firelord έγραψε:μήπως ήταν ο μπλακρις?
Αποκλείεται!!!
Επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν πως γεννήθηκε σε Βιτάρα, ήδη εκπαιδευμένος στο να κολλάει με Βιτάρα. Άρα αποκλείεται ....
|
|
|
firelord έγραψε:μήπως ήταν ο μπλακρις?
michailbm έγραψε:Έγραψα γα τα μοντέλα 1996 και μετά αν βρήκες κάποιο με χρονολογία παλαιότερη ναι έτσι είναι γιατι μέχρι τότε ήταν όλα 8βαλβιδα κι αν έτυχε κανένα από στοκ να εισήχθηκε στην Ελλάδα μετά το 1996 τότε ίσως, αλλά από το 1996 και μετά JLX μόνο 16βαλβιδα βγήκαν απ την παραγωγή!
Επίσης το εν λογο είχε ημιαξόνια και μπιλιοφόρους όχι σαν του JX αλλά σαν των Ιαπωνικών!
xontros έγραψε:michailbm έγραψε:Έγραψα γα τα μοντέλα 1996 και μετά αν βρήκες κάποιο με χρονολογία παλαιότερη ναι έτσι είναι γιατι μέχρι τότε ήταν όλα 8βαλβιδα κι αν έτυχε κανένα από στοκ να εισήχθηκε στην Ελλάδα μετά το 1996 τότε ίσως, αλλά από το 1996 και μετά JLX μόνο 16βαλβιδα βγήκαν απ την παραγωγή!
Επίσης το εν λογο είχε ημιαξόνια και μπιλιοφόρους όχι σαν του JX αλλά σαν των Ιαπωνικών!
Βλέπω ότι είσαι απόλυτος στις απόψεις σου φίλε μου, και έτσι δεν γίνεται σωστή κουβέντα... Δεν ξέρω πού τα διαβάζεις αυτά ή ποιός στα λέει, αλλά από την προσωπική μου εμπειρία σου λέω τα εξής:
- Τον Ιανουάριο του 1999 που αγόρασα το δικό μου, στην έκθεση (Auto Profit) υπήρχε και ένα ολοκαίνουργιο γαλάζιο JLX 8-βάλβιδο πεντάπορτο και με πλούσιο εξοπλισμό, και σίγουρα δεν ήταν μοντέλο '96. Ίσως αυτό που λες να ισχύει για μοντέλα που έφερνε ο Σφα μόνο.
- Όταν έσπασα μια φορά δεξί ημιαξόνιο, το αντικατέστησα με ένα απολύτως ίδιο (που επίσης έσπασα...) από JLX μοντ. 2000. Αυτό που διαπίστωσα πρόσφατα και ίσως να είναι η περίπτωσή σου, είναι ότι τα πρώτα Ισπανικά είχαν ίδια ημιαξόνια με τα Γιαπωνέζικα, δηλαδή με "πράσινους" μπιλιοφόρους.
pajino έγραψε:Φίλε Tasos953
αυτό που λες για το λιπαντικό στα πάλια ρουλμάν το διαπίστωσα και εγώ ότι ήταν στεγνά και είχαν "ανάψει", από κει και πέρα αλλάχθηκαν και οι ασφάλειες φυσικά γιατί καταστράφηκαν για να βγει από τη φωλιά τα ρουλμάν και όντως διαπιστώθηκε φθορά από αλάτι με σημεία οξύδωσης στις ασφάλειες .
Το βιβλίο συντήρησης το είχε και ήταν σωστά ενημερωμένο (σφραγίδες-υπογραφές κλπ παρατηρήσεις) το αυτοκίνητο είχε ελενγθεί σχολαστικά (όσο μπορείς να το πεις αυτό) πριν την αγορά του και φαινόταν πως τα χλμ ήταν αληθινά ή κοντα στην αλήθεια. Έχω κάνει 27.000 χλμ από την αγορά του και μόνο αυτό το πρόβλημα είχα,τώρα έχω 65000χλμ στο κοντέρ.
Τελικά συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να αλλάζονται ζευγάρι . Λες λοιπόν να αλλάξω μαζί τώρα και αυτό που του έβαλα στο αριστερό τον Αύγουστο?
Στα πόσα χλμ το άλλαξες εσύ ?
Και τέλος πρέπει να ψάξω και κάτι άλλο ίσως ?
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.
NIKOLAS_L200 έγραψε:Γεία σας παιδιά,
Ξέρει κανείς αν μπορώ να βρω μπλοκέ διαφορικό για πίσω ή μπροστα για PININ 02' μοντελο, 2000 κυβικά.
Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 5 επισκέπτες