Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Δημοσίευσηαπό gmav » 09 Νοέμ 2003, 23:04

Καλησπέρα.

Στη συζήτηση με θέμα "οδήγηση 4χ4" ο pantg γράφει:

"ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ, και ιδίως αν είναι αρκετών ημερών, ΠΑΝΤΑ ΑΛΥΣΙΔΕΣ. ΠΡΩΤΑ στους ΕΜΠΡΟΣ τροχούς........"


Στο http://www.tο4x4.gr/site/tech/chains01.html γράφει:

"Προσωπική μου άποψη είναι μόνον στον πάγο.
Βάζοντας μπροστά έχεις μπροστοκούνητο 4Χ2 (αγροτική φρέζα)
βάζοντας πίσω έχεις πισοκούνητο 4Χ2 (ταχύπλοο πριν αρχίσει να πλανάρει)
βάζοντας παντού έχεις σκαπτικό 4Χ4 (συνταγή γιά κόλλημα)....."

Στο βιβλίο αυτοκινήτου μου (Daihatsu Terios) γράφει ότι τις αλυσίδες τις βάζουμε στις πίσω ρόδες.

Θα μπορούσε κάποιος να μου διευκρινήσει τι κάνουμε με τις αλυσίδες?
Τις φοράμε ή δεν τις φοράμε. Με τα λάστιχα M&S τι γίνεται? Χρειάζονται αυτά αλυσίδες ή όχι?
Άβαταρ μέλους
gmav
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2003, 21:20
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 09 Νοέμ 2003, 23:29

gmav έγραψε:Καλησπέρα.

Στη συζήτηση με θέμα "οδήγηση 4χ4" ο pantg γράφει:

"ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ, και ιδίως αν είναι αρκετών ημερών, ΠΑΝΤΑ ΑΛΥΣΙΔΕΣ. ΠΡΩΤΑ στους ΕΜΠΡΟΣ τροχούς........"


Στο http://www.tο4x4.gr/site/tech/chains01.html γράφει:

"Προσωπική μου άποψη είναι μόνον στον πάγο.
Βάζοντας μπροστά έχεις μπροστοκούνητο 4Χ2 (αγροτική φρέζα)
βάζοντας πίσω έχεις πισοκούνητο 4Χ2 (ταχύπλοο πριν αρχίσει να πλανάρει)
βάζοντας παντού έχεις σκαπτικό 4Χ4 (συνταγή γιά κόλλημα)....."

Στο βιβλίο αυτοκινήτου μου (Daihatsu Terios) γράφει ότι τις αλυσίδες τις βάζουμε στις πίσω ρόδες.

Θα μπορούσε κάποιος να μου διευκρινήσει τι κάνουμε με τις αλυσίδες?
Τις φοράμε ή δεν τις φοράμε. Με τα λάστιχα M&S τι γίνεται? Χρειάζονται αυτά αλυσίδες ή όχι?

ΛΑΣΤΙΧΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ (ΑΛΠΙΝ 4Χ4 ΤΗΣ ΜΙΣΛΕΝ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ. ΜΟΝΟ ΜΑΛΑΚΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΓΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΑΛ. ΜΕ ΑΛΥΣΣΙΔΕΣ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΟΛΛΑΣ, ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ.
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό jimnys » 10 Νοέμ 2003, 01:12

ΠΡΩΤΟΥ ανοίξει τεράστιο θέμα θέλω να ενημερώσω τον φίλο gmav οτι ο pantg μιλάει 'εχοντας εμπιρείες κυρίως σε LAND ROVER και δει discovery.
Στο παρακάτω site (http://www.tο4x4.gr/site/tech/chains01.html) η γνώμη απο τον αξιότιμο friar δίνεται ώς προσωπική με βάση δηλαδη απο εμπιρίες που έχει απο το αυτοκίνητο του (αν πρόσεξες suzuki samurai).
Γνώμη μου είναι ότι αν θα χρησιμοποιήσεις αλυσίδες είναι ανάλογα με το τετρακίνητο που διαθέτεις , τα λάστιχα που φοράς , το ύψος του χιονιού που θές να περάσεις και την πυκνότητα του(φρέσκο-παγωμένο).
Το αν θα φορέσεις αλυσίδες ή όχι δηλαδή εξαρτάτε απο την εξικοίωση που έχεις με το αυτοκίνητο σου.
Φαντάσου για παράδειγμα οτι εγώ με jimny μαμίσιο (μόνο λάστιχα αλλαγμένα) προσπέρασα στα χίονια ένα patrol κτήνος, γνωστού οίκου κατασκευής και εξοπλισμού τετρακίνητων οχημάτων.
Εχω καλύτερη εμπειρία ή πιο off road αμάξι απο τον φίλο Βαγγέλη 4χ4 extreme????
Σαφώς όχι αλλά.......είμαι κατα πολύ ελαφρύτερος σαν αυτοκίνητο ενοώ......
ελπίζω να βοήθησα να καταλάβεις ,
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Re: Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Νοέμ 2003, 12:13

