Γειά σας παλικάρια.
ειναι πρώτη φορά που γράφω στο Forum
Ετυχε να διαβάσω το θέμα ανθρακόνημα και μπήκα.
Τα υλικά που αναφέρετε τα δουλεύω εδώ και μερικά χρόνια.
Κάνω εισαγωγή υφασμα και ρητίνες.
Το βιβλίο που λέει ο Σπύρος είναι καλό.
Εχετε απλά κατά νού ότι οι ρητίνες είναι βλαβερές ( μασκα και γάντια οπωσδήποτε- θε επρεπε και ολόσωμη φορμα) γιαυτό μην κάνετε τίποτε στο σπίτι. και το υλικό όταν σκληρήνει κόβει απίστευτα.
Κατα τα άλλα οι δυνατότητες που έχουν αυτά τα υλικά εξαρτώνται από το ύφασμα ( την πλέξη και το πόσο παχύ είναι) από την ρητίνη και τον καταλύτη και από τον τρόπο κατασκευής
Όσο για το φέρινγκ Σπύρο θα πρεπει να φτιαχτεί έτσι ώστε άν πέσεις ( κτύπα ξύλο) να μην σπάσει και κανένα κομμάτι σε κόψει
Έχω και γώ ένα 640 και ανεβαίνω στο βόυνό αλλά δεν τολμάω να βάλω κάτι εξαιρετικά κοφτερό μπροστά μου.
Στο Αττικό είχα ένα μικρό κομματάκι ισα ισα να προφυλάσει απο νερά και λάσπες το road book.
Για να προλάβω ερωτήσεις του τύπου "στα GP γιατι είναι όλο το φερινγκ καρμπον" θα απαντησω ότι εκεί με τα χιλιόμετρα που πάνε σε περίπτωση πτώσης το πρόβλημα δεν είναι το κόψιμο.
Στο βουνό στις περισώτερες πτώσεις προσπαθώντας να τις σώσεις είσαι κοντά στο μηχανάκι να μην πω αγκαλιά.Στα GP αλλού ο αναβάτης αλλού το μηχανάκι.
Σε φίλο μου δε θα έβαζα.
Αν βάλω εγώ θα έχω το νού μου συνέχεια εκεί.
Θήβα θα τα πούμε?