kotsidakias έγραψε:εγω επιμενω οτι για να καει πολλαπλασιαστης πρεπει να εχει ελλατωμα.δηλαδη να εχει ραγισει το πλαστικο και να εχει μπει νερο εσωτερικα με αποτελεσμα να μην μπορει να βγει,παρολα αυτα στην ουσια δεν εχει καει.το οτι η αντιπροσωπεια στον αλλαξε τί θα εκανε για να δουλεψει θα στον ανοιγε να τον καθαρισει! αυτο ξερει να κανει να αλλαζει τα ανταλακτικα φταινε δε φταινε.
Γιωργο ηλεκτρονικος εισαι και εσυ,ξερεις οτι δεν γινεται να καει ενα σκετο πηνιο απο βραχυκυκλωμα νερου.
Να είχε ραγίσει το πλαστικό το αποκλείω γιατί τον είδα. Να μην ήταν τόσο καλά στεγανός το θεωρώ πιό πιθανό. Έτσι και αλλιώς από την LADA μου είπαν πως κυκλοφορούσαν 2 ποιότητες πολλαπλασιαστών όπου η μία δεν ήταν και πολύ σόι. Ωστόσω πως εξηγείς ότι το αμάξι πήρε κανονικά και μετά από κανά 3λεπτο έσβησε οριστικά? Αν ήταν απλώς υγρασία και βραχυκύκλωμα δεν θα ξεκινούσε ούτε στην αρχή και μετά από κάποια ώρα θα έπαιρνε όταν στέγνωνε. Εμείς παλεύαμε κανά 2ωρο επιπλέων όταν η υπόλοιπη μηχανή είχε στεγνώσει. Επίσης δεν είμαι και σίγουρος αν ο εν λόγω πολλαπλασιαστής είναι απλώς ένα πηνίο.
GEORGE