tasos953 έγραψε:ΛΑΣΤΙΧΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ (ΑΛΠΙΝ 4Χ4 ΤΗΣ ΜΙΣΛΕΝ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ. ΜΟΝΟ ΜΑΛΑΚΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΓΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΑΛ. ΜΕ ΑΛΥΣΣΙΔΕΣ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΟΛΛΑΣ, ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ.

Φίλε Τάσο, δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να περάσεις σε πάγο (ιδιαίτερα ανηφόρα ή κατηφόρα) με οποιοδήποτε λάστιχο χωρίς αλυσίδες, απλά μερικά ελαστικά όπως το Αλπίν που αναφέρεις είναι λίγο καλύτερα σε παγωμένο χιόνι από άλλα. Επίσης στον πάγο πως να καταστρέψεις την άσφαλτο με τις αλυσίδες, όταν δεν έρχονται σε επαφή με αυτήν??? Εκτός εαν είναι πολύ λεπτό στρώμα πάγου και σπάει τελείως αλλά πάλι μπροστά στη σωματική σου ακεραιότητα ας χαλάσει λίγο η άσφαλτος δεν πειράζει (τα φορτηγά ας πούμε την χαλάνε πολύ περισσότερο συνεχώς).
gmav έγραψε:Θα μπορούσε κάποιος να μου διευκρινήσει τι κάνουμε με τις αλυσίδες?
Τις φοράμε ή δεν τις φοράμε. Με τα λάστιχα M&S τι γίνεται? Χρειάζονται αυτά αλυσίδες ή όχι?

Φίλε gmav, τελικά όπως θα καταλάβεις σύντομα οι απόψεις διίστανται σχετικά με το θέμα (αν και προσωπικά κλίνω προς τις απόψεις του friar) και η καλύτερη λύση ως συνήθως είναι να δοκιμάσεις εσύ ο ίδιος τη συμπεριφορά του οχήματός σου με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς ΑΛΛΑ σαν προπόνηση σε όσο το δυνατόν ασφαλέστερες συνθήκες και όχι όταν θα σου χρειαστεί πραγματικά (στο βουνό ενώ νυχτώνει και πρέπει να κατέβεις μια μεγάλη κατηφόρα με γκρεμό από τη μια πλευρά).
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 10 Νοέμ 2003, 19:39

Metalaxe έγραψε:
tasos953 έγραψε:ΛΑΣΤΙΧΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ (ΑΛΠΙΝ 4Χ4 ΤΗΣ ΜΙΣΛΕΝ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ. ΜΟΝΟ ΜΑΛΑΚΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΓΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΑΛ. ΜΕ ΑΛΥΣΣΙΔΕΣ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΟΛΛΑΣ, ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ.

Φίλε Τάσο, δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να περάσεις σε πάγο (ιδιαίτερα ανηφόρα ή κατηφόρα) με οποιοδήποτε λάστιχο χωρίς αλυσίδες, απλά μερικά ελαστικά όπως το Αλπίν που αναφέρεις είναι λίγο καλύτερα σε παγωμένο χιόνι από άλλα. Επίσης στον πάγο πως να καταστρέψεις την άσφαλτο με τις αλυσίδες, όταν δεν έρχονται σε επαφή με αυτήν??? Εκτός εαν είναι πολύ λεπτό στρώμα πάγου και σπάει τελείως αλλά πάλι μπροστά στη σωματική σου ακεραιότητα ας χαλάσει λίγο η άσφαλτος δεν πειράζει (τα φορτηγά ας πούμε την χαλάνε πολύ περισσότερο συνεχώς).
gmav έγραψε:Θα μπορούσε κάποιος να μου διευκρινήσει τι κάνουμε με τις αλυσίδες?
Τις φοράμε ή δεν τις φοράμε. Με τα λάστιχα M&S τι γίνεται? Χρειάζονται αυτά αλυσίδες ή όχι?

