Συμφωνώ κατ'αρχήν με τους φίλους που λένε ότι πρέπει να σταθμίσεις το τί θέλεις να κάνεις και να βάλεις το ανάλογο εξάρτημα . Έλα όμως που υπάρχει και η ''λόξα'' του να έχεις κάτι και άς το χρησιμοποιείς στο 0-5% των διαδρομών σου. Εάν δεν λυπάσαι το αυτοκίνητο και δικίνητο να είναι κάνεις πολλά που με το καινούργιο σου ( και ακριβό) τετρακίνητο δεν κάνεις . Με ένα Austin Allegro που είχα παλιά έκανα παλαβά πράματα . Ήταν για τα μπάζα έτσι και αλλιώς , οπότε τι κρεμάσματα διαγώνια , τι χιόνια κ.λ.π. Βέβαια από τότε είμαι προκατειλλημένος με τα Εγγλέζικα αυτοκίνητα .
Πέρα από αυτά γιατί όταν κρεμάσει τροχός στον αέρα το L.S.D. (π.χ. 60%) δεν θα δώσει στον άλλο τροχό αυτό το 60% (εννοείται του 50% που παίρνει ο πίσω άξονας) , ώστε έστω και πιο δύσκολα να σε βγάλει από το κόλλημα ;