εκτός δρόμου (ειχα ενα για 3 χρόνια), αξονες μπρός πίσω, το μπρστινό διαφορικό είναι και hi-pinion,οδική συμπεριφορά που θυμίζει επιβατικό του 80(τουλάχιστον επιβατικό).
Τι δεν κάνει: Τούμπες. ..... Μικρή κοιλιακή ελευθερία,to transfer case θέλει σήκωμα, αδύνατο δίσκο,birfields, μαμισιο δεν χωράει ελαστικά πάνω από 28 in. , πλαστικά γύρω γύρω που τα λυπάσαι , drugraces. Ομως κάτι corsa ,swift,και λοιπά ψιλα μην τα δει σε στροφιλίκια , παιρναει από πάνω τους.
Samurai και niva , ειναι μια χαρά για αυτό που προσφέρουν και το κόστος κτήσης τους. Μην μου δώσετε όμως Samurai για να κυκλοφορώ στην Αθηνα και τα σαμαρακια της. Ακομη και με σούστες από YJ χτυπάει δύο φορές περισσότερο από το Jimny.
Ειναι καλύτερο το Niva από το Jimny εκτός δρόμου; Οπως βγαίνει από την μαμά του μάλον καλύτερο λόγω κοιλιακής ελευθερίας και μόνον. Αλλά η ανεξάρτητη μπροστά έχει τα μειονεκτήματα της σε off camber καταστάσεις.
Για το Samy δεν το συζητώ κάν.
IMHO
Oπότε είναι θέμα επιλογής παίδες . Ολοι έχουμε δίκιο. Ο καθένας το δικό του.