Φίλε gmav, τελικά όπως θα καταλάβεις σύντομα οι απόψεις διίστανται σχετικά με το θέμα (αν και προσωπικά κλίνω προς τις απόψεις του friar) και η καλύτερη λύση ως συνήθως είναι να δοκιμάσεις εσύ ο ίδιος τη συμπεριφορά του οχήματός σου με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς ΑΛΛΑ σαν προπόνηση σε όσο το δυνατόν ασφαλέστερες συνθήκες και όχι όταν θα σου χρειαστεί πραγματικά (στο βουνό ενώ νυχτώνει και πρέπει να κατέβεις μια μεγάλη κατηφόρα με γκρεμό από τη μια πλευρά).

Φίλε Metalaxe
Οι συνθήκες που περιγράφεις, είναι στα μέρη που κινούμαι τον χειμώνα καθημερινότητα. Δέν ξέρω άν περιγράφεις ανηφόρες και κατηφόρες OFF Road (που σαν χωμάτινες δύσκολα παγώνουν), αλλά στο οδικό δίκτυο όπου η κυκλοφορία, τα αλάτια κλπ, δημιουργούν την νύχτα κυρίως, συνθήκες παγοδρομίου. Σ' αυτούς τους δρόμους, με χειμερινά λάστιχα, (οχι κατ' ανάγκη αυτά που ανέφερα), με το κεντρικό διαφορικό "κομπλαρισμένο" οι αλυσσίδες που πάντα έχω μαζύ μου υποστηρίζω πως δέν χρειάζονται. Ίσως στις λάσπες και γι' αυτό τις κουβαλάω. Σημ. Όταν αναφέρομαι σε χειμερινά λάστιχα, δέν εννοώ τα Μ+S με τα βαθειά τακούνια κλπ, αλλά ειδικά λάστιχα με πολύ μαλακή γόμμα και πολύ ειδική χάραξη που διατηρούν τις ιδιότητές τους σε χαμηλές θερμοκρασίες. Φυσικά την άνοιξη τα βγάζουμε γιατί αφήνουν το κορμί τους στην άσφαλτο. Ενδιαφέρων τόπος για όλα αυτά με τέστ κλπ το Αμερικάνικο http://www.tirerack.com/tires/types/snows.jsp.
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Νοέμ 2003, 20:26

tasos953 έγραψε:Δέν ξέρω άν περιγράφεις ανηφόρες και κατηφόρες OFF Road (που σαν χωμάτινες δύσκολα παγώνουν), αλλά στο οδικό δίκτυο όπου η κυκλοφορία, τα αλάτια κλπ, δημιουργούν την νύχτα κυρίως, συνθήκες παγοδρομίου.

Όπως το λες, αναφέρομαι σε άσφαλτο το χώμα δύσκολα πιάνει πάγο.
tasos953 έγραψε:Σ' αυτούς τους δρόμους, με χειμερινά λάστιχα, (οχι κατ' ανάγκη αυτά που ανέφερα), με το κεντρικό διαφορικό "κομπλαρισμένο" οι αλυσσίδες που πάντα έχω μαζύ μου υποστηρίζω πως δέν χρειάζονται.

Ο.Κ. πάω πάσο.
tasos953 έγραψε:Σημ. Όταν αναφέρομαι σε χειμερινά λάστιχα, δέν εννοώ τα Μ+S με τα βαθειά τακούνια κλπ, αλλά ειδικά λάστιχα με πολύ μαλακή γόμμα και πολύ ειδική χάραξη που διατηρούν τις ιδιότητές τους σε χαμηλές θερμοκρασίες. Φυσικά την άνοιξη τα βγάζουμε γιατί αφήνουν το κορμί τους στην άσφαλτο. Ενδιαφέρων τόπος για όλα αυτά με τέστ κλπ το Αμερικάνικο http://www.tirerack.com/tires/types/snows.jsp.

