Εροσθε αγαπητοι τετρακουνο-ιδιωκτητες,
ξεκινησα ηδη να ψαχνω για σωληνακια με την 3η επιστρωση (εσωτερικα του τεφλον) -οποιος γνωριζει πηγες ας δωσει τα φωτα του.Επισης ,οσο αφορα το φιλτρο αερος ,κατοπιν αποφασης μου να τοποθετησω ενα Κ&Ν βρεθηκα αντιμετωπος με τα Εψιλον της εταιρειας (σαν αυτα των τροφιμων....!!!!) Ιδου οι εκδοχες :
1.τοποθετηση του Ε-2350 το οποιο "φοριεται" σε disco 3.5 V8 (δεν διευκρινιζεται αν ειναι injection ή carb) και μαλιστα χρειαζονται 2 - το ενα διπλα στο αλλο.
2.τοποθετηση του Ε-9098 το οποιο "φοριεται" σε RaRo 3.5 V8 (αναφερεται ως 3.5 V8 F/I ) το οποιο ειναι του ιδιου μεγεθους με το φιλτρο "μαμα".
3.εκδοχη του εμπορου....."φερε το δικο σου να το μετρησουμε και αναλογα με τη διασταση θα παραγγειλουμε..."- μην ειναι στραβος ο γιαλος????
Αναφερω οτι το Landy μου ειναι Defender 90 3.5 V8 με SU carbs μοντελο 1989.Δυστυχως στο επισημο σιτε της εταιρειας αναφερονται defender απο το 94 τα επονομαζομενα NAS Defender με κινητηρα 3.9 EFI.Σε e-mail μου η εταιρεια απαντησε:
"Dear Sir,
If your car has two round filters with the Landrover number 605191…..than you need twice the E-9098.
Kind regards,
Emiel Verstoep
Product Development Manager
SRM (Europe) BV
a subsidiary of K&N Engineering, Inc. USA"
Παρατηρησα οτι διαφορετικα φιλτρα προτεινονται για EFI φιλτρα και αλλα για carburators και για υτο το λογο βρισκομαι σε συγχυση οσο αφορα τον σωστο τυπο ...κυριοι.....τα φωτα σας!!!!!!!
χαιρετε