εγώ πάλι (επίσης με FEDIMA) συμφωνώ με τον NIBAKIO όσον αφορά στην εκτίμησή του για εκτός δρόμου, έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά σε λάσπη και άμμο μειώνοντας την πίεση. Οι τιμές (σε bar) που δίνει το manual που είχε το αυτοκίνητο, αν θυμάμαι καλά (το αυτοκίνητο είναι 1.7i αλλά το manual είναι για 1.6) είναι 1,9 και 1,8 για μπρός/πίσω, ενώ το αντίστοιχο manual που βρίσκεται
εδώ και το οποίο θεωρώ πιό αξιόπιστο, δίνει αντίστοιχα 2,1 και 1,9 - που αναλογεί σε 30,4 και 27,6 psi (οπότε είναι μέσα και ο Metalaxe και ο Dr. Format
).
Eγώ χρησιμοποιώ αυτές τις πιέσεις γενικά και περιστασιακά μόνο μειώνω την πίεση. Έχουν βέβαια κάποιο δίκιο και οι φίλοι που υποστηρίζουν οτι αυτά είναι μάλλον ψιλά γράμματα, κι όσο νάναι τρως χρόνο, αλλά αν λάβεις υπόψη σου την διαφορά στην πρόσφυση εκτός δρόμου με μειωμένη πίεση, και την υψηλή κατανάλωση αν το αφήσεις χαμηλά και στην άσφαλτο, τότε εμένα τουλάχιστον δεν μου φαίνεται μεγάλος κόπος να κουβαλάω ένα μετρητή
(αυτόν τον συστήνω οπωσδήποτε, και μάλιστα καλής ποιότητας, να ξέρεις πόσο αέρα έχεις - και στα βενζινάδικα οι μετρητές παίζουν μεταξύ τους) κι ένα κομπρεσσεράκι, άλλωστε 95% κάποιο βενζινάδικο θα βρεις. Μόνο πρόσεχε όταν βάζεις αέρα να έχεις πλύνει κάπως τις βαλβίδες από τη λάσπη, και γενικά να ελέγχεις τυχόν διαρροή μετά το φούσκωμα. Πήγα δυό φορές σε βουλκανιζατέρ - χωρίς λόγο στην ουσία - καμμιά φορά η βαλβίδα δεν "κάθεται" σωστά.