Ναι, το ξέρω και ομολογώ ότι το εν λόγω site είναι πολύ κατατοπιστικό και πλήρες (σε αυτό βασίστηκα κυρίως για τα Bridgestone 673 Μ/Τ που έβαλα).
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό frank » 11 Νοέμ 2003, 10:06

Όταν δεν έχεις μόνιμη τετρακίνηση και M+S λάστιχα, στους κινητήριους τροχούς δεν πρέπει να μπαίνουν οι αλυσίδες? Τουλάχιστον αυτό λέει η κοινή λογική και αυτό ακολουθείται στα on-road αυτοκίνητα ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό max » 11 Νοέμ 2003, 17:20

Εάν και έχω 2 ζευγάρια αλυσίδες τις έχω φορέσει μόνο μια δύο φορές για να ξεκολλήσω άλλους. Τα τελευταία 3 χρόνια οδηγάω σχεδόν κάθε ΣΚ (ΔΕΚ – Μάρτη) σε χιόνι και πάγο με θερμοκρασίες που ορισμένες φόρες ήταν –20 και αναρωτηθείτε που υπάρχουν αυτά η απάντηση είναι στο Λιβάδι του Παρνασσού. Τις αλυσίδες ποτέ δεν τις χρειάσθηκα (Πάντως είχα 2 για το φόβο των ιουδαίων ). Τα λάστιχα που είχα ήταν πάντα AT.

Max.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Re: Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 11 Νοέμ 2003, 17:59

Άψογη απάντηση και πολύ σωστή
Εξαίρεση ο πάγος (μιλάμε για μεγάλο πάχος) που συμβαίνει σπάνια
Εμένα ακόμα δεν έτυχε αλλά έχει τύχει σε άλλους όχι περισσότερο από 1 στα ...κάποια χρόνια
Ποτέ άλλοτε
Μπράβο ,πολύ σωστός
Στο http://www.tο4x4.gr/site/tech/chains01.html γράφει:

"Προσωπική μου άποψη είναι μόνον στον πάγο.
Βάζοντας μπροστά έχεις μπροστοκούνητο 4Χ2 (αγροτική φρέζα)
βάζοντας πίσω έχεις πισοκούνητο 4Χ2 (ταχύπλοο πριν αρχίσει να πλανάρει)
βάζοντας παντού έχεις σκαπτικό 4Χ4 (συνταγή γιά κόλλημα)....."
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 12 Μαρ 2004, 14:13

ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΗΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΥΨΟΣ ΠΕΡΙ ΤΑ 35-40 ΕΚ. ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 15-20% ΚΑΙ ΑΝΑΙΒΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΕΣΤ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ 2 ΣΕΤ. ΒΛΕΠΕ ΣΧΕΤΙΚΟ LINK http://4x4abc.com/ML320/ml_chainss.html
Tire chains


A traction and braking test performed by Pewag Austria demonstrates vividly how important tire chains are when snow and ice cover the roadways. New tire technology has improved the performance of snow tires dramatically, however , when it comes to maximum safety nothing comes close to good tire chains.
Traction & Climbing ability

conditions: hard packed snow, -5C / 23 F, slope 22 degrees up, distances in meters.



A - Chains on all four wheels B - Chains on one axle C - Studded snow tires D - Snow tires

Driving uphill on hard packed snow can be quite a challenge. With good snow tires you'll get up 27 meters (88 ft) before spinning tires make you wish you had chains mounted. Studded snow tires will get you 2 meters farther - not much (95 ft total). When you combine good snow tires with one pair of chains you'll reach the 32.5 meters mark (106 ft). A truly dramatic increase in traction occurs with two pairs of chains : 60 meters (197 ft) - almost twice as far as with one pair of chains.

So, if you want peak performance and maximum safety from your 4WD - you need to mount two pairs of chains.



Braking & Stopping distance

conditions: hard packed snow,- 5 C / 23 F, speed 25 km/h / 15 mph, distances in meters.



A - Chains on all four wheels B - Chains on one axle C - Studded snow tires D - Snow tires

For maximum braking and shortest stopping distances - in this test 5.5 meters (18 ft) - chains are mandatory on all four wheels (A). With chains on only one axle the stopping distance is almost twice as long - 9.0 meters (30 ft) - (B). Snow tires, studded or not, need much too long (12 meters or 40 feet) to get a vehicle stopped (C+D).

The braking test shows an identical result: If you want maximum safety from your 4WD - you need to mount two pairs of chains.



A = Snow tires plus chains on all four wheels

B = Snow tires plus chains on one axle

C = Studded snow tires

D = Snow tires

Source: PEWAG / Austria
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό RAVen » 12 Μαρ 2004, 21:01

Συμφωνω κι εγω πως το καλυτερο ειναι να εχεις 4 αλυσιδες. Βασικος κανονας του οff road ειναι να μην παιζεις με την ασφαλεια! Ομως για πιο light καταστασεις οπως κανενα χιονακι στην Πεντελη και την Παρνηθα με ενα ζευγαρι αλυσιδες κανεις τη δουλεια σου. Στο RAV(μονιμη τετρακινηση) που εχω ας πουμε τις τοποθετω μπροστα για να εχω τιμονι. Σε μια δυσκολη ανηφορα, τις βαζω πισω για να εχω ωθηση. Θα μου πεις αυτο θα κανουμε? Βαλε-βγαλε? Οταν δεν εχεις προνοησει για 2 ζευγαρια, αυτο κανεις.
τRAVα μπρος!!!
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό Desperado » 10 Νοέμ 2004, 11:07

Καλημέρα φίλοι, νέος χρήστης :)
Με πολύ ενδιαφέρον διάβασα το συγκεκριμένο post. Έχω ένα Honda HRV 2003 συνεπώς δεν μπορώ να αναφέρω "βαριά" off-road χρήση καθώς το συγκεκριμένο όχημα δεν έχει 4x4 με επιλογή του οδηγού (ήτοι μπαίνει αυτόματα) και είναι 80% δρόμου 20% off-road. Η επιλογή του αυτοκινήτου έγινε με βασικό κριτήριο την άνοδο σε χιονοδρομικά καθότι φανατικός snowboarder (κυρίως Παρνασσό, Καλάβρυτα και Βασιλίτσα). Πριν μία εβδομάδα φόρεσα τα Michelin Synchrone 4x4 M+S τα οποία κατά τον κατασκευαστή έχουν "πολύ καλή" συμπεριφορά (όχι την ιδανική όπως τα Alpin) στεγνό/βρεγμένο/χιόνι. Εκτός από αυτό έχω ένα ζευγάρι αλυσίδες τις οποίες η Honda λέει να περνάω στους μπροστινούς τροχούς όταν χρειαστεί. Ελπίζω να μπορέσω σύντομα να τα δοκιμάσω και να σας μεταφέρω εντυπώσεις.
Προφανώς κάποιοι φίλοι έχουν και πιό βαριάς χρήσης 4x4 και κινούνται στο χιόνι τακτικά άρα το βάρος της γνώμης τους μετράει περισσότερο αλλά λάστιχα σαν το Alpin δεν καταστρέφονται γρηγορότερα όταν δεν κινούνται σε χιόνι/πάγο; Μήπως είναι προτιμότερο ένα "ενδιάμεσο" λάστιχο (όπως το Synchrone) σε συνδυασμό με αλυσίδες για τα δύσκολα;
Desperado
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 10:50

Δημοσίευσηαπό discoman » 10 Νοέμ 2004, 17:47

Desperado έγραψε:Καλημέρα φίλοι, νέος χρήστης :)
Με πολύ ενδιαφέρον διάβασα το συγκεκριμένο post. Έχω ένα Honda HRV 2003 συνεπώς δεν μπορώ να αναφέρω "βαριά" off-road χρήση καθώς το συγκεκριμένο όχημα δεν έχει 4x4 με επιλογή του οδηγού (ήτοι μπαίνει αυτόματα) και είναι 80% δρόμου 20% off-road. Η επιλογή του αυτοκινήτου έγινε με βασικό κριτήριο την άνοδο σε χιονοδρομικά καθότι φανατικός snowboarder (κυρίως Παρνασσό, Καλάβρυτα και Βασιλίτσα). Πριν μία εβδομάδα φόρεσα τα Michelin Synchrone 4x4 M+S τα οποία κατά τον κατασκευαστή έχουν "πολύ καλή" συμπεριφορά (όχι την ιδανική όπως τα Alpin) στεγνό/βρεγμένο/χιόνι. Εκτός από αυτό έχω ένα ζευγάρι αλυσίδες τις οποίες η Honda λέει να περνάω στους μπροστινούς τροχούς όταν χρειαστεί. Ελπίζω να μπορέσω σύντομα να τα δοκιμάσω και να σας μεταφέρω εντυπώσεις.
Προφανώς κάποιοι φίλοι έχουν και πιό βαριάς χρήσης 4x4 και κινούνται στο χιόνι τακτικά άρα το βάρος της γνώμης τους μετράει περισσότερο αλλά λάστιχα σαν το Alpin δεν καταστρέφονται γρηγορότερα όταν δεν κινούνται σε χιόνι/πάγο; Μήπως είναι προτιμότερο ένα "ενδιάμεσο" λάστιχο (όπως το Synchrone) σε συνδυασμό με αλυσίδες για τα δύσκολα;
Με πλαγια κλιση 25 με 30 μοιρες εκτος δρομου με γκρεμο δεξια χιονι απατητο τεσσερεις αλυσιδες και syghrone κανενα προβλημα ουτε τσικ
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 10 Νοέμ 2004, 20:15

discoman έγραψε:
Desperado έγραψε:Καλημέρα φίλοι, νέος χρήστης :)
Με πολύ ενδιαφέρον διάβασα το συγκεκριμένο post. Έχω ένα Honda HRV 2003 συνεπώς δεν μπορώ να αναφέρω "βαριά" off-road χρήση καθώς το συγκεκριμένο όχημα δεν έχει 4x4 με επιλογή του οδηγού (ήτοι μπαίνει αυτόματα) και είναι 80% δρόμου 20% off-road. Η επιλογή του αυτοκινήτου έγινε με βασικό κριτήριο την άνοδο σε χιονοδρομικά καθότι φανατικός snowboarder (κυρίως Παρνασσό, Καλάβρυτα και Βασιλίτσα). Πριν μία εβδομάδα φόρεσα τα Michelin Synchrone 4x4 M+S τα οποία κατά τον κατασκευαστή έχουν "πολύ καλή" συμπεριφορά (όχι την ιδανική όπως τα Alpin) στεγνό/βρεγμένο/χιόνι. Εκτός από αυτό έχω ένα ζευγάρι αλυσίδες τις οποίες η Honda λέει να περνάω στους μπροστινούς τροχούς όταν χρειαστεί. Ελπίζω να μπορέσω σύντομα να τα δοκιμάσω και να σας μεταφέρω εντυπώσεις.
Προφανώς κάποιοι φίλοι έχουν και πιό βαριάς χρήσης 4x4 και κινούνται στο χιόνι τακτικά άρα το βάρος της γνώμης τους μετράει περισσότερο αλλά λάστιχα σαν το Alpin δεν καταστρέφονται γρηγορότερα όταν δεν κινούνται σε χιόνι/πάγο; Μήπως είναι προτιμότερο ένα "ενδιάμεσο" λάστιχο (όπως το Synchrone) σε συνδυασμό με αλυσίδες για τα δύσκολα;
Με πλαγια κλιση 25 με 30 μοιρες εκτος δρομου με γκρεμο δεξια χιονι απατητο τεσσερεις αλυσιδες και syghrone κανενα προβλημα ουτε τσικ



Συμφωνω με DISCOMAN (ΑΤ ΒFG σε ιδια περιπου κλιση με το DISCO μου)



ΠΡΟΣΘΕΤΩ !!!!Ο ΠΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ 4αρων ΑΛΙΣΣΙΔΩΝ Η ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕ ΚΑΡΦΙΑ (WRC) Η ΑΓΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΣ! . ΚΑΙ -
ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΕΙΔΙΚΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΓΙΑ ΠΑΓΟ Η ΕΛΑΦΡΥ-ΒΑΡΥ-ΜΙΚΡΟ-ΜΕΓΑΛΟ-ΔΥΝΑΤΟ-ΑΡΓΟ-ΚΟΝΤΟ-ΜΑΚΡΥ ΣΟΥΠΕΡ 4Χ4 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ,ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΒΑΘΑΙΩΣ!!!!!
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4Χ4 Η ΜΗ, ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΒΑΡΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΠΙΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ!!!!!
ΟΧΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΑΛΙΣΣΙΔΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ
Τελευταία επεξεργασία από iperodigos και 10 Νοέμ 2004, 20:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό discoman » 10 Νοέμ 2004, 20:19

Ta νεα ηλεκτρονικα αντιολισθυσης δεν τα εχω δοκιμασει αλλα πρεπει να λειτουργουν και στο παγο